Tsemppiä
Pinkille, kohta sulla on jo oma pikkuinen sylissä
Eilinen neuvola ei kyllä taaskaan ollut mikään hieno "kokemus". Tällä kertaa ei kyllä jaksanut enää edes suututtaa kyseisen henkilön osaamattomuus, itseasiassa naureskelin kun pääsin neuvolasta ulos. Voi hitto, jos tuolla nyt kovin monta kertaa pitää juosta viikon välein. Toivottavasti ei.
Taas arvottiin, että miten päin meidän pikkuinen tuolla möllöttää vaikka jalat heiluu ihan tossa ylhäällä ja potkut tuntuu siinä todella selvästi. Takapuolikin tuntuu sen verran selkeästi mahan läpi, ei tosta mötikästä päätä saa tekemälläkään tai sitten on meidän muksulla hyvin erikoisen muotoinen jättipää. Sykkeitä ei meinannut löytää millään ja taas sekoili doppelrin kanssa, sekoitti mun ja lapsukaisen sykkeitä keskenään.
Se hoitaja ei kyllä muutenkaan osaa muuta tehdä, kuin toistaa ääneen ilmeisesti oppikirjasta ulkoa opeteltuja tekstinpätkiä. Olisi tehnyt mieli jo sanoa, että kerrotko mulle jotain mitä mä en jo tiedä. Sairaalakäynnillä on kyllä ohjeistettu, että koska pitää mennä näytille ja missä tilanteissa riittää oma auto ja koska pitää tilata ambulanssi. Tai että miltä lapsivesi näyttää ja miten sen mennessä pitää toimia, hohhoijaa. En mä vissiin ole ottanut mistään itse selvää, kun on supistellut jo kuukauden päivät...
Hemoglobiinin mittaili vaikka se katsottiin viimeisten labrojen yhteydessä, oli se vähän noussut vanhoista lukemista, ja suonesta otettu näyte näyttääkin yleensä tarkemman tuloksen kuin sormesta napattu pikatesti. Enpäs kyllä kertonut, että heitin Obsidanit hemmettiin ja vaihdoin luontaistuoteliikkeen "rautamehuun" ja maksamakkaraa menee päivittäin parin siivun verran sen lisäksi. Olis varmaan tyttörukka saanut paniikkikohtauksen, jos tietäisi että mitä kaikkea mä "selän takana" hommailen
Mistähän ne on tuonkin palkanneet, suoraan koulusta?
Luojan kiitos mun neuvolahoitsu vaihtuu synnytyksen jälkeen toiseen. Eihän tällaisen paniikkipirjon kanssa voi keskustella mistään järkevästi, kun kaikki asiat on niin "huikauhistus"-linjaa. Mitähän se tykkäisi jos tietäsi, että olen vedellyt viikolta 32 helokkiöljyä kun iho on ollut niin huonossa kunnossa
Tai yrttiteen juominen, sitähän mä olen tehnyt läpi raskauden. Alkuun rooibosta ja loppuvaiheessa vadelmanlehtiteetä. Ja on siinä kyl muutakin mennyt ohessa, en mä ole edes pitänyt niistä kirjaa sen enempää. Tuskinpa kuppi teetä silloin tällöin lapsukaista vahingoittaa.
Nyt taidan pakkastakin uhmaten lähteä pienelle päiväkävelylle. Ei tee yhtään mieli nököttää sisällä, vaikka liitoskivut mut yrittääkin tehokkaasti sohvalle lamauttaa. Alkaa mennä mielenterveys palasiksi, jos istuu 24/7 sisätiloissa. Kun mitään estettäkään ei ole liikkua, kunhan sen tekee omaan tahtiin ja omasta halusta