Lapsiluku musta on vaan hyvä, kun tietää itse, mihin pystyy ja mihin ei - jos se lisäys lapsilukuun heti ei oo paha niin mikäs siinä.
Kumien kanssa täällä tosiaan tohelletaan sitten lapsen syntymän jälkeen, ettei nyt ihan heti toista tulisi.
Hedelmällisyyden perinnöllisyys on itselle ainakin ihan mysteeri, sen tiedän, että minut on aikoinaan laitettu alulle häämatkalla
Suvussa on tosiaan monenlaista, toiset ovat raskautuneet melkeinpä ajatuksesta ja toisilla sitten meni vuosia ennen kuin onnistui... Siihen kuitenkin vaikuttaa kahden ihmisen hedelmällisyys pääasiassa, ja mitäänhän ei voi tietää ennen kuin sitä toden teolla annetaan lapsen tulolle mahdollisuus.
Mä löysin tänään
verhot vaavin huoneeseen - tai siis kankaat paikallisesta kangaskaupasta ja saan ne huomenna hakea valmiina verhoina sitten.:heart:
Kala-asiaan mulla on aina ollu oma kalatoimittaja, kun setäni hoitelee täällä noita kalaherkkuja - sieltä tulee taatusti tuoretta graavia ja savustettua lohta meidän joulupöytään.
Onneksi näin. Ja tosiaan, kala on suomalaista, koska setäni ei muuta käytä.
Keltakukka mulla ei oo vielä tylsyys iskeny, mutta toisaalta, on tässä vielä muutama viikko ennen kuin alotan tuon oman lomailuni...
Kyllä se sitten ehtii iskeä päälle jossain kohtaa ellen sitten innostu taas lukemaan sitä kasaa kirjoja, joka tuolla lukemista odottaa...
Kuten jo sanoin, niin notkun linjoilla kuitenkin koko joulun, mutta teille, jotka ette niin tee
toivotan rauhaisaa joulun aikaa, nauttikaa ruoasta ja seurasta :heart:
Mistä tätä räkää oikein tulee?! Niistän koko ajan ja nyt toi kiristynyt pakkanen viel pistää vielä veretkin niistäessä tulemaan ulos. Hitsi vieköön. Ihan kuin ois turpaansa saanu.
Paistettiin muuten kinkku numero yksi eilen... on muuten hyvvää.
MrsR&MrR ja EePee 32+2