Äippäpakkaus Mä en tykkää pakkauksen väreistä ja suurin osa tavaroista meiltä jo löytyykin, niin otan rahana ja sijoitan kaksostenrattaisiin.
Oila tervetuloa mukaan. Meille kanssa tulossa viiden lapsukainen, esikoinen pian 13v. eli ikää on minullakin hitusen
Pahoittelut kaikille suru uutisen kohdanneille Musta tuntuu kyllä, että näitä surullisia uutisia on tässä ketjussa ollut huomattavasti normaalia enemmän.
Ummetus macadamiapähkinää kourallinen tai pari ja hitaasti suussa mössökki jauhaminen saa mahan takuuvarmasti toimimaan. Jos ei pähkinät maistu, niin apteekista magneesiamaitoa (säilyy jääkaapissa pitkään ja voi käyttää imetysaikanakin, jos esim. synnytyksestä tulee peräpukamia). Se vie myös närästystä pois eli tuplatehon saa ja maistuu ihan hyvälle kylmänä.
Viivi76 verensiirron takia otetaan vasta-aineet rv 36 kieppeillä. Mulla otettiin viimeksi kaksi kertaa, kun haluttiin varmistua tulosten tulosta synnytykseen mennessä. Niissä menee pari viikkoa ja suppareiden takia mietittiin, että saattaisi tulla reippaasti etuajassa. Toki ne voi ne vasta-aineet tarvitttaessa selvittää synnytyksen yhteydessäkin.
Neiti-81/ päänsärky riittävästi vaan vettä ja muista myös suola. Mieluiten hyvälaatuinen merisuola. Sitä voi heittää vaikka ripauksen veteen ja tehdä porevettä, jos sulla on sellainen hapotuslaite
Sirel Mä en ole 35v., mutta ylitse kylläkin eli 38v.
Lahjoista Anoppi vie lapset shoppaamaan synttäreinään ja saavat ostaa muutamalla satasella haluamiin tavaroita. Yhdessä kyllä ollaan sovittu etukäteen vähän mitä ostavat ja missä raja kulkee esim. 100 puhelin ja siihen kuulokkeet ja jotain pientä korua tms.
Joululahjat Lapset saa toivoa 5 lahjaa ja ne saavat. Isommiksi, kun tulevat niin eivät saa 5 kallista lahjaa vaan sitten esim. 3 lahjaa. Miehen vanhemmat ja sisko ostavat aina listalta, äitini ei (eikä kyllä olisi rahasta kiinni!). Osa lasten kummeista ostaa kanssa toivottuja lahjoja eli pidän aina huoli, että listalla on halvempiakin lahjoja.
Rakenneultran tekee meille kanssa erikoislääkäri mahdollisen perinnöllisen sairauden selvittämiseksi.
Pipparille tsemppiä ultraan. Mulla ei koskaan ole noilla vk löytynyt sydänääniä ja se on varsin normaalia, joten kokeile olla murehtimatta!
J+ tsemppiä selän kanssa! Pyydä tarvittaessa Panacodeja, ne auttavat paremmin kuin pelkät Panadolit.
Mansikalle pahoittelut
Paha olo vaivaa aina ruokailuiden yhteydessä. Onneksi pysyy ruuat alhaalla. Mä oon kyllä jotenkin niin pönttö, etten malta olla nostelematta tuota kuopusta. Se on niin ihana ja halittava, että tuntuu mahdottomalta olla kantelematta pienokaista. Sillä sitten on seurauksensa ja saan ikäviä suppareita aikaan. Miestä sai taas aamulla potkia sängystä pystyyn, kun en enää kymmenettä kertaa jaksanut nostaa neitiä pahanteosta pois.
Maarit* ja Hattivatti 11+3