***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mutta kuule, tuo on kuitenkin niin ihana "vaihe", odottaa jännityksellä että milloin, ja sitten kun sen ihanan käärön saa itselleen
:heart: :heart: ihan kateeks käy =)
No...ensi kerralla kaupan jälkeen jätä ruokatavarat kassiin... :whistle:
Tää rupee PP:ks, mutta voisko joku tulkata. :D :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuli tuosta mitäs nytin aloituksesta mieleen, että musta on hassua kun lääkepurkeissa lukee että ei lasten ulottuville eikä näkyville
Joo samaa oon joskus ihmetelly.

Meillä muksut on syntyneet 40+0 ja 41+0. Esikoisen kanssa odottelin lähtöä jo viikolla 38 ihan täpinöissäni. Ja ton odotuksen jälkeen luulin, että tuun hulluks, jos toka menee yliaikaiseks, mutta loppujen lopuks tuntui toi odottaminen esikoisen kanssa pidemmältä kuin tokan. Kävi vaan hermojen päälle jatkuva kysely, että joko. Niin olin itseasiassa maanantaina 3.3. yhdessä koulutuksessa istumassa kuus tuntia, kun esikoinenkin oli tarhassa enkä oikeen keksiny muutakaan tekemistä. Olin siis kyllä hyvissä ajoin ilmoittanut, etten tuu, mutta menin sitte kuitenkin. Tyttö siis synty tiistaina 4.3 seitsemältä aamulla :D Tutut kurssikaverit siinä kyseli, että koskas se laskettu aika on. Vähän olivat hämmästyneitä kun sanoin, että se meni jo viikko sitten. :LOL:
Mullahan kylla alkoi se synnytys laskettuna, mutta ärstytti kun aamulla siskopuolelta tuli viesti, että eikö se VIELÄKÄÄN ole synytyny, nythän on JO la
:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mutta kuule, tuo on kuitenkin niin ihana "vaihe", odottaa jännityksellä että milloin, ja sitten kun sen ihanan käärön saa itselleen
:heart: :heart: ihan kateeks käy =)
No...ensi kerralla kaupan jälkeen jätä ruokatavarat kassiin... :whistle:
Tää rupee PP:ks, mutta voisko joku tulkata. :D :whistle: :ashamed:
EI :ashamed: Tätä ei tarvi ymmärtää :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuli tuosta mitäs nytin aloituksesta mieleen, että musta on hassua kun lääkepurkeissa lukee että ei lasten ulottuville eikä näkyville
Joo samaa oon joskus ihmetelly.

Meillä muksut on syntyneet 40+0 ja 41+0. Esikoisen kanssa odottelin lähtöä jo viikolla 38 ihan täpinöissäni. Ja ton odotuksen jälkeen luulin, että tuun hulluks, jos toka menee yliaikaiseks, mutta loppujen lopuks tuntui toi odottaminen esikoisen kanssa pidemmältä kuin tokan. Kävi vaan hermojen päälle jatkuva kysely, että joko. Niin olin itseasiassa maanantaina 3.3. yhdessä koulutuksessa istumassa kuus tuntia, kun esikoinenkin oli tarhassa enkä oikeen keksiny muutakaan tekemistä. Olin siis kyllä hyvissä ajoin ilmoittanut, etten tuu, mutta menin sitte kuitenkin. Tyttö siis synty tiistaina 4.3 seitsemältä aamulla :D Tutut kurssikaverit siinä kyseli, että koskas se laskettu aika on. Vähän olivat hämmästyneitä kun sanoin, että se meni jo viikko sitten. :LOL:
Mullahan kylla alkoi se synnytys laskettuna, mutta ärstytti kun aamulla siskopuolelta tuli viesti, että eikö se VIELÄKÄÄN ole synytyny, nythän on JO la
:headwall:
No meillä ukko oli kaiken aikaa, että voisitko jo synnyttää, kun kaveritkin ihmettelee ja kyselee. :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuli tuosta mitäs nytin aloituksesta mieleen, että musta on hassua kun lääkepurkeissa lukee että ei lasten ulottuville eikä näkyville
Joo samaa oon joskus ihmetelly.

Meillä muksut on syntyneet 40+0 ja 41+0. Esikoisen kanssa odottelin lähtöä jo viikolla 38 ihan täpinöissäni. Ja ton odotuksen jälkeen luulin, että tuun hulluks, jos toka menee yliaikaiseks, mutta loppujen lopuks tuntui toi odottaminen esikoisen kanssa pidemmältä kuin tokan. Kävi vaan hermojen päälle jatkuva kysely, että joko. Niin olin itseasiassa maanantaina 3.3. yhdessä koulutuksessa istumassa kuus tuntia, kun esikoinenkin oli tarhassa enkä oikeen keksiny muutakaan tekemistä. Olin siis kyllä hyvissä ajoin ilmoittanut, etten tuu, mutta menin sitte kuitenkin. Tyttö siis synty tiistaina 4.3 seitsemältä aamulla :D Tutut kurssikaverit siinä kyseli, että koskas se laskettu aika on. Vähän olivat hämmästyneitä kun sanoin, että se meni jo viikko sitten. :LOL:
Mullahan kylla alkoi se synnytys laskettuna, mutta ärstytti kun aamulla siskopuolelta tuli viesti, että eikö se VIELÄKÄÄN ole synytyny, nythän on JO la
:headwall:
No meillä ukko oli kaiken aikaa, että voisitko jo synnyttää, kun kaveritkin ihmettelee ja kyselee. :headwall: :headwall:
Voi kaveriraukat
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
No meillä ukko oli kaiken aikaa, että voisitko jo synnyttää, kun kaveritkin ihmettelee ja kyselee. :headwall: :headwall:
Mun veli kyseli kun poikaa odoteltiin, että eikös sitä nyt yhtään voi tietää koska syntyy, tietäis sit valmistautua varpajaisiin! :xmas: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Tää rupee PP:ks, mutta voisko joku tulkata. :D :whistle: :ashamed:
Tarkastele hetki sitten keskusteltuja... :whistle:

Miten niin rupee PP:ks... MITÄ SÄ TARKOITAT!?! :LOL: ;) :whistle:
Mä poistin sen jo aikaisemmin :ashamed:
Voi Helmeri!! Ei saa muokata eikä poistaa!!! :LOL: :LOL: :whistle:
eikä varsinkaan jälkeenpäin!
mutta kun mä suojelin viattomia ihmisparkoja :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
EI :ashamed: Tätä ei tarvi ymmärtää :ashamed: :ashamed:
Helmeri Miksi nolostunut hymiö...se on ihan luonnollista! =)
ai aina kun tulee kaupasta :eek: no ei meillä |O
mutta kiva juttu sulle jos teillä ja jos varsinkin käytte useammin kaupassa
Ei meillä... :xmas: Jos vertaa kauppakäynteihin niin sitten meillä ei käydä ees kaupassa... :LOL:
 
Mie olin ihan varma että poika menee yli ja sit oliki iso yllätys kun reilu viikko ennen laskettua aikaa meniki vedet.. Nyt oon tsempannu itteeni että tää varmaa menee yli kuitenki mut silti oon tuijottanu vaan tota 39+0 päivää :ashamed: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie olin ihan varma että poika menee yli ja sit oliki iso yllätys kun reilu viikko ennen laskettua aikaa meniki vedet.. Nyt oon tsempannu itteeni että tää varmaa menee yli kuitenki mut silti oon tuijottanu vaan tota 39+0 päivää :ashamed: :kieh:
Se 38+6 oli varsin maaginen päivä mullekin :whistle: ja sit kun se tuli ja meni, olin ihan että mitämitä tää nyt on, mua on huijattu! :LOL: Mut mistäs sitä tietää, vaikka ensi yönä alkais ryskäämään, niin ehtis samalle rv:lle!
;) :D
 

Yhteistyössä