***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie olin ihan varma että poika menee yli ja sit oliki iso yllätys kun reilu viikko ennen laskettua aikaa meniki vedet.. Nyt oon tsempannu itteeni että tää varmaa menee yli kuitenki mut silti oon tuijottanu vaan tota 39+0 päivää :ashamed: :kieh:
Se 38+6 oli varsin maaginen päivä mullekin :whistle: ja sit kun se tuli ja meni, olin ihan että mitämitä tää nyt on, mua on huijattu! :LOL: Mut mistäs sitä tietää, vaikka ensi yönä alkais ryskäämään, niin ehtis samalle rv:lle!
;) :D
No mullaki alkaa olla fiilis että mua on kusetettu :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie olin ihan varma että poika menee yli ja sit oliki iso yllätys kun reilu viikko ennen laskettua aikaa meniki vedet.. Nyt oon tsempannu itteeni että tää varmaa menee yli kuitenki mut silti oon tuijottanu vaan tota 39+0 päivää :ashamed: :kieh:
Se 38+6 oli varsin maaginen päivä mullekin :whistle: ja sit kun se tuli ja meni, olin ihan että mitämitä tää nyt on, mua on huijattu! :LOL: Mut mistäs sitä tietää, vaikka ensi yönä alkais ryskäämään, niin ehtis samalle rv:lle!
;) :D
No mullaki alkaa olla fiilis että mua on kusetettu :LOL: :LOL:
Pitkään kun kypsyttelee, niin ei tarvi enää sit itse syntymään aikaa tuhlata! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Kiva kun koko raskausaika meni niin nopeeta ettei oo kerenny tajuta edes ni hyvä jumittaa sitte parissa viimesessä viikossa mitkä tuntuu vuodelta B) :D
NAUTI!
Olis niin ihana taas tuntea ne liikkeet :heart:
joo muistan myös ne huonot puolet, mutta nyt osaisin arvostaa niitä ihania juttuja (paitsi, että ne liikeet ei aina tuntunu niin ihanalta)...jo olen skitso :LOL: :LOL:
 
Jello! :wave:

Synttärilahjaksi ostimme Hattaralle vauvanuken. Ei ole ollut mikään hirmuinen hitti. Mieluisampia ovat edelleen palikkajutut ja kirjat ja kaikki ei-lelut, kuten monilla muillakin. Kaket ja puhelimet ovat erityisen pop. H:lla on omakin känny (sanoo "kää, kää" :D ), mutta se ei ole niin kiva, kun ei toimi ja on ihan luvan kanssa näprittävä. Kattilakaappi meilläkin tyhjennellään lähes päivittäin ja uunin alaluukkuun (missä kuuluisi säilyttää peltejä sun muuta) olemme laittaneet lapsosen köökkivälineitä (joitain vähällä käytöllä olevia vispilöitä ja kulhoja). Toinen tulee sitten aina mukaan keittiöön häärimään ja touhuamaan kapustojensa kanssa, kun itsekin olemme siellä. :heart:

Täälläkin on eroahdistusta sekä äidillä että tyttärellä. Äidillä tosin varmaankin vielä enempi ensi viikolla, kun työt ihan oikeasti alkavat. :| Ja tekemistä tosiaan pitää olla lähes koko ajan. Jonkun aikaa touhuaa kyllä päivittäin itsekseen palikoidensa kanssa ja tutkii huushollin paikkoja levitellen aina ohimennessään milloin mitäkin lattioille. Isi kun tulee töistä kotiin aamuisin, niin toinen oikein "juoksee" vastaan. Tuntuu olevan päivän paras hetki. No, ihmekös se on, kun piiitkältähän tuo miehen työssäoloaika varmaan pikkuisesta tuntuu, kun se itsestäkin tuntuu välillä todella pitkältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Kiva kun koko raskausaika meni niin nopeeta ettei oo kerenny tajuta edes ni hyvä jumittaa sitte parissa viimesessä viikossa mitkä tuntuu vuodelta B) :D
NAUTI!
Olis niin ihana taas tuntea ne liikkeet :heart:
joo muistan myös ne huonot puolet, mutta nyt osaisin arvostaa niitä ihania juttuja (paitsi, että ne liikeet ei aina tuntunu niin ihanalta)...jo olen skitso :LOL: :LOL:
En mie ainakaan niistä viimisistä viikoista nauttinut... :kieh: Vuosi takaperin oli ihan valtava maha, en taipunut mihinkään,vauva painoi tolkuttomasti koko ajan ja neidin syntymään vielä reilu pari viikkoa. :whistle: Ja kaupan päälle kaksivuotias uhmaaja ja mies jalka kipsissä! :kieh: :headwall: :LOL:

 
No mie oisin voinu nauttia niistä ekoista viikoista enkä näistä parista viimesestä pitkästä viikosta.. Nyt kun kuitenki unet on kadonnu ja lapsi tippuu varmaa kyydistä ku on niin alhaalla ja koko alakroppa on ihan juntturassa niin ei paljo nautintoa löydy :D Eikä tuo mahu liikkumaankaan enää :D

Ja tosiaan oishan se kivempi niin että jos kypsyy oikein nyt tuolla mahassa niin toivossa on hyvä elää ettei sitä tarvis ponnistaa sieltä ollenkaa vaan tulis ihan valmiina itekseen sieltä ulos :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja tosiaan oishan se kivempi niin että jos kypsyy oikein nyt tuolla mahassa niin toivossa on hyvä elää ettei sitä tarvis ponnistaa sieltä ollenkaa vaan tulis ihan valmiina itekseen sieltä ulos :D :D
Tää oliskin kiva, siinä vaan olla lekottelis ja odottelis! :LOL:

 
Ainiin, ja mekin nyt sitten saimme vihdoin ne kengät ostettua lapselle. Eipä ollut enää paljon valinnanvaraa kaupoissa, joten jos joku aikoo vielä tälle talvelle talvikengät hankkia, niin suosittelen marsmars pikapikaa menemään kaupoille. Ihan passelit kengät kuitenkin löysimme, kokoa 19 :heart: Pukuun sointuvat violetit :p ja ihan hyvät alekatkin noista saimme. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja tosiaan oishan se kivempi niin että jos kypsyy oikein nyt tuolla mahassa niin toivossa on hyvä elää ettei sitä tarvis ponnistaa sieltä ollenkaa vaan tulis ihan valmiina itekseen sieltä ulos :D :D
Tää oliskin kiva, siinä vaan olla lekottelis ja odottelis! :LOL:
No mä salaa toivon että kun paikat on nyt auki ja mä odottelen kotona vaan vesien menoa että se tulis veden mukana huomaamatta :whistle: B) (mielummin tietty sairaalaan kun tänne kotiin :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ihan passelit kengät kuitenkin löysimme, kokoa 19 :heart: Pukuun sointuvat violetit :p ja ihan hyvät alekatkin noista saimme. :xmas:
Soman pienet. :D Meillä kun on tosiaan neidillä kenkulit kokoa 21... :whistle: Koon 19 kengät mahtui joskus syksyllä vajaan kuukauden. :eek: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja tosiaan oishan se kivempi niin että jos kypsyy oikein nyt tuolla mahassa niin toivossa on hyvä elää ettei sitä tarvis ponnistaa sieltä ollenkaa vaan tulis ihan valmiina itekseen sieltä ulos :D :D
Tää oliskin kiva, siinä vaan olla lekottelis ja odottelis! :LOL:
No mä salaa toivon että kun paikat on nyt auki ja mä odottelen kotona vaan vesien menoa että se tulis veden mukana huomaamatta :whistle: B) (mielummin tietty sairaalaan kun tänne kotiin :LOL: )
Saattaapi jäädä toiveeksi. B) Neidin kanssa meni vedet puoli tuntia ennenkuin syntyi ja ei kyllä huomaamatta jäänyt että tulossa ollaan... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ihan passelit kengät kuitenkin löysimme, kokoa 19 :heart: Pukuun sointuvat violetit :p ja ihan hyvät alekatkin noista saimme. :xmas:
Soman pienet. :D Meillä kun on tosiaan neidillä kenkulit kokoa 21... :whistle: Koon 19 kengät mahtui joskus syksyllä vajaan kuukauden. :eek: :LOL:
Myyjä sanoi vielä, että menevät todennäköisesti ensi syksynkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ihan passelit kengät kuitenkin löysimme, kokoa 19 :heart: Pukuun sointuvat violetit :p ja ihan hyvät alekatkin noista saimme. :xmas:
Soman pienet. :D Meillä kun on tosiaan neidillä kenkulit kokoa 21... :whistle: Koon 19 kengät mahtui joskus syksyllä vajaan kuukauden. :eek: :LOL:
Myyjä sanoi vielä, että menevät todennäköisesti ensi syksynkin. :D
Paitsi siinä tapauksessa jos jalka ottaa kasvuspurtin. Pojalla on parhaimmillaan tai pahimmillaan kasvanut jalka alkukeväästä seuraavaan syksyyn kolmella numerolla... :whistle: :LOL: Siinä meni muutamaan kertaan kengät uusiksi! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Vuosi takaperin oli ihan valtava maha, en taipunut mihinkään,vauva painoi tolkuttomasti koko ajan ja neidin syntymään vielä reilu pari viikkoa. :whistle: Ja kaupan päälle kaksivuotias uhmaaja ja mies jalka kipsissä! :kieh: :headwall: :LOL:
Toi mies jalka kipsissä on kyllä paras. :LOL:

 

Yhteistyössä