***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Teininä kesähelteillä menin avaamaan ulko-oven lasketteluhaalareissa, kun en muuta löytänyt MUKA!!! :LOL: Oven takana oli siskon uusi tuore poikaystävä... :ashamed: Olin tosi tosi nolo! :LOL:
Et löytäny muuta??? :LOL:
Joo, kiinnostava tarina.

Mutta joo mä kun menin ekaa kertaa kesällä 95 käymään nykyisen mieheni luona, niin toi tuli avaamaan oven kalsarit jalassa (no oli sillä paita päällä). Eikä toi ees ite pitäny asiaa mitenkään outona. No muutama viikko kun oltiin seurusteltu, niin mies istuskeli meillä jo aamupalapöydässä mun, mun veljen ja äidin seurassa samassa asussa (paidassa ja boksereissa). :LOL:
Meillä on samanlaiset miehet
:LOL:

ja kun mun mies tuli eka kertaa meille, mä olin nukkumassa, krapulassa :ashamed: ja olin 16 v :ashamed: ja mun huone oli niiiiiin sotkuinen (mikä oli ihan normaalia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mutta joo mä kun menin ekaa kertaa kesällä 95 käymään nykyisen mieheni luona, niin toi tuli avaamaan oven kalsarit jalassa (no oli sillä paita päällä). Eikä toi ees ite pitäny asiaa mitenkään outona. No muutama viikko kun oltiin seurusteltu, niin mies istuskeli meillä jo aamupalapöydässä mun, mun veljen ja äidin seurassa samassa asussa (paidassa ja boksereissa). :LOL:
Jotkut vaan on niin rentoja ja vapautuneita. =)

Mummo kysyi minulta rantasaunassa että näkyykö joen vastarannalla olevalla mökillä ketään... Sanoin että ei näy. Mummo pyyhälsi eevan asussa joen rantaan ja vastapäisellä laiturilla istui mies... No, miten mä nyt kaiken voisin huomata!! :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mutta joo mä kun menin ekaa kertaa kesällä 95 käymään nykyisen mieheni luona, niin toi tuli avaamaan oven kalsarit jalassa (no oli sillä paita päällä). Eikä toi ees ite pitäny asiaa mitenkään outona. No muutama viikko kun oltiin seurusteltu, niin mies istuskeli meillä jo aamupalapöydässä mun, mun veljen ja äidin seurassa samassa asussa (paidassa ja boksereissa). :LOL:
Jotkut vaan on niin rentoja ja vapautuneita. =)

Mummo kysyi minulta rantasaunassa että näkyykö joen vastarannalla olevalla mökillä ketään... Sanoin että ei näy. Mummo pyyhälsi eevan asussa joen rantaan ja vastapäisellä laiturilla istui mies... No, miten mä nyt kaiken voisin huomata!! :whistle: :LOL:
hmh no et mitenkään
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie oon tänää vaa miettiny että näillä päivillä (38+6) olin viimeks synnyttämässä, poika synty "huomen" aamuyöstä sitte.. Juu ei tullu tää tapaus niin aikaseen ulos :kieh:
Tuo meidän jäpikäinen syntyi rv 38+6 ja olin niiin varma että toinen tulee samoilla päivillä...Ja mitä vielä, neiti antoi odottaa itseään viikolle 40+2, olin jo ettei synny ikinä, kun en ajatellut että laskettuun aikaan, taikka sen yli menis. :whistle: Mutta jännittäviä hetkiä ja pitkiä päiviä ;) kovasti tsemppiä loppuun! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ollaanko me taas kahdestaan?
Ihan kahestaan ootte - kauheen taustailijajoukon kanssa. :LOL:
:D
Tätä mä vähän pelkäsinkin! :LOL: Moikka vaan taustailijoille :wave: . Toivottavasti viihdytte! :p
Onneks meillä on teltta ja ilmapalloja ja serpentiiniä
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie oon tänää vaa miettiny että näillä päivillä (38+6) olin viimeks synnyttämässä, poika synty "huomen" aamuyöstä sitte.. Juu ei tullu tää tapaus niin aikaseen ulos :kieh:
Tuo meidän jäpikäinen syntyi rv 38+6 ja olin niiin varma että toinen tulee samoilla päivillä...Ja mitä vielä, neiti antoi odottaa itseään viikolle 40+2, olin jo ettei synny ikinä, kun en ajatellut että laskettuun aikaan, taikka sen yli menis. :whistle: Mutta jännittäviä hetkiä ja pitkiä päiviä ;) kovasti tsemppiä loppuun! =)
odottavan aika on niiiiin pitkä ja mä ainakin olen maailman huonoin odottelija. Hermostun heti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ollaanko me taas kahdestaan?
Ihan kahestaan ootte - kauheen taustailijajoukon kanssa. :LOL:
:D
Tätä mä vähän pelkäsinkin! :LOL: Moikka vaan taustailijoille :wave: . Toivottavasti viihdytte! :p
Kiitos kysymästä, oikein hyvin viihdyn! :D Vaikka itseasiassa tulin vaan nopsaan piipahtamaan, muilla mailla olin seikkailemassa... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie oon tänää vaa miettiny että näillä päivillä (38+6) olin viimeks synnyttämässä, poika synty "huomen" aamuyöstä sitte.. Juu ei tullu tää tapaus niin aikaseen ulos :kieh:
Tuo meidän jäpikäinen syntyi rv 38+6 ja olin niiin varma että toinen tulee samoilla päivillä...Ja mitä vielä, neiti antoi odottaa itseään viikolle 40+2, olin jo ettei synny ikinä, kun en ajatellut että laskettuun aikaan, taikka sen yli menis. :whistle: Mutta jännittäviä hetkiä ja pitkiä päiviä ;) kovasti tsemppiä loppuun! =)
Kiitos tästä :kieh: :LOL: Tosin mie oon sanonu koko ajan että pojasta tuli lähtö ihan yllättäen ilman että paikat ois ollu valmiit mutta nyt kun paikat on kypsät niin ihan varmana toi lapsi pitää hullua äitiä jännityksessä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
mie oon sanonu koko ajan että pojasta tuli lähtö ihan yllättäen ilman että paikat ois ollu valmiit mutta nyt kun paikat on kypsät niin ihan varmana toi lapsi pitää hullua äitiä jännityksessä :D
Kyllä se sieltä tulee. Se on ainakin varma asia. :heart: =)

Tosiaan kaikkea hyvää loppusuoralle. Kohta helpottaa. =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie oon tänää vaa miettiny että näillä päivillä (38+6) olin viimeks synnyttämässä, poika synty "huomen" aamuyöstä sitte.. Juu ei tullu tää tapaus niin aikaseen ulos :kieh:
Tuo meidän jäpikäinen syntyi rv 38+6 ja olin niiin varma että toinen tulee samoilla päivillä...Ja mitä vielä, neiti antoi odottaa itseään viikolle 40+2, olin jo ettei synny ikinä, kun en ajatellut että laskettuun aikaan, taikka sen yli menis. :whistle: Mutta jännittäviä hetkiä ja pitkiä päiviä ;) kovasti tsemppiä loppuun! =)
Kiitos tästä :kieh: :LOL: Tosin mie oon sanonu koko ajan että pojasta tuli lähtö ihan yllättäen ilman että paikat ois ollu valmiit mutta nyt kun paikat on kypsät niin ihan varmana toi lapsi pitää hullua äitiä jännityksessä :D
Mutta kuule, tuo on kuitenkin niin ihana "vaihe", odottaa jännityksellä että milloin, ja sitten kun sen ihanan käärön saa itselleen
:heart: :heart: ihan kateeks käy =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie oon tänää vaa miettiny että näillä päivillä (38+6) olin viimeks synnyttämässä, poika synty "huomen" aamuyöstä sitte.. Juu ei tullu tää tapaus niin aikaseen ulos :kieh:
Tuo meidän jäpikäinen syntyi rv 38+6 ja olin niiin varma että toinen tulee samoilla päivillä...Ja mitä vielä, neiti antoi odottaa itseään viikolle 40+2, olin jo ettei synny ikinä, kun en ajatellut että laskettuun aikaan, taikka sen yli menis. :whistle: Mutta jännittäviä hetkiä ja pitkiä päiviä ;) kovasti tsemppiä loppuun! =)
Kiitos tästä :kieh: :LOL: Tosin mie oon sanonu koko ajan että pojasta tuli lähtö ihan yllättäen ilman että paikat ois ollu valmiit mutta nyt kun paikat on kypsät niin ihan varmana toi lapsi pitää hullua äitiä jännityksessä :D
Mitäpä sitä kiirehtimään, valmiissa maailmassa... :whistle: ;) Ite olin että on se nyt kumma kun ei ala kuulumaan, mut sit alkoikin kuulua ja ihan ykskaks, ilman sen suurempia enteitä. Edellispäivänä taapersin mahani kanssa vielä pulkkamäessä pojan kanssa ja 24h siitä tyttö oli jo syntynyt... :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mutta kuule, tuo on kuitenkin niin ihana "vaihe", odottaa jännityksellä että milloin, ja sitten kun sen ihanan käärön saa itselleen
:heart: :heart: ihan kateeks käy =)
No...ensi kerralla kaupan jälkeen jätä ruokatavarat kassiin... :whistle:
*reps* :LOL: :xmas: :LOL:
:kieh: :kieh: mua ei edes naurata....´pävähän :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuli tuosta mitäs nytin aloituksesta mieleen, että musta on hassua kun lääkepurkeissa lukee että ei lasten ulottuville eikä näkyville
Joo samaa oon joskus ihmetelly.

Meillä muksut on syntyneet 40+0 ja 41+0. Esikoisen kanssa odottelin lähtöä jo viikolla 38 ihan täpinöissäni. Ja ton odotuksen jälkeen luulin, että tuun hulluks, jos toka menee yliaikaiseks, mutta loppujen lopuks tuntui toi odottaminen esikoisen kanssa pidemmältä kuin tokan. Kävi vaan hermojen päälle jatkuva kysely, että joko. Niin olin itseasiassa maanantaina 3.3. yhdessä koulutuksessa istumassa kuus tuntia, kun esikoinenkin oli tarhassa enkä oikeen keksiny muutakaan tekemistä. Olin siis kyllä hyvissä ajoin ilmoittanut, etten tuu, mutta menin sitte kuitenkin. Tyttö siis synty tiistaina 4.3 seitsemältä aamulla :D Tutut kurssikaverit siinä kyseli, että koskas se laskettu aika on. Vähän olivat hämmästyneitä kun sanoin, että se meni jo viikko sitten. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuli tuosta mitäs nytin aloituksesta mieleen, että musta on hassua kun lääkepurkeissa lukee että ei lasten ulottuville eikä näkyville
...ei näkyvillä, ei kiinnostu purkista, mutta hassu teksti kuitenkin.. =)
ennen vanhaan riitti vaan tuo ulottuville, mutta kai nuo nykyajan lapset on sitten niin uteliaita ;)
 

Yhteistyössä