***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
1-vuotiskuvaus oli sekin tänään eli hieman myöhässä. Tosin loppui lyhyeen, kun tyttö kierähti pää edellä alas lavastearkulta kun 1 kuva oli ehditty ottaa. Kiva mustelma otsaan ja itkusta hieman turvonneet silmät, joten piti siirtää kuvaus ensi viikolle. Toivottavsti kuitenkin selvisimme muuten pelkällä säikähdyksellä. Iltaa kohden kasvot kyllä muuttuivat aika "tappelussa olleen" näköisiksi.
Hui kauhee! :eek: No vähän katu-uskottavuutta lookiin. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja joka kerta kun mummo poistu huoneesta ni poika kilju ku viimestä päivää ja mummo meni takas.. :headwall:
Poika kietoo mummoa pikkaisen pikkusormen ympärille.... Mä oon kyllä sanonu isovanhemmille, että tehköön, mitä tykkäävät, mutta mulle on sitte turha tulla valittamaan, jos meidän muksut on mummolassa hankalia. :whistle:

:saint: :saint: = meijän mummojen kullannuput
 
meidän "patterimiehet" joiden kans oli sovittu, että tulee yhdeltä, soitti ovikelloa puoli kymmeneltä ja me oltiin kaikki nukkumassa!!! Me ei koskaan nukuta niin pitkään. Vähänkö harmitti :headwall: :headwall: Onneks ne pyyteli anteeks :/
 
Meille kun joku saapuu ulko-oven taakse kolistelemaan sellaiseen aikaan etten osaa odottaa ketään... Mulla on aina housut hukassa ja menee tovi kun juoksen ympäriinsä "hysteerisenä". Sitten kun vaatekappaleet olen löytänyt...puhaltelen hetken ja muka kiireisen näköisenä kipitän ovelle... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meille kun joku saapuu ulko-oven taakse kolistelemaan sellaiseen aikaan etten osaa odottaa ketään... Mulla on aina housut hukassa ja menee tovi kun juoksen ympäriinsä "hysteerisenä". Sitten kun vaatekappaleet olen löytänyt...puhaltelen hetken ja muka kiireisen näköisenä kipitän ovelle... :D
No repasin kaapista aamutakin...mies jäi vielä kokoamaan itseään ja vaatteitaan ja lasta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meille kun joku saapuu ulko-oven taakse kolistelemaan sellaiseen aikaan etten osaa odottaa ketään... Mulla on aina housut hukassa ja menee tovi kun juoksen ympäriinsä "hysteerisenä". Sitten kun vaatekappaleet olen löytänyt...puhaltelen hetken ja muka kiireisen näköisenä kipitän ovelle... :D
Haa, mä teen aina kans noin! :wave: :D Mä oon kotona useimmiten jollain pitkiksillä tms. ja kyllä iskee paniikki, ku ovikello soi... :eek: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja joka kerta kun mummo poistu huoneesta ni poika kilju ku viimestä päivää ja mummo meni takas.. :headwall:
Poika kietoo mummoa pikkaisen pikkusormen ympärille.... Mä oon kyllä sanonu isovanhemmille, että tehköön, mitä tykkäävät, mutta mulle on sitte turha tulla valittamaan, jos meidän muksut on mummolassa hankalia. :whistle:

:saint: :saint: = meijän mummojen kullannuput
Täys peesi :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meille kun joku saapuu ulko-oven taakse kolistelemaan sellaiseen aikaan etten osaa odottaa ketään... Mulla on aina housut hukassa ja menee tovi kun juoksen ympäriinsä "hysteerisenä". Sitten kun vaatekappaleet olen löytänyt...puhaltelen hetken ja muka kiireisen näköisenä kipitän ovelle... :D
Haa, mä teen aina kans noin! :wave: :D Mä oon kotona useimmiten jollain pitkiksillä tms. ja kyllä iskee paniikki, ku ovikello soi... :eek: :whistle:
Kesällä oli vuosikorjaukset ja ukot tuli miten sattu. ja meillä oli kuumako mikä ja mä tietty nukuin pikkarit jalassa. aina iltaisin kasasin pikaisesti vedettävät vaatteet valmiiks tai heräsin seiskalta ja laitoin jotain päälle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Teininä kesähelteillä menin avaamaan ulko-oven lasketteluhaalareissa, kun en muuta löytänyt MUKA!!! :LOL: Oven takana oli siskon uusi tuore poikaystävä... :ashamed: Olin tosi tosi nolo! :LOL:
mun kaverin sisko oli suihkussa kun ovikello soi ja luuli sen olevan siskonsa. meni sitten avaamaan oven käsipyyhe suojanaan. Ovella oli tietty sen "tuleva" poikaystävä. Tää sisko oli silloin joku 17 v :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meille kun joku saapuu ulko-oven taakse kolistelemaan sellaiseen aikaan etten osaa odottaa ketään... Mulla on aina housut hukassa ja menee tovi kun juoksen ympäriinsä "hysteerisenä". Sitten kun vaatekappaleet olen löytänyt...puhaltelen hetken ja muka kiireisen näköisenä kipitän ovelle... :D
Haa, mä teen aina kans noin! :wave: :D Mä oon kotona useimmiten jollain pitkiksillä tms. ja kyllä iskee paniikki, ku ovikello soi... :eek: :whistle:
Tuli näistä mieleen, et ovat vähän samanlaisia tilanteita, ku sillon ku joku soittaa aamulla ja ite herää siihen. Sit kysytään "en kai herättänyt?" "Juu et, oon ollu jo jonkun aikaa hereillä", vaiks ääni pihisee ku ois haudan takaa noussu. Mikä siinä on, ettei voi sanoa, et "juu, herätit"? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Teininä kesähelteillä menin avaamaan ulko-oven lasketteluhaalareissa, kun en muuta löytänyt MUKA!!! :LOL: Oven takana oli siskon uusi tuore poikaystävä... :ashamed: Olin tosi tosi nolo! :LOL:
Et löytäny muuta??? :LOL:
Joo, kiinnostava tarina.

Mutta joo mä kun menin ekaa kertaa kesällä 95 käymään nykyisen mieheni luona, niin toi tuli avaamaan oven kalsarit jalassa (no oli sillä paita päällä). Eikä toi ees ite pitäny asiaa mitenkään outona. No muutama viikko kun oltiin seurusteltu, niin mies istuskeli meillä jo aamupalapöydässä mun, mun veljen ja äidin seurassa samassa asussa (paidassa ja boksereissa). :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meille kun joku saapuu ulko-oven taakse kolistelemaan sellaiseen aikaan etten osaa odottaa ketään... Mulla on aina housut hukassa ja menee tovi kun juoksen ympäriinsä "hysteerisenä". Sitten kun vaatekappaleet olen löytänyt...puhaltelen hetken ja muka kiireisen näköisenä kipitän ovelle... :D
Haa, mä teen aina kans noin! :wave: :D Mä oon kotona useimmiten jollain pitkiksillä tms. ja kyllä iskee paniikki, ku ovikello soi... :eek: :whistle:
Tuli näistä mieleen, et ovat vähän samanlaisia tilanteita, ku sillon ku joku soittaa aamulla ja ite herää siihen. Sit kysytään "en kai herättänyt?" "Juu et, oon ollu jo jonkun aikaa hereillä", vaiks ääni pihisee ku ois haudan takaa noussu. Mikä siinä on, ettei voi sanoa, et "juu, herätit"? :LOL:
Mä olen niin monesti miettiny samaa :LOL: Mun mies ei edes mulle voi sanoa että olin :headwall: sitten jälkeenpäin käy aina ilmi ettei edes muista mun soittaneeni :headwall:
 

Yhteistyössä