***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
verkkis Onpa teidän perhepiirissä idearikkaita ihmisiä! :LOL:

Oli meinaan mielenkiintoisimmat kuulemani lahjukset! :D Pääkallo, juu ei oo myöskään mun juttu...

Onneksi me ei saatu kirjekuorta jonka saa avata 18 vuoden päästä...menis hermot :LOL: Höyryttäisin sen kuitenkin auki ja sitten potisin tunnontuskia seuraavat 18 vuotta... :LOL: :LOL:
sama täällä :LOL:

...mutta vielä edelliseen. Mielestäni kuitenkin valtavan hieno lahja tuollainen kirjekuori jonka saa avata 18 vuoden päästä :heart: :heart: !!!

Itse olen myös ajatellut että tekisin lapsilleni kirjeet, jotka saisivat avata joskus 50 veenä. Kertoisin kuinka heitä rakastan jne... Kirje menneisyydestä äipältä joka tuskin enää tuolloin samaa polkua kulkee lasten kanssa... *korkee ikä tuolloin*

...menee vähä herkäksi nää jutut!! :whistle:

Tähän sopii vaikka tämä piristämään tunnelmaa:

:wave: Verkkis kivoja lahjoja, mä olen itse niin tylsä et vien joko lelun tai vaatetta, isommille myös rahaa. Mä en vois siis ikinä ikinä ikinä olla aukaisematta sitä kuorta, heti ku vieraat menisin alkais operaatio kuoren aukaisu :LOL: Onneksi mieskin ois mukana aukaisemassa, kun sekään ei voisi oottaa ja toisekseen mistä sitä tietää onko sitä enään täällä katsomassa mitä se kuori sisältää... :eek: :D :wave:

Onnea päivänsankareille ja sankareiden äideille!:flower:

Ja onnea Helmikselle autosta ja tarhapaikasta. :flower:

Meillä muuten esikoinen sai kummisedältään ja yhdeltä iskän kavervilta (neidin kummi) konjakkipullon vissiin iskän varpajaisiin tuotuna. Avata saa kulemma kun täyttää 18 vuotta, mutta pitää pyytää lahjan antajat mukaan avajaisiin. :D

Mikäköhän sukupuolijuttu tää muuten on, kun ei oo neidille konupulloa tuotu. :whistle:

Mä muuten harkitsen vakaasti, että hankin kaikki neidin synttäritarjottavat konditoriasta tai pitopalvelusta. Meni nimittäin eilen pikkasen hermot, kun mies uskalsi kahdesti kritisoida talon tarjottavia. Tänään sitten kannoin kaupasta mikroruokia ja ostin neidillekin puurot tetrassa. Sain sitten kahden päivän ruokiin (no oli siinä vähän ekstraa ja viikon Tuttelit)menemään 80 euroa. Mutta silti :headwall: :headwall: Odottelen, että ukko vois edes vilpittömästi pyytää anteeks kommenttejaan. Mutta oli kuulemma vaan viattomasti kysynyt ruoan laadusta. :headwall: Jos ei anteekspyyntöä kuulu, taitaa Masteri laulaa loppukuusta, kun ei tili ihan riitä noihin valmisruokiin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Helmis Mie kans otin ylös Baileyskakun ohjeen ja meinasin tehä viikonloppuna, kun on herkuttelupäivä :p
Mä söin tänään kaverin kans sitä kakkua ja OLI HYVÄÄ :p :p
Eka kertaa tein juustokakkua ja onnistui tosi hyvin. Ja olihan sen tekokin helppoa :D

Missäs muut luuraa? Me ollaan tänään ulkoiltu muksujen kanssa. Esikoinen oli taas tuolla Muumi-hiihtokoulussa ja jäätin sitten vielä sen jälkeen Paloheinän ulkoilumestoille, kun siellä oli joku Helsingin liikuntaviraston talviliikuntatempaus. T. halus osalllistua hiihtokilpailuun ja käydä luistelemassa temppuradalla. Mutta oli kyllä hirvee tungos joka paikassa. Ilmaistapahtuma nääs. :D Mutta hienosti oli järjestetty, hiihtokilpailusta sai ihan mitalin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
me ei olla edes päästy ulos, kun oli -20 pakkasta |O

se myös varmaan selittää osaltaan sen kolme kiukkuista karhua :LOL:
Tääl oli vaan -10 astetta ja senkin katoin auton mittarista, kun oltiin aamupäivällä jo matkalla kaverin ja muksujen luo kyläilemään ja ulkoilemaan.

Yhteistyössä