No täällä mun vanhemmilla :x TYLSÄÄ!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Missä sä sitte oot?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tulis jo huominen! Mä haluan kotiin :'(
:hug:
Pistä hulinax! :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No täällä mun vanhemmilla :x TYLSÄÄ!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Missä sä sitte oot?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tulis jo huominen! Mä haluan kotiin :'(
lähinnä nukkuminen ja ruisku mielessä...tulee huominen nopeampaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pistä hulinax! :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No täällä mun vanhemmilla :x TYLSÄÄ!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Missä sä sitte oot?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Tulis jo huominen! Mä haluan kotiin :'(
Inarissako? *ei tarvi paljastaa oikeesti :heart: *Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olen vielä kauempana kun normaalisti :kieh:
Kiitti! Onneks tulee aina näitä tämmösiä että nyt tai ei koskaan reissuja. Ihme kyllä mieskin oli innoissaan lähdössä, olin ihan varma että ei niin innostais...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vinja Hyvää reissua! Tekis kyllä terää meikäläisellekkin, kun vaan tietäis mihin lähtis reissuun... |O
Miehet on yllätyksiä täynnä. Pitävät mielen virkeänä...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kiitti! Onneks tulee aina näitä tämmösiä että nyt tai ei koskaan reissuja. Ihme kyllä mieskin oli innoissaan lähdössä, olin ihan varma että ei niin innostais...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vinja Hyvää reissua! Tekis kyllä terää meikäläisellekkin, kun vaan tietäis mihin lähtis reissuun... |O
No en tod.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Inarissako? *ei tarvi paljastaa oikeesti :heart: *Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olen vielä kauempana kun normaalisti :kieh:
No mä oo kyl ihan varma et se oon minä, niin kauan ku mä täällä oon ni mitään ei tapahdu. Mä kun lähden niin johan on tullut tekstiä tänne vaik kuinka paljon :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oonko mä aiheuttanut tämän palstan hiljenemisen... :ashamed:
Hyvä että ees joskusAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miehet on yllätyksiä täynnä. Pitävät mielen virkeänä...
No ei oo!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miehet on yllätyksiä täynnä. Pitävät mielen virkeänä...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kiitti! Onneks tulee aina näitä tämmösiä että nyt tai ei koskaan reissuja. Ihme kyllä mieskin oli innoissaan lähdössä, olin ihan varma että ei niin innostais...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vinja Hyvää reissua! Tekis kyllä terää meikäläisellekkin, kun vaan tietäis mihin lähtis reissuun... |O
Mulle käy usein näin. Mä en ymmärrä miten jotkut pystyy valvomaan niin pitkään ja pärjää niin vähillä unilla, kateeks käy :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:No mä oo kyl ihan varma et se oon minä, niin kauan ku mä täällä oon ni mitään ei tapahdu. Mä kun lähden niin johan on tullut tekstiä tänne vaik kuinka paljon :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oonko mä aiheuttanut tämän palstan hiljenemisen... :ashamed:
Miten niin mulla tulee toi unimatti aikasemmin kun muille
Meillä muksut nukkuu aamuisin yhdeksään ja joskus vähän ylikin...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulle käy usein näin. Mä en ymmärrä miten jotkut pystyy valvomaan niin pitkään ja pärjää niin vähillä unilla, kateeks käy :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:No mä oo kyl ihan varma et se oon minä, niin kauan ku mä täällä oon ni mitään ei tapahdu. Mä kun lähden niin johan on tullut tekstiä tänne vaik kuinka paljon :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oonko mä aiheuttanut tämän palstan hiljenemisen... :ashamed:
Miten niin mulla tulee toi unimatti aikasemmin kun muille
Mut toisaalta taas kun toi nukkuminen on niin mukavaa että en ihan heti siitäkään edusta luopuis Ja onneks nää jutut ehtii lukea sit aamullakin kun muut vielä nukkuu (jolloin kyllä nukkuis itekin vielä mielellään :kieh: )Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en ymmärrä miten jotkut pystyy valvomaan niin pitkään ja pärjää niin vähillä unilla, kateeks käy :xmas:
...no joo...ai mitä yllätyksiä ja mitä tarkoittaa että mieli on virkeänä...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No ei oo!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miehet on yllätyksiä täynnä. Pitävät mielen virkeänä...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kiitti! Onneks tulee aina näitä tämmösiä että nyt tai ei koskaan reissuja. Ihme kyllä mieskin oli innoissaan lähdössä, olin ihan varma että ei niin innostais...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vinja Hyvää reissua! Tekis kyllä terää meikäläisellekkin, kun vaan tietäis mihin lähtis reissuun... |O
vaihetaanko??! terveisin nimimerkki herätys klo 6.08Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä muksut nukkuu aamuisin yhdeksään ja joskus vähän ylikin...
Ai lapsia...joo (vuoroviikot )...mut tuot kuitenkin tuon esikon jo päivän päästä takaisin...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:vaihetaanko??!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä muksut nukkuu aamuisin yhdeksään ja joskus vähän ylikin...