**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Toivottavasti Aadan kuume laskee pian:hug:

Joo kyllä sitä vähän voi kattoa mihin koira jätöksensä tekee, meillä tekee just johki pusikkoon niin en kyllä sieltä niitä lähe keräämään. Mut täs meijän alueella on joku iso koira (jätöksen määrästä päätellen ei voi olla mikään kauheen pieni...) joka tekee ne jalkakäytävälle |O Että jalkakäytävä on toisesta reunasta käyttäkelvoton :headwall:

 
Tosta koiranomistajille avautumisesta tuli mieleen eilinen.. On muuten aikas haasteellista käyttää kahta koiraa lenkillä(fleksissä tietty :xmas: ) ja ei-kävelevä lapsi pulkassa perässä. Homma meni jopa yllättävän hyvin. Pakan meinas levittää vastaantuleva koiranulkoiluttaja-mummo joka piti koiran remmiä MUKA-TIUKALLA niin että koira OLIS päässy mukavasti meidän koirien luokse.. Mummo käveli kumminkin hyvin rivakasti ohi KOSKA.. *tatadadaa* mä meinasin vetää lipat (ainoo kohta koko hyvin hiekoitetun lenkin aikana missä ei ollu hiekkaa) ja siinä sit manasi "heevetin kuustoistaa" :D
Mummo varmaan oli ihan kakkulit housuissa kun lapsen kuullen äiti kiroilee :LOL:

Noniii.. mä kävin ostamassa kirppikseltä kolmet housut tytölle ja keräsin jaksamista iltaa varten kun anoppi+appi tulee meille.. Onneksi tyty nukkuu päikkäreitään niin saan oikeesti hengähtää.

Mä näin yöllä kans unta että asuttiin yhdellä kadulla mistä sattumoisin ollaan kateltu asuntoa :saint: :whistle:
 
meillevauva jus tossa kans eilen mietin kuinka toimis kun lähettiin iltalenkille ja esikoinenkin ois halunnu pulkaan. Okei, koira fleksissä, poika vaunuissa ja mun kädet on jo siinä :whistle: Tietty jos sitois pulkan vaunuihin ni joo, mut eihän mun kunto kestä ;) No, neiti otti itelleen pulkan ja oli tyytyväinen kun pääsi pulkkamäkeen matkalla :D Joskus kans mietitty et pitäiskö ottaa toinen koira, ni ei ainakaan niin kauan kun on ratasikäsiä lapsia...
 
Me sitten lähdettiin kyläileen...jouduttiin kolariin :eek: Joku mies ajoi meidän auton perään. Kaikki on onneks hyvin, mutta voitte varmaan kuvitella kun säikähdin. Kädet tärisi ja itkua pidättelin. Olin siis kahdestaan pojan kans. Ponkaisin autosta ulos ja menin katsoon, ettei pojalle käyny mitenkään. Kysyi se kolaroijakin ekana, etteihän sattunu lapselle mitään...
Käytettiin kuitenkin varulta lääkärissä ja ihan ok poika on. Mulla vaan on vähän niskat kipeet. Ja olen edelleenkin järkyttynyt. Nään todennäköisesti painajaisia :/
 
hui helmis! Onneksi ei käynyt pahemmin. Mä oon kans ollu tommosessa peräänajossa (niskat meni kans, ja on muuten sen jälkeen aina välillä vaivannu :/ ) ja edelleen aina siinä risteyksessä kyllä katon perään että tuleeko sieltä joku.
 
Kävin kurkkaamassa miltä näyttää tammikuu 08:laisten pinossa.

Olisko kiva idea laittaa meillekin tonne alkuun 1-vuotismitat? :attn: Samalla näkis ketä täällä oikeesti nykyään vielä palstailee.
 
Helmeri huh...peräänajot on pahimpia heti nokkakolarin jälkeen, onneks ei mitään käyny :hug:

Mie potkasin äsken 8veeltä silmän mustaks :ashamed: :ashamed: Jätkä istu lattialla, mie neiti sylissä menin enkä huomannu, et se kurotti just siihi eteen, ni polvella suoraan silmään :headwall: :kieh: No, onneks jätkä ei oo enää milläskään =)

Mässyjä käytiin (taas) hakemassa....puuuuh :LOL: :LOL:
 
Mua ärsyttää kun mun äiti taas pyysi, että poika nukkuis niiden kans, kuulema, että mä saisin nukkua |O No joo hyväähän ne tarkoittaa, mutta mä haluan itse nukkua sen kans. Varsinkin tämän päiväisen jälkeen ja muutenkin halua omia sen nyt viimeisiks viikoiks ennen töihin menoa. Anteeks vaan, jos oon itsekäs :/ :ashamed: B) :D
 
Ei hemmetti. Mun sisko on meillä (ja me siis mun vanhemmilla) niin se soitti, että meidän pakastin on taas sulanu |O |O Voiko tää päivä enää huonommin mennä :headwall:
Pitää kai mennä nukkumaan, ettei pää hajoa :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Olisko kiva idea laittaa meillekin tonne alkuun 1-vuotismitat? :attn: Samalla näkis ketä täällä oikeesti nykyään vielä palstailee.
Kiva idea! =) Samalla voisi poistella niitä jotka täällä ei enää käy... vai?

Helmis :hug: onneksi selvisitte säikähdyksellä!

Mä suihkin hetken crosstrainerilla ja menen nukkuun. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
helmis johan nyt teille sattuu :( Onko mitään mahista saada tavaroita johki pakkaseen ettei mee kaikki pilalle?
Se on ollut eilisestä asti pois päältä :/ ja siellä on ne mansikat, jotka ovat jo kerran tämän kokeneet (tosin eivät ekasta menneet mikskään).
Ei siellä tainnu mitään ihmeellistä nyt olla, ottaa vaan päähän kun ei ymmärrä miten se voi mennä pois päältä |O En siis suosittele integroitua pakastinta :x
 
Missä kaikki on? Mulla ei yhtään mitään muuta tekemistä kun istua koneella, ei myöskään huomenna :whistle:

Mua ei kiinnosta noitten vanhusten kans tuijottaa tv:tä ja mies on siis viettämässä poikien viikonloppua :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Myös tänään annoin pojalle ensimmäisen kerran maissinaksuja.
Täh? :eek: Nyt vasta? Meillä Hattara sai ensimmäisen maissinaksunsa 6,5kk:n ikäisenä. :D Huomenna meillä muuten tarjoillaan synttäreillä pikkuisille vieraille vaniljamaissinaksuja. :p Niin, ja onnea kävelijälle! :flower:
Mä oon tosi arka antamaan mitään mihin voisi "tukehtua" :whistle: . Esikolle hienonsin ruuat tosi kauan aikaa...kun oli sellainen sihtikurkku hätäilijä... Tää pikkumies on sellainen pohdiskelevampi ja rouskuttaa maissinaksuja hienosti. :heart:
 

Yhteistyössä