**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten todistin taas blodiuteni...meille tulee uuteen taloon sähkökiuas, niin kysyin sitten mieheltä, että mites se savupiippu :xmas:
Sähän haluut sen savupiipun siksi että teille tulee takka... *miettii hyvää korjausideaa* :D
niin...tässä mä kuitenkin tarkoitin juuri saunan piippua, joka olis tullu yläkerran parvekkeelle :saint:
 
Olin tänään kakkukahvilla 4 v:n, 5 v:n ja 3 v:n kanssa... Lapsia siis :D .

Poika 4v totesi kesken kakunsyönnin... Pojilla on pippeli... Mä vähän pysähdyin ja totesin että joo-o...niin on...totta puhut... Ja taas jatkettiin kakun syöntiä.

*muoks. Oli siis huvittavaa, kun ajattelee miten suoria noi lapset on puheissaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Olin tänään kakkukahvilla 4 v:n, 5 v:n ja 3 v:n kanssa... Lapsia siis :D .

Poika 4v totesi kesken kakunsyönnin... Pojilla on pippeli... Mä vähän pysähdyin ja totesin että joo-o...niin on...totta puhut... Ja taas jatkettiin kakun syöntiä.

*muoks. Oli siis huvittavaa, kun ajattelee miten suoria noi lapset on puheissaan. :D
Mitenköhän se pippeli tuli mieleen kesken kakun syönnin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Olin tänään kakkukahvilla 4 v:n, 5 v:n ja 3 v:n kanssa... Lapsia siis :D .

Poika 4v totesi kesken kakunsyönnin... Pojilla on pippeli... Mä vähän pysähdyin ja totesin että joo-o...niin on...totta puhut... Ja taas jatkettiin kakun syöntiä.

*muoks. Oli siis huvittavaa, kun ajattelee miten suoria noi lapset on puheissaan. :D
Mitenköhän se pippeli tuli mieleen kesken kakun syönnin :whistle:
Pojan sisko kävi veskissä, joten siitä varmaankin tuli mieleen =) .

Kai tuo 3-4 vuotta on jokin maaginen ikä näiden tyttöjen ja poikien erojen pähkäilyyn. Meillä esikko myös miettii onko papalla p-peli onko mummulla p-peli... ja äippä vastailee. Onneksi nuo kysymykset ovat vielä suht helppoja vastata.... *odottaa niitä haastavampia* :whistle:
 
Hui kauhee Helmeri! :hug: Onkohan nyt joku kolaripilvi helmiperheiden päällä. Me oltiin illalla tulossa esikoisen jalitsuharkoista, niin ihmettelen kun mies yhtäkkiä ohjaa liikenteenjakajan väärälle puolelle. Mä en siis ollu lainkaan huomannu, että meitä vastaan tuli auto mejän kaistalla ja lujaa. No ennen kuin tuli meijän kohdalle, niin ohjautu jalkakäytävälle ja törmäs liikennemerkkiin. No siinä aprikoitiin, mitä tehdä. No mies sitte kävi kysymässä kuskilta, että kävikö kuinkaan ja sano kuskille, että taisit tulla aika lujaa. No kuski vaan sadatteli huonoja renkaita. Mietittiin, pitäiskö soittaa poliisille, mutta jätettiin sitte soittamatta, kun aateltiin, ettei ne ehdi sitä kuskia kuitenkaan metsästämään. No tuotiin ruokakassista maidot kotiin jääkaappiin ja mentiin tohon lähi-Mäkkiin. No siitä porhaltaa sitte ohi ambulanssi ja paloauto. Sanonki miehelle, että onkohan se sama kuski niitannu ittensä johonkin pöpelikköön. No kotiin kun ajettiin, niin tiellä on poliisia, paloautoa ja ambulanssia ja sama kuski oli ajanut jonkun kylkeen. :headwall: :eek: :eek: Tossa sitte mietittiin, että oltaisko me voitu estää toi kolari, jos oltais soitettu poliisille, mutta tuskin se kuski olis meidän kanssa jääny poliisia ottelemaan. Mies kyllä sano, ettei se kuski kauheen humalaiselta vaikuttanut, mutta mistäs sitä tietää mitä mömmöjä nää on vedelly. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Olin tänään kakkukahvilla 4 v:n, 5 v:n ja 3 v:n kanssa... Lapsia siis :D .

Poika 4v totesi kesken kakunsyönnin... Pojilla on pippeli... Mä vähän pysähdyin ja totesin että joo-o...niin on...totta puhut... Ja taas jatkettiin kakun syöntiä.

*muoks. Oli siis huvittavaa, kun ajattelee miten suoria noi lapset on puheissaan. :D
Mitenköhän se pippeli tuli mieleen kesken kakun syönnin :whistle:
Pojan sisko kävi veskissä, joten siitä varmaankin tuli mieleen =) .

Kai tuo 3-4 vuotta on jokin maaginen ikä näiden tyttöjen ja poikien erojen pähkäilyyn. Meillä esikko myös miettii onko papalla p-peli onko mummulla p-peli... ja äippä vastailee. Onneksi nuo kysymykset ovat vielä suht helppoja vastata.... *odottaa niitä haastavampia* :whistle:
Joo meidän esikoinen tietää, että pippelillä ammutaan pimpsaan niitä siemeniä, joista vauvat sitte kasvaa äidin masussa. :LOL: Kysely ei siis lakannut ennen kuin toi esikoinen oli saanu vastauksen. Pohti näitä juttuja, kun odotin neitiä ison mahani kanssa.
 
Mä olenkin puhunu miehelle siitä, että kun ei riitä että itse ajaa turvallisesti, kun ei koskaan tiedä mitä muita kaahareita on liikkeellä :headwall:

Mulla on jotenkin apea mieli vieläkin, vaikka eihän se mun vika ollut, mutta kai mä säikähdin niin paljon. Ja kun mieskään ei oo kotona niin en voi sille purkaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Olisko kiva idea laittaa meillekin tonne alkuun 1-vuotismitat? :attn: Samalla näkis ketä täällä oikeesti nykyään vielä palstailee.
Kannatetaan. :attn: Kukas se tämän pinon onkaan tehnyt, niin meidän kohdalle voipi sinne listaan lisätä 1v. -mitoiksi 75cm, 8930g, 44,9cm. :heart:

 
:wave: Hui kauhee helmis, onneksi selvisitte säikähdyksellä :eek: :hug: Muorillekkin :hug: . Olen monesti sanonut miehellekkin et pitää olla varovainen liikenteessävaikka itse osais ajaa niin voi tulla joku muu keulaa tai perään. Oon monesti miettinyt et jos joku joskus erehtyy tähän mammaan törmäämään ja lapset on kyydissä, niin käyn ihan 120% vetäseen kuonoon sitä. Ei se varmaan mitään auttais mut mä varmasti toimisin niin. Samoin tekisin jos joku mun lapsille tekis jotain muuta pahaa. Antaisin ihan varmasti maistaa nyrkkiä. :ashamed: :ashamed: Tänää rillutteleen kaverin 30 vuotis synkkäreille B) :D :p jihaa...
 
tere.

En ole aikoihin käynyt. Ja hetken etsisin tätä kunnes tajusin että olette varmaan siirtyneet jo tälle puolelle.

Meidänkin neiti täyttää perjantaina 1v.

Äkkii se aika menikin. :'( :heart:

Toinen vesseli masussa ja jalat minulla jo ristissä kun ei meinaa haluta olla enää siellä. Viikkoja kuitenkin liian vähän mutta uhkaavasti kroppani ei kohta kestä. :'(

Ylimääräiseen ultraan pääsen tiistaina ja sieltä tulee päätös että osastolle vai saikkarille.

Palailen kertoilemaan kunhan itse tietäisn mikä on.

Onnea kaikille YKKÖSILLE! :heart:

Niisku-rouva&neiti kohta 1v + pikkupapu 26+3 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä suihkin hetken crosstrainerilla ja menen nukkuun. :wave:
Onks toi oikeesti kiva? ja onks siitä oikeesti hyötyä? Mietin vaan että jotain pitäis kohta ruveta tekemään... :whistle:
Joo crosstrainer on varmasti tosi hyvä! *miettii mikä se on?* :whistle: :LOL:
:LOL: http://finfit.fi/crosstrainerit-c-26.html
Siinä kuva sulle crosstrainerista! :D

Mä olen kyllä kokenut tuon crosstrainerin hyväksi, tosin vasta se on meillä pari-kolme viikkoa ollut, katsotaan mitä mieltä olen vaikka puolen vuoden päästä. :whistle: Poljen sillä tunnin joka toinen ilta, ja selvästi on jo tänä aikana kunto kohonnut paljon (alkuun jaksoin polkea sillä juuri ja juuri 8 min) ja painokin pudonnut, vaikka tahdon lipsua dieetistä aika usein. :ashamed: Pahuksen runebergintortut, onneksi ne katoaa nyt kaupoista. :kieh: Käsittämätön himo mulla niihin, en tiedä ketään muuta kuka niitä näin himoitsisi. :snotty:

Huono puoli crosstrainerissa on se että mulla tulee sillä polkiessa päkiät tosi kipeiksi. :/ Mies lupaili säätää polkimia lähemmäs runkoa että mä voisin yrittää polkea koko jalan mitalla eikä tarvisi varvistella. Toivottavasti siitä on apua.
 
Muori :hug: onneksi ei teidän kylkeen tintannut se kuski! Äläkä suotta ala itseäsi syyttämään, ihan kuskin omaan piikkiin menee... luulisi että olisi jo sen ekan vaaratilanteen jälkeen tajunnut höllätä kaasujalkaa. :kieh:

Niisku-Rouvalle tsemppiä loppuraskauteen, toivotaan että pikkupapu pysyy kyydissä vielä monta viikkoa! =)
 
Moikka,

Niisku-Rouvalle jaksuja, toivottavasti saat saikkua, että saat kunnolla levättyä, niin pikkuinen saa kasvaa rauhassa vielä kauan :hug:

Aika menee kyllä nopsaan, aamupäivällä lueskelin aikani kuluksi viime vuoden tunnelmiamme :D Oli aikas jännät paikat monella, vaikka omaan synnytykseen oli vielä se pari viikkoa aikaa. Muistin keskustelutkin ihan älyttömän hyvin, hassua.
 
Kamalan hiljaista |O

Meillä ei nyt sitten takaluukku aukea...ja vaunut on siellä :headwall: Mies aikoi huomenna kotiuduttuaan koittaa saada ne pois penkkejä laskemalla. Saapas nähdä kuinka iso remppa autoon tulee :/

Tulis jo huominen! Mä haluan kotiin :'(
 

Yhteistyössä