**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ai lapsia...joo...mut tuot kuitenkin tuon esikon jo päivän päästä takaisin... :LOL: :LOL:
No ei voi olla niin paha, pistän ton meitin neidin sille lapsenvahdiksi :saint:
Toi oikeesti vois toimia :D . Ihailee yli kaiken vähän vanhempia tyttöjä kuin itse on =) ...ja kunnioitus pelaa :D toisin kuin äippää kohtaan :eek: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No okei, oli se tänään 6.14...
mä olisin ihan tiltissä :eek:
anteeks :ashamed: mä ihailen niitä äitejä jotka jaksaa herätä joka aamu kukonlaulun aikaan -tosin pakkohan se on, jos lapsi herää, mutta onneks meillä vielä nukutaan.

Tosin me myös herättän keskimäärin kolmesti yössä, viime yönä ehkä noin 24 kertaa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No okei, oli se tänään 6.14...
mä olisin ihan tiltissä :eek:
anteeks :ashamed: mä ihailen niitä äitejä jotka jaksaa herätä joka aamu kukonlaulun aikaan -tosin pakkohan se on, jos lapsi herää, mutta onneks meillä vielä nukutaan.

Tosin me myös herättän keskimäärin kolmesti yössä, viime yönä ehkä noin 24 kertaa |O
Meillä myös :headwall: ku tuo nuhanpoikanen iski... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Niinhän mekin pojan kans koisitaan yleensä puoli ysiin ainakin, mutta kyllä mun pitää saada sen 8 tuntia unta vähintään. Saa nähdä miten käy kun työt alkaa :x
Nuku ruokkis ja kahvitauot...syöt sitte vessassa eväät työaikana :LOL: .
Mulla on oma huone, jossa on myös wc ;) :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No okei, oli se tänään 6.14...
mä olisin ihan tiltissä :eek:
anteeks :ashamed: mä ihailen niitä äitejä jotka jaksaa herätä joka aamu kukonlaulun aikaan -tosin pakkohan se on, jos lapsi herää, mutta onneks meillä vielä nukutaan.

Tosin me myös herättän keskimäärin kolmesti yössä, viime yönä ehkä noin 24 kertaa |O
Meillä myös :headwall: ku tuo nuhanpoikanen iski... :/
Kun meillä ei ole vissiin kuitenkaan mikään iskeny :headwall:
paitsi mietin vaan, että voihan pojalla olla esim. niskat kipeät siitä törmäyksestä, kun mulla itsellä ainakin on
 
Helmis ei mekään ylös nousta jos ei ole pakko. Yleensä poitsu tulee meijän viereen ja touhuilee siinä ja ite saa vielä pötköttää. Ja joskus siihen vielä nukahtaakin. Mut arkisin on noustava ennen seittemää että saa eskarilaisen taksiin valmiiksi. Ja alkaa ne työtkin ens kuussa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kun meillä ei ole vissiin kuitenkaan mikään iskeny :headwall:
paitsi mietin vaan, että voihan pojalla olla esim. niskat kipeät siitä törmäyksestä, kun mulla itsellä ainakin on
...tai sitten pelästyi sitä tömäystä niin että meni uniinkin... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Helmis ei mekään ylös nousta jos ei ole pakko. Yleensä poitsu tulee meijän viereen ja touhuilee siinä ja ite saa vielä pötköttää. Ja joskus siihen vielä nukahtaakin. Mut arkisin on noustava ennen seittemää että saa eskarilaisen taksiin valmiiksi. Ja alkaa ne työtin ens kuussa...
Mulla myös, mutta onneks poika saa vielä jatkaa uniaan jos haluaa, kun mummo tulee hoitaan. Ja töihin tarvii mennä joskus kasin pintaa, ei oo onneks niin justiinsa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Helmis ei mekään ylös nousta jos ei ole pakko. Yleensä poitsu tulee meijän viereen ja touhuilee siinä ja ite saa vielä pötköttää. Ja joskus siihen vielä nukahtaakin. Mut arkisin on noustava ennen seittemää että saa eskarilaisen taksiin valmiiksi. Ja alkaa ne työtkin ens kuussa...
Onko työmatka pitkä? Tarviiko siirtymään varata aikaa? :|
 
Meil oli kans aika levoton jakso unien kannalta, nyt on helpottanut kyllä. Sen 10-20 kertaa sai yöllä käydä kääntämässä ja tuttia etsimässä. Nyt onnneksi voi olla yö että ennen sitä vähän yli 6 ei tarvitse kertaakaan käydä tai sit vaan muutama kerta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kun meillä ei ole vissiin kuitenkaan mikään iskeny :headwall:
paitsi mietin vaan, että voihan pojalla olla esim. niskat kipeät siitä törmäyksestä, kun mulla itsellä ainakin on
...tai sitten pelästyi sitä tömäystä niin että meni uniinkin... :/
Niin...mä en ihme kyllä nähny painajaisia - ainakaan muista
 

Yhteistyössä