Joo ei voi valittaa. Ja miehelläkin on tässä lähellä työpaikka, kävellen pari kilsaa ja autolla noin 4km niin ei vois kyllä paremmin ollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kuulostaa aika ihanteelliselta työmatkalta =) .
=)
Joo ei voi valittaa. Ja miehelläkin on tässä lähellä työpaikka, kävellen pari kilsaa ja autolla noin 4km niin ei vois kyllä paremmin ollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kuulostaa aika ihanteelliselta työmatkalta =) .
Johan se on syöty 2,5h sittenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Käyn keittämässä pojalle vielä iltapuuron...
Mulla on samanpituinen matka, noin 3 km, mutta jos muutetaan keväällä, niin matka pitenee noin 10 km:iinAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Joo ei voi valittaa. Ja miehelläkin on tässä lähellä työpaikka, kävellen pari kilsaa ja autolla noin 4km niin ei vois kyllä paremmin ollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kuulostaa aika ihanteelliselta työmatkalta =) .
=)
Vaikka onkin aika pieni muutos niin kyllä se käytännössä tuntuu :| 3km tarpeen vaatiessa kävelee, mutta mä en ainakaan enää 10km lähe aamulla kävelemään töihin...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla on samanpituinen matka, noin 3 km, mutta jos muutetaan keväällä, niin matka pitenee noin 10 km:iin
Siinähän se ero sitten tulee...meillä kukutaan vielä ja teillä nukutaan... Ois toi hiljainen iltakin aika pop! =)Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Johan se on syöty 2,5h sittenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Käyn keittämässä pojalle vielä iltapuuron...
Ne on hylännyt meitit... |OAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
No jo on kumma...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Mitäs nytillä... :xmas: :headwall:
Meilläkin on neiti vetässy iltapuuron 19.30 pintaan ja unille vähän kasin jälkeen-aamulla vekkari alias tytyntypykkä herättää luultavasti 7.30, jos käy tuurin niin nukku kasiin asti! =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Siinähän se ero sitten tulee...meillä kukutaan vielä ja teillä nukutaan... Ois toi hiljainen iltakin aika pop! =)Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Johan se on syöty 2,5h sittenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Käyn keittämässä pojalle vielä iltapuuron...
Tuolla tosiaan ja sitte tietty fbssä Nyt on ruoka-aikaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Juu, pitäsi pysyä kaukana sieltä... Alkaa vaan ketuttaa kaiken maailman urpåt joita siellä tuntuu harmailevan. :kieh: Itehän mä oon niin fiksu... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No jo on kumma...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tuolla tosiaan ja sitte tietty fbssä Nyt on ruoka-aikaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Onko hiluska saanu jo kärryt? Me käytii viimeviikolla ostaan ja rakastuin
Telakalla?Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Missäs muuten Anno on???!??
brion race Ovat niiiiiiiiiin kivat ja kätevät ja näppärät ja kaikkee, mitää huona en oo löytäny, no okei, tavarakori ei oo mikää suurensuuri mut miten vois ollakkaa ku kärrytkään ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mitkäs vaunut te hommasittekaan :wave:
Briot joo, katotaas jos onnistuisin...Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:brion race Ovat niiiiiiiiiin kivat ja kätevät ja näppärät ja kaikkee, mitää huona en oo löytäny, no okei, tavarakori ei oo mikää suurensuuri mut miten vois ollakkaa ku kärrytkään ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mitkäs vaunut te hommasittekaan :wave:
Ei oo säilytystilaa? Meillä tuo oli syy ja sanoin myös että kun seuraava tulee nii eiköhän ne vaunutki kule jo ilmassaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Olispa muuten käyny "hyvä säkä" jos ne meidän vaunut olis vähän vahingoittuneet siinä rytäkässä, kun kuitenkin se takaluukkukin on viissiin painunu sisään Mä siis haluisin uudet vaunut sitten seuraavalle. en vaan osaa perustella miehelle tarpeeks hyvin miks me myytäis nuo :|
*muoks, myös se että ku ovat vielä suht uudet nii takasikki jotain saaAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Ei oo säilytystilaa? Meillä tuo oli syy ja sanoin myös että kun seuraava tulee nii eiköhän ne vaunutki kule jo ilmassaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Olispa muuten käyny "hyvä säkä" jos ne meidän vaunut olis vähän vahingoittuneet siinä rytäkässä, kun kuitenkin se takaluukkukin on viissiin painunu sisään Mä siis haluisin uudet vaunut sitten seuraavalle. en vaan osaa perustella miehelle tarpeeks hyvin miks me myytäis nuo :|