**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kuulostaa aika ihanteelliselta työmatkalta =) .
Joo ei voi valittaa. Ja miehelläkin on tässä lähellä työpaikka, kävellen pari kilsaa ja autolla noin 4km niin ei vois kyllä paremmin olla
=)
Mulla on samanpituinen matka, noin 3 km, mutta jos muutetaan keväällä, niin matka pitenee noin 10 km:iin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla on samanpituinen matka, noin 3 km, mutta jos muutetaan keväällä, niin matka pitenee noin 10 km:iin :eek:
Vaikka onkin aika pieni muutos niin kyllä se käytännössä tuntuu :| 3km tarpeen vaatiessa kävelee, mutta mä en ainakaan enää 10km lähe aamulla kävelemään töihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Käyn keittämässä pojalle vielä iltapuuron...
Johan se on syöty 2,5h sitten :whistle:
Siinähän se ero sitten tulee...meillä kukutaan vielä ja teillä nukutaan... :whistle: Ois toi hiljainen iltakin aika pop! =)
Meilläkin on neiti vetässy iltapuuron 19.30 pintaan ja unille vähän kasin jälkeen-aamulla vekkari alias tytyntypykkä herättää luultavasti 7.30, jos käy tuurin niin nukku kasiin asti! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
:wave:

Mitäs nytillä... :whistle: :xmas: :headwall: :LOL:
Tuolla tosiaan ja sitte tietty fbssä :D Nyt on ruoka-aika :p

Onko hiluska saanu jo kärryt? Me käytii viimeviikolla ostaan ja rakastuin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
:wave:

Mitäs nytillä... :whistle: :xmas: :headwall: :LOL:
No jo on kumma... :LOL:
Juu, pitäsi pysyä kaukana sieltä... :whistle: Alkaa vaan ketuttaa kaiken maailman urpåt joita siellä tuntuu harmailevan. :kieh: Itehän mä oon niin fiksu... :whistle: ;) :LOL: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
:wave:

Mitäs nytillä... :whistle: :xmas: :headwall: :LOL:
Tuolla tosiaan ja sitte tietty fbssä :D Nyt on ruoka-aika :p

Onko hiluska saanu jo kärryt? Me käytii viimeviikolla ostaan ja rakastuin :D

Ollaan saatu ne joku parisen viikkoa sitten. =) Ja jalkapeittokin vähän myöhemmin. Tykätään täälläkin :D :wave: ihanan pienet, kevyet ja jeejee, mahtuu meidän parvekkeen ovestakin kasaan laittamatta! :D
 
Olispa muuten käyny "hyvä säkä" jos ne meidän vaunut olis vähän vahingoittuneet siinä rytäkässä, kun kuitenkin se takaluukkukin on viissiin painunu sisään :whistle: Mä siis haluisin uudet vaunut sitten seuraavalle. en vaan osaa perustella miehelle tarpeeks hyvin miks me myytäis nuo :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mitkäs vaunut te hommasittekaan :wave:
brion race :p Ovat niiiiiiiiiin kivat ja kätevät ja näppärät ja kaikkee, mitää huona en oo löytäny, no okei, tavarakori ei oo mikää suurensuuri mut miten vois ollakkaa ku kärrytkään ei oo..
Briot joo, katotaas jos onnistuisin...


http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/1303/pl#
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Olispa muuten käyny "hyvä säkä" jos ne meidän vaunut olis vähän vahingoittuneet siinä rytäkässä, kun kuitenkin se takaluukkukin on viissiin painunu sisään :whistle: Mä siis haluisin uudet vaunut sitten seuraavalle. en vaan osaa perustella miehelle tarpeeks hyvin miks me myytäis nuo :|
Ei oo säilytystilaa? Meillä tuo oli syy ja sanoin myös että kun seuraava tulee nii eiköhän ne vaunutki kule jo ilmassa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Olispa muuten käyny "hyvä säkä" jos ne meidän vaunut olis vähän vahingoittuneet siinä rytäkässä, kun kuitenkin se takaluukkukin on viissiin painunu sisään :whistle: Mä siis haluisin uudet vaunut sitten seuraavalle. en vaan osaa perustella miehelle tarpeeks hyvin miks me myytäis nuo :|
Ei oo säilytystilaa? Meillä tuo oli syy ja sanoin myös että kun seuraava tulee nii eiköhän ne vaunutki kule jo ilmassa :LOL:
*muoks, myös se että ku ovat vielä suht uudet nii takasikki jotain saa
 
Me just äsken miehen kans puhuttiin että mitä tehdään noiden vaunujen kanssa. Ovat siis heinäkuussa 08 hommatut emmaljunga ceroxit. Nukuta niissä ei enää kovinkaan usein, eli lähinnä rataskäytössä. Mutta kuitenkin ovat niin hyvät että ei raaskis luopuakaan ja vaihtaa johki pienempiin rattaisiin (todennäkösti brio race tai emmaljunga scooter). Nyt vielä tultiin siihen tulokseen että pidetään noi ja mietitään myöhemmin uudelleen. Tosin jos sisko edullisesti kohta myy omat scootterit niin ehkä ne ostetaan tonne varakärryiksi, eli sillon jos tarvii autoon enemmän tilaa tai johki kaupungille menee...)
 

Yhteistyössä