**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Meil on ainaki Helmis käytetty noita rattaina pojalle, ollu nyt pari kk ainoat rattaat millä ollaa liikuttu. Eihän ne oo jousituksiltaan yhtä hyvät mun mielestä kun esim meijän Briot oli mutta ihan ok. Kuomu on aika onneton ja sadesuoja ihan kamala :D Mutta ihan kivat rattaat on ja musta oli hyvä kun niihin sai sen Britaxin kaukalon kiinni vauvana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No mä jo äsken huutelinkin :ashamed: ja kävin takapihallakin kattomassa :ashamed: mut eiköhän se tuolla naapurissa ole *ja kuinkahan monta kertaa oon sanonu et vois ilmottaa :headwall: *
Mun mies oli tänään katsomassa rallia työpäivänsä jälkeen...eikä mulle ilmoittanut... |O :headwall: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ei ole Annollakaan sitten mitään kutinoita kun kerran täällä ja telkan ääressä... =)
No enemmän tästä on "oireita" kun pojasta oli ja poika oli jo syntyny kaks päivää aikasemmin :D Mut ehkä tää on niin ihana lapsi että odottaa kunnes veli on täyttäny vuoden ja syntyy sitte vasta :heart: Sitähän mä alkuun sanoinki että jospa toinen kerkeis täyttää eka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Hilunen ehdottomasti menette katsomaan, johan toi höyrykaappi on sen summan arvonen :D Puhumattakaan siitä lisähuoneesta...
Kiinnostais kyllä*minäkö muka utelias* mut sit jos oliskin tositosi kiva, niin ketuttais vaan kun ei olla kuitenkaan ostamassa ja tämä omakin on nyt ihana kun laitettu uusiksi ja oman näköiseksi. Ja toi 40 tuhatta lisää lainaa ei kyllä innosta! :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ei ole Annollakaan sitten mitään kutinoita kun kerran täällä ja telkan ääressä... =)
No enemmän tästä on "oireita" kun pojasta oli ja poika oli jo syntyny kaks päivää aikasemmin :D Mut ehkä tää on niin ihana lapsi että odottaa kunnes veli on täyttäny vuoden ja syntyy sitte vasta :heart: Sitähän mä alkuun sanoinki että jospa toinen kerkeis täyttää eka :D
No eipä tarvis montaa päivää enää siihen odottaa. :D Olishan se aika kultaista että antaa ensin isoveljen juhlia ekat synttärit ja tulee vasta sitten sotkemaan pakan! ;) :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mun mies oli tänään katsomassa rallia työpäivänsä jälkeen...eikä mulle ilmoittanut... |O :headwall: :/


:eek: :headwall: |O menis muuten aikamoinen palko mulla nenään :whistle: :ashamed:

-sama, oonkin miehelle sanonu et aina pitää mun tietää missä menee, kun on semmonen työkin et mitä vaan voi tapahtua niin must on kurjaa jos joutuu oleen huolissaan, ja hyvin tuo kyllä ilmotteleekin pääsääntösesti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mun mies oli tänään katsomassa rallia työpäivänsä jälkeen...eikä mulle ilmoittanut... |O :headwall: :/
:eek: :headwall: |O menis muuten aikamoinen palko mulla nenään :whistle: :ashamed:
Mulla on nenässä kokonainen herneviljelmä!!!! :headwall:

Sanoin että laita ensi kerralla ees viesti. Lupasi seuraavan kerran ilmoittaa, niin kuin viimeksikin kun samantyyppisestä asiasta keskusteltiin... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Pakko hehkuttaa tähän ratas keskusteluun sen enempä tietämättä että vähänkö oon fiilareissa emmaljungan scoottereista, pienet, näpsäkät ja keposet työntää :heart: , ja saatiin viel ilmaseks :D
Nämä olisivat saattaneet tulla meillekin, jos olisivat vaan tuosta pirun partsin ovesta menneet, mut kun olivat ne ratkaisevat pari senttiä liian leveät niin ei tarvinu enempiä harkita. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Pakko hehkuttaa tähän ratas keskusteluun sen enempä tietämättä että vähänkö oon fiilareissa emmaljungan scoottereista, pienet, näpsäkät ja keposet työntää :heart: , ja saatiin viel ilmaseks :D
Nämä olisivat saattaneet tulla meillekin, jos olisivat vaan tuosta pirun partsin ovesta menneet, mut kun olivat ne ratkaisevat pari senttiä liian leveät niin ei tarvinu enempiä harkita. :whistle:
--no höh, mihin sit päädyitte ( laiska kun ei jassa selata :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mun mies oli tänään katsomassa rallia työpäivänsä jälkeen...eikä mulle ilmoittanut... |O :headwall: :/


:eek: :headwall: |O menis muuten aikamoinen palko mulla nenään :whistle: :ashamed:
Mun mies tietää tän, niin ei uskalla mennä ilmoittamatta :ashamed:
mun puolesta kyllä saa mennä, mutta mä haluan tietää ENNEN, mieluiten ainakin päivää ennen :kieh: Musta on kamalaa, jos sen kaverit soittaa, että tuu tänne, lähetään jonnekin...no onpa kiva kun yhteinen ilta loppuu seinään. No ei ne kaverit onneks enää kovin usein soittele, korkeintaan jotain peliä katsomaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ei ole Annollakaan sitten mitään kutinoita kun kerran täällä ja telkan ääressä... =)
No enemmän tästä on "oireita" kun pojasta oli ja poika oli jo syntyny kaks päivää aikasemmin :D Mut ehkä tää on niin ihana lapsi että odottaa kunnes veli on täyttäny vuoden ja syntyy sitte vasta :heart: Sitähän mä alkuun sanoinki että jospa toinen kerkeis täyttää eka :D
No eipä tarvis montaa päivää enää siihen odottaa. :D Olishan se aika kultaista että antaa ensin isoveljen juhlia ekat synttärit ja tulee vasta sitten sotkemaan pakan! ;) :D
Nii tai tää on sit just semmonen joka alkaa syntymään aamuyöstä 10.2. ja syntyy sitte koko päivän
:kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Nipsuli missä noita scootereita ilmaseks jaetaan :saint: :whistle:
--roskalavalta :eek: , tuttu vinkkas kun menivät sen verta mutkalle että vakuutusyhtiö kattos että ei tuu kaluja niin saivat uudet. Myö ne sit dyykattiin ja mies näppäränä ne fiksas, aika hyvä joulu kävi siis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
No kun olin aamulla kuulemma heittänyt ukaasit miehelle ja pojalle, ettei kukaan käytä tänään konetta. Mies oli sitä mieltä, että koskee iltaakin. Niin, että en nyt kehtaa kauaa olla. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mun mies oli tänään katsomassa rallia työpäivänsä jälkeen...eikä mulle ilmoittanut... |O :headwall: :/
:eek: :headwall: |O menis muuten aikamoinen palko mulla nenään :whistle: :ashamed:
Mulla on nenässä kokonainen herneviljelmä!!!! :headwall:

Sanoin että laita ensi kerralla ees viesti. Lupasi seuraavan kerran ilmoittaa, niin kuin viimeksikin kun samantyyppisestä asiasta keskusteltiin... :kieh:
Tää olis siis se "miehet osaa aina yllättää, iloisesti" :snotty:
 

Yhteistyössä