Kuule, luepa tarkemmin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hengissä :xmas:
Mut ei mua vissiin oltu pikakelauksella katottuna ees kaivattu :xmas:
Menen taas :wave:
Niin tosiaan... Sinähän pistit etsintäkuulutuksen... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kuule, luepa tarkemmin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hengissä :xmas:
Oma koti kullan kallis! :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Takaisin omassa kotona :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin tosiaan... Sinähän pistit etsintäkuulutuksen... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kuule, luepa tarkemmin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hengissä :xmas:
Todella!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oma koti kullan kallis! :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Takaisin omassa kotona :heart:
Kaikki muut taiskin ilmoittautua saman tien :wave: Kannattaa siis huhuilla välilläAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin tosiaan... Sinähän pistit etsintäkuulutuksen... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kuule, luepa tarkemmin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hengissä :xmas:
Kotiin ei voi tulla ilman että tulee kaupan kautta...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla on nälkä! Ja meillä ei tietty ole mitään syötävää, kun ei olla oltu kotona muutamaan päivään tai ainakaan mitään hyvää
Mun sisko oli täällä yhden yön ja oli verottanut meidän jääkaappia, mm. syönyt pakkasesta mun pizzan :xAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kotiin ei voi tulla ilman että tulee kaupan kautta...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla on nälkä! Ja meillä ei tietty ole mitään syötävää, kun ei olla oltu kotona muutamaan päivään tai ainakaan mitään hyvää
Voi sen niinki sanoa Silmiä ihan särkee...pakko mennä koht lepuuttaa luomia |OAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Rankka vkonloppu?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Väsyttää :xmas: