**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Meilläkin lasten yhteissynttärit eiliseltä selvitetty. Nyt onkin sitten miehellä vatsa sekaisin ja minulla on muuten vain ollut jo useamman päivän tunne, että tulenko kipeäksi vai en. Nyt se tauti voisi tulla, kun stressi helpottaa. Saa nähdä. Toivottavasti miehen vatsavaivat johtuvat liiasta herkkujen syönnistä eikä ole oksennustautia. Lapset kuitenkin ovat ainakin toistaiseksi ihan terveinä. Ja juhlatkin menivät ihan hyvin, vaikka tyttö olikin aika hämmennyksissä kun oli niin paljon vieraita ja meteliä.

Meille on nyt joulun ja synttäreiden ansiosta rantautunut isot kasat pikkulegoja ja tyttö tekee veljen leikit niillä tosi hankalaksi. Joku kiva idea pitäisi keksiä, että molemmat lapset voisivat käyttää yhteistä huonettaan, mutta poika ei menettäisi hermojaan, kun tyttö sotkee leikit.

Pitäisi kai tehdä jotain hyödyllistä, mutta on vain niin uupunut olo, että ei jaksa.
 
Jihaa, mä oon edistyny synnytyksessä...siis odotuspäiväkirjan kirjoittamisessa ;) :p Nyt oon jo ammeessa... =) Vielä muutama päivä armonaikaa, mutta valmiiksi se pitää saada ennenku poju täyttää vuoden eli torstaina! *tämä vaan pienenä välikommenttina, vaikkei ketään kiinnostakaan* :kieh:
 
Mulla on nälkä! Ja meillä ei tietty ole mitään syötävää, kun ei olla oltu kotona muutamaan päivään tai ainakaan mitään hyvää :p

Koirat tappeli äsken jostain ja herätti pojan, hemmetin rakit |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hengissä :xmas:
Mut ei mua vissiin oltu pikakelauksella katottuna ees kaivattu :xmas: :p :D
Menen taas :wave:
Kuule, luepa tarkemmin :saint:
Niin tosiaan... :D Sinähän pistit etsintäkuulutuksen... =)
Kaikki muut taiskin ilmoittautua saman tien :wave: Kannattaa siis huhuilla välillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla on nälkä! Ja meillä ei tietty ole mitään syötävää, kun ei olla oltu kotona muutamaan päivään tai ainakaan mitään hyvää :p
Kotiin ei voi tulla ilman että tulee kaupan kautta... :p
Mun sisko oli täällä yhden yön ja oli verottanut meidän jääkaappia, mm. syönyt pakkasesta mun pizzan :x
 
Onnea Jahvetin tytölle :flower: =)

Meillä saatiin viikonloppuna synttärijuhlat vihdoin juhlittua, neljät eri kestitykset piti järjestää :x ja nyt kaikki vaatteet taas kiristää, kun tuli vedettyä herkkuja ihan kaksin käsin :kieh:

Huomenna mennään TAYS:iin EEG-tutkimuksiin niistä tytön "kohtauksista". Siinä voikin olla haastetta, kun aika on klo 12 ja mittaukset kestää tunnin ja sinä aikana tarvis saada kohtaus provosoitua ja nukkua ne anturit päässä.... Tarvii varmaan jo aamulla aikaisin ajaa Tampereelle, ettei tyttö nuku autoon just ennen sitä vastaanottoaikaa, koska sittenhän se ei nuku millään ilveellä tutkimuksen aikana. Anoppi onneks lähtee mukaan viihdyttäjäks takapenkille.
 
Jaahas, toimii taas :D

Tsemppiä tutkimuksiin Piglet! :hug: Toivottavasti onnistuu kohtauksen provosoiminen ja nukahtaminen.

Sain lopulta valittua vaatteet 1-vuotiskuvaukseen, sekä pojalle että tytölle (sisaruskuvaan). Tottakai kun sovittelin tytölle sitä valittua mekkoa niin onnistui jossain sekunnin mikro-osassa tuhrimaan sen kirkkaan vaaleanpunaisella tussilla. :kieh: Onneksi lähti sappisaippualla pesussa pois, olisi kyllä aikalailla ottanut päähän jos mekko olisi mennyt kokonaan pilalle. :kieh:

Siivouspäivä, joten hommiin... |O
 
Meillä on piha kuin luistinrata, eli ei lähdetä tänään(kään) ulos! On noi ulkoilut jäänyt viime päivinä, kun oli sitä synttäritohinaa, seli-seli... Se oliskin huonoo huumoria, kun katkaisis kätensä tai jalkansa :eek:
 
onnitteluita synttärisankareille täältäkin!!!

häitä juhlittu ja eilen kotiuduttiin... kivaa oli. :) kaunis morsian oli :heart:

Poju on oppinu sanomaan Oho! ja pappa :)

mua ottaa tuo isompi kolmijalkanen todella pahasti kupoliin ettette arvaa!!! :headwall:

nyt nukutuspuuhiin...

Äkänen Jepsu
 

Yhteistyössä