**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
No kun olin aamulla kuulemma heittänyt ukaasit miehelle ja pojalle, ettei kukaan käytä tänään konetta. Mies oli sitä mieltä, että koskee iltaakin. Niin, että en nyt kehtaa kauaa olla. :whistle:
:LOL: Olisit tarkentanut kiellon koskemaan vaan heitä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä meen käymään ruiskussa :wave:
Missähän muuten luuraa jaffe, ieva, muori, anno, hilunen, saanukka,öööö kenet mä unodin :ashamed:
No kun olin aamulla kuulemma heittänyt ukaasit miehelle ja pojalle, ettei kukaan käytä tänään konetta. Mies oli sitä mieltä, että koskee iltaakin. Niin, että en nyt kehtaa kauaa olla. :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: Mie teen tota kans välillä.. aamulla sanon että tänää ei sitte olla yhtään koneella.. Sit jossain vaiheessa sanon miehelle että katos äkkiä mitä iltalehessä on tai käys maksaa joku lasku tai tekees lotto :whistle: :LOL: Nii ja ite hilpasen siinä samalla sit omalle koneelle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Pakko hehkuttaa tähän ratas keskusteluun sen enempä tietämättä että vähänkö oon fiilareissa emmaljungan scoottereista, pienet, näpsäkät ja keposet työntää :heart: , ja saatiin viel ilmaseks :D
Nämä olisivat saattaneet tulla meillekin, jos olisivat vaan tuosta pirun partsin ovesta menneet, mut kun olivat ne ratkaisevat pari senttiä liian leveät niin ei tarvinu enempiä harkita. :whistle:
--no höh, mihin sit päädyitte ( laiska kun ei jassa selata :ashamed: )
Ostettiin brion racet. =) Ja näpsäkät pelit kyllä, ja menee siis parvekkeellekin, tilaa jää ovenkarmeihin ruhtinaalliset pari senttiä. :whistle: :xmas:
 
meillä poika osaa tanssia :heart: tai se on kyllä sen ihan itse kehittelemä laji, mutta tekee sen aina kun sanoo, että tanssi tai kun kuulee musiikkia =) Tepastelee silleen polvia nostaen paikallaan, ja kun tekee sen vielä niin nopeaa, niin aina lopulta muksahtaa. MUSSUKKA
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
meillä poika osaa tanssia :heart: tai se on kyllä sen ihan itse kehittelemä laji, mutta tekee sen aina kun sanoo, että tanssi tai kun kuulee musiikkia =) Tepastelee silleen polvia nostaen paikallaan, ja kun tekee sen vielä niin nopeaa, niin aina lopulta muksahtaa. MUSSUKKA
-- :heart:
 
Jaa-a...selasin viimeiset sivut läpi ja ne vaan lisääntyi lukiessani ja nyt ne sitten kaikki akat häipys--- :LOL: Juoskitte ikäänkuin karkuun.

Mä saan hengailla tässä koneella ihan rauhassa kun tuo mies lukee pääsykokeisiin tuossa. Saa lukea rauhassa kun mä en hillu vieressä kärsimättömänä ja sit kun lopettaa niin alan kattoo telkkaria. :D
 
Heippa vaan kaikille! :wave:

Nyt on sitten yksivuotissynttärijuhlat juhlittu. :D Eilen ja tänään oli juhlavieraita ja tosi kivaa oli, mutta olipahan hulinatakin. Hattara jaksoi oikein reippaana edustaa ja viihdyttää vieraita. :heart: Näin juhlien jälkeen on aina onnellinen olo, mutta vähän haikeakin; joko ne on nyt ohi. Synttärikakkuaankin söi eilen pienen palasen; isin tai äidin syöttämänä ei kelvannut, mutta papan sylkyssä maittoi hyvin. :D Vaniljamaissinaksut olivat kuitenkin kaikista parhaita. :) Hattara sai tosi kivoja paketteja; mm. legopalikoita, Brion kirahvin, kirjoja ja ihania vaatteita. Yhdestä paketista löytyi nukenvaunuraha; paketin antajat asuvat paikkakunnalla, josta ei kuulemma löytynyt kivoja puisia nukenvaunuja. Täytyy vissiin sitten lähteä metsästämään sellaisia. Löytyyköhän niitä muualta kuin nettikaupoista?
 

Yhteistyössä