***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15/2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Joo, tossa kolmisen vuotta sitten! :LOL: :LOL: Ei vais, käytävän seinät on nyt maalattu kertaan kolme =) vielä pitäis viimeistellä sellasella sabluunamaalauksella ja sit voiskin siirtyä olkkarin puolelle seiniä laittelemaan.
Hei vaude :flower:
Meilläkin on jo seinä purettu ulkoo päin :LOL: :LOL:
Seuraavaks pitäs vissiin alkaa kattoo repii :whistle:
Joo, mulle iski paniiikki päälle ja vielä tekemättömät rempat pitää saada tehtyä ennen syksyä ja töihinpaluuta-sit on turha ajatelle tekevänsä mitään remppoja kahden vuorotyöläisen perheessä... :whistle: Ja muutenkin, haluan nyt viimenään nurkat kuntoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Onko toiminut? Mua jotenkin epäillyttää, mutta kokeillaan...
No en nyt tiiä onko toiminu, mut ei oo ainakaa painoa tullu lisää :D :LOL:
Viime kesästä -11kg.
Tosi hienosti sulta lähtenyt! :flower: Multa on lähtenyt vuodenvaihteesta viitisen kiloa, saman verran saisi vielä lähteä. :snotty:
Tosi nopsaan sulla :D
Mulla tää on tällänen ns pitkäntähtäimen suunnitelma...et en oo verenmakusuussa menny =)
10-15kg olis vielä :whistle: Tai 20 kilokaan ei paha olis :LOL:
Joku 48kg vois olla aika jees :p
Liikaa
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Joo, tossa kolmisen vuotta sitten! :LOL: :LOL: Ei vais, käytävän seinät on nyt maalattu kertaan kolme =) vielä pitäis viimeistellä sellasella sabluunamaalauksella ja sit voiskin siirtyä olkkarin puolelle seiniä laittelemaan.
Hei vaude :flower:
Meilläkin on jo seinä purettu ulkoo päin :LOL: :LOL:
Seuraavaks pitäs vissiin alkaa kattoo repii :whistle:
Joo, mulle iski paniiikki päälle ja vielä tekemättömät rempat pitää saada tehtyä ennen syksyä ja töihinpaluuta-sit on turha ajatelle tekevänsä mitään remppoja kahden vuorotyöläisen perheessä... :whistle: Ja muutenkin, haluan nyt viimenään nurkat kuntoon!
Sepä se ....meilläkin tavotteena saada sisäpuoli kondikseen ennen syyskuuta :whistle:

 
Välillä tuntuu, että olisi hyvä olla yleislääkäri koulutukseltaan. Kun aina on jollain perheessä jotain, mistä voisi kysyä. Viimeisimmäksi miehellä oli rasvapatti päässä. Se tulehtui ja sieltä imettiin töhnää ulos + antibioottikuuri. Sen jälkeen patti onkin hävinnyt, mutta niin myös hiukset yhden yön aikana patin kohdalta n. 3 cm halkaisijaltaan ympyrän kokoiselta alueelta |O Nyt en suosto leikkaamaan hiuksia lyhyiksi, kun pää näyttäisi aika hurjalta. Kaikki hiukset pois ehkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Onko toiminut? Mua jotenkin epäillyttää, mutta kokeillaan...
No en nyt tiiä onko toiminu, mut ei oo ainakaa painoa tullu lisää :D :LOL:
Viime kesästä -11kg.
Tosi hienosti sulta lähtenyt! :flower: Multa on lähtenyt vuodenvaihteesta viitisen kiloa, saman verran saisi vielä lähteä. :snotty:
Tosi nopsaan sulla :D
Mulla tää on tällänen ns pitkäntähtäimen suunnitelma...et en oo verenmakusuussa menny =)
10-15kg olis vielä :whistle: Tai 20 kilokaan ei paha olis :LOL:
Joku 48kg vois olla aika jees :p
Liikaa
|O
Höpsis :D :LOL:
48kg on mulle vielä normaalipaino B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Samma här. Ja olen todellakin huomannut, että nopeat hiilarit (hedelmiä lukuunottamatta) eivät sovi mulle. Pastasta tulee heti tosi väsynyt olo, kun taas jos syön vaikkapa kalaa ja salaattia on olo pallljon virkeämpi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joo, meillä on ihan liian vähän kaappitilaa, mutta usein kyllä myös kiitän kaappitilan vähyyttä. Ei tuu hamstrattua kaikkea p*skaa komeroihin, vaan on pakko pari kertaa vuoteen laittaa kaikki turha kiertoon.
Sama se on meillä...sais olla tuplaten enempi :/ :/ :/
Meillä on kyllä säilytystilaa ihan kivasti, sitä silmällä pitäen ollaan remppaakin tehty, mut toisaalta tilaa ei kuitenkaan ole liikaa näissä neliöissä ja tasasin väliajoin tulee itsekin käytyä paikat läpi ja heivattua ylimääräinen pois.
Teillä taitaa olla vaatehuone....se on kyllä iso apu...*sitä odotellessa* :D
No tavallaan meillä on kaksikin vaatehuonetta, mut pienempi on muunnettu kodinhoitohuoneeksi. Mut ei se vaatehuone aina niin kiva ole, sinne kun tulee helposti dumpattua kamat ja ovi perässä kiinni... :whistle: Meillä ainakin käy helposti näin jos ei pidä varaansa! :xmas: Ja kunnon säilytysjärjestelmä on ihan ehdoton, perushyllyt on aika usein vaan tilansyöjiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joo, meillä on ihan liian vähän kaappitilaa, mutta usein kyllä myös kiitän kaappitilan vähyyttä. Ei tuu hamstrattua kaikkea p*skaa komeroihin, vaan on pakko pari kertaa vuoteen laittaa kaikki turha kiertoon.
Sama se on meillä...sais olla tuplaten enempi :/ :/ :/
Meillä on kyllä säilytystilaa ihan kivasti, sitä silmällä pitäen ollaan remppaakin tehty, mut toisaalta tilaa ei kuitenkaan ole liikaa näissä neliöissä ja tasasin väliajoin tulee itsekin käytyä paikat läpi ja heivattua ylimääräinen pois.
Teillä taitaa olla vaatehuone....se on kyllä iso apu...*sitä odotellessa* :D
No tavallaan meillä on kaksikin vaatehuonetta, mut pienempi on muunnettu kodinhoitohuoneeksi. Mut ei se vaatehuone aina niin kiva ole, sinne kun tulee helposti dumpattua kamat ja ovi perässä kiinni... :whistle: Meillä ainakin käy helposti näin jos ei pidä varaansa! :xmas: Ja kunnon säilytysjärjestelmä on ihan ehdoton, perushyllyt on aika usein vaan tilansyöjiä.
JOO!!! Siis mie oon jo melkeen suunnitellu mitä mein vaatehuoneeseen tulee...kuivauskaapin lisäksi :D :LOL:
 
Ievan perheen reissu Nuuksioon oli varmaan ihana! Jotain sellaista, kun jaksaisi tehdä. Poika on myös kärttänyt Korkeasaareen, mutta en ole vielä jaksanut edes suunnitella reissua sinne. Tämän kesän aikana on kyllä käytävä, kun viime kesä jäi väliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Toivottavasti pilvis selviää, mikä poitsulla on! Kurjinta on arvailu ja epätietoisuus! :hug:
Kiitos! =)

Voi olla että jää arvoitukseksi, mutta olis kiva tietää että jos tuo pieni nyt sitten vaik sairastaa vesirokkoa... Parista näpystä kuitenkin vaikea tietää mitä on! Toisaalta toivon että menee nyt nopsaan ohitse. =)

Tuota ruokajuttua tarttee alkaa selvittämään, että mistä tuo rintakehän lehahtelu johtuu. En tiiä vaan miten... Aloittaisinko taas syöttämään vaan perustuotteita ja siitä sitten vähitellen laajentamaan... Vai juttelisinko neuvolassa... :/
 
Mullakin on pidemmän tähtäimen suunnitelma painon suhteen ja tavoitteena entinen painoni ja entiset liikunta- ja ruokailutottumukseni. Liikuin siis aiemmin tosi paljon ja söin suht terveellisesti. Nyt on liikunta ja ruokailut taas kohdillaan, mutta entiseen painoon on kyllä vielä matkaa... No, en ihan sinne vanhaan pyrikään, mutta joku 60kg olis bueno.
 
Me käytiin Korkeasaaressa lasten kanssa viime kesänä ja jotenkin petyin. :/ Edellisen kerran olin käynyt joskus lapsena ja sen muisti jotenkin kivempana paikkana, mut nyt päällimmäiseksi jäi jotenkin neuvostoliittolainen fiilis... :whistle:
 
Juuri tuollainen pari näppyä on tosi hankala. Niitä kun voi tulla sitten jo vaikka mistä. En tiedä tunnistaisinko edes itsekään muutamasta näpystä vesirokkoa, vaikka molemmat lapset sen sairastivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pikkasen porukka katselee tuolta leiksalta/pyörätieltä, et mitä meillä tapahtuu, kun isäntä vetelee ulkovuoripaneleita pois :whistle: :LOL:
Mee kirkumaan pihalle, että rakas rakas rakas... Mä en tarkoittanut mitä mä sanoin...miten sä nyt noin suutuit... :LOL: :whistle: :LOL:

Sitten voitkin kulkea paperipussi päässäsi kesän... :LOL:

Ehkä tää kellonaika voi hiukan lisätä ihmetystä. Harvoin sitä kukaan yöllä taloaan purkaa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mullakin on pidemmän tähtäimen suunnitelma painon suhteen ja tavoitteena entinen painoni ja entiset liikunta- ja ruokailutottumukseni. Liikuin siis aiemmin tosi paljon ja söin suht terveellisesti. Nyt on liikunta ja ruokailut taas kohdillaan, mutta entiseen painoon on kyllä vielä matkaa... No, en ihan sinne vanhaan pyrikään, mutta joku 60kg olis bueno.
Mie liikun nyt enempi ku ennen....mut taidan syödäki :headwall: :LOL: :LOL:
Ootan, et pääsen töihin ja hikipiireille ;) Toivottavasti selkä kestää....
Mie painoin ennen 3 lasta 52kg ja sinne olis tähtäys...menee siihen 1 tai 10 vuotta :D kroppa ei kuitenkaan ole saman mallinen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mullakin on pidemmän tähtäimen suunnitelma painon suhteen ja tavoitteena entinen painoni ja entiset liikunta- ja ruokailutottumukseni. Liikuin siis aiemmin tosi paljon ja söin suht terveellisesti. Nyt on liikunta ja ruokailut taas kohdillaan, mutta entiseen painoon on kyllä vielä matkaa... No, en ihan sinne vanhaan pyrikään, mutta joku 60kg olis bueno.
Samma här ja pari kiloa siihen päällekin vielä kelpais. Mulla on avainsana kyllä liikunnan lisääminen ja roimasti, jotenkin oon nyt kyllä ihan lösähtänyt-jännä kyllä, kun oon aiemmin ollut tosi aktiivinen ja innokas liikkuja, korista monta kertaa viikossa, punttisalia jne. Nyt ei juuri mitään... :whistle: :headwall: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pikkasen porukka katselee tuolta leiksalta/pyörätieltä, et mitä meillä tapahtuu, kun isäntä vetelee ulkovuoripaneleita pois :whistle: :LOL:
Mee kirkumaan pihalle, että rakas rakas rakas... Mä en tarkoittanut mitä mä sanoin...mistä sä nyt noin suutuit... :LOL: :whistle: :LOL:

Sitten voitkin kulkea paperipussi päässäsi kesän... :LOL:

Ehkä tää kellonaika voi hiukan lisätä ihmetystä. Harvoin sitä kukaan yöllä taloaan purkaa... :LOL:
Tää on ERITTÄIN hyvä idea :flower: :LOL: :LOL: *saattaa jopa toteuttaa* B)

Joo siis ei NYT...vaan yleensä ;)
 

Yhteistyössä