***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15/2

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä on pullo punkkua kohta vedettu -ja sen huomaa- saatiin "lapsenlikkapalkaksi" :xmas:
Asiaa! :xmas: Hakisin tähän sellaisen kippistelevän hymiön, mutten muista sitä ossua, eikä mulla ole sitä suosikeissa. Mullakin on punkkua lasissa, ja toinen lasillinen jo menossa. hik. :p :p
Kuin myös...on vaan miehen valitsemaa ja hirveen pahaa :snotty:
Tää on ihan hirrrrrveen hyvää :p :p
No johan on punkun juojia paikalla. :x Mulla on vaan Bacardi Breezeriä, teinien limuviinaa siis, mutta ah, niin hyvää! :p Vedetäänkös porukalla palstakännit? :xmas: :LOL: :LOL:
Jeah. *kippis ja skål, jos joukossa on suomenruotsalaisia* :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joo, meillä on ihan liian vähän kaappitilaa, mutta usein kyllä myös kiitän kaappitilan vähyyttä. Ei tuu hamstrattua kaikkea p*skaa komeroihin, vaan on pakko pari kertaa vuoteen laittaa kaikki turha kiertoon.
Sama se on meillä...sais olla tuplaten enempi :/ :/ :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on kyllä perussiivoja tehty, mutta sellainen perusteellisempi supersiivous odottaa vielä tekijäänsä. argh. |O
Mitä kaikkea käsittää? :D
Ikkunoiden pesu, kaappien (kaikkien) läpikäyminen (kamaa kiertoon) ja pyyhkiminen, pation huonekalujen jne. peseminen, verhojen vaihto ja pesu, mattojen peseminen ja olkkarin maton vaihtaminen. Eteisen kaappi on läpikäyty, samoin naulakko, mutta muut hommelit on tekemättä.
Mulla on kanssa siivous ja remonttikärpänen purassu. :D Eteisen kaapit on jo läpikäyty ja talvitamineet pesty, vaatehuonetta raivasin tänään, ikkunat ja partsi pitäis varmaan ensi viikolla ottaa käsittelyyn. Lisäksi ilta meni tossa oikein kivasti maalatessa ja vielä olis sutimista jäljellä...
:eek: :eek: :eek:

Ootte alottanu? :eek: :LOL:
Joo, tossa kolmisen vuotta sitten! :LOL: :LOL: Ei vais, käytävän seinät on nyt maalattu kertaan kolme =) vielä pitäis viimeistellä sellasella sabluunamaalauksella ja sit voiskin siirtyä olkkarin puolelle seiniä laittelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Onko toiminut? Mua jotenkin epäillyttää, mutta kokeillaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Joo, tossa kolmisen vuotta sitten! :LOL: :LOL: Ei vais, käytävän seinät on nyt maalattu kertaan kolme =) vielä pitäis viimeistellä sellasella sabluunamaalauksella ja sit voiskin siirtyä olkkarin puolelle seiniä laittelemaan.
Hei vaude :flower:
Meilläkin on jo seinä purettu ulkoo päin :LOL: :LOL:
Seuraavaks pitäs vissiin alkaa kattoo repii :whistle:
 
Täällä onkin ollut taas paljon keskustelua.

Meillä on edistytty kävellyssä. Monta viikkoa mentiin 6-10 (suostuttelu)askeleen tyylillä, mutta nyt tyttö jo välillä menee jopa paikasta toiseen itsekseen kävellen. Enemmän kylläkin kontaten. Tänään paluumatkalla Mäkkärin (likaisessa) leikkipaikassa suostui aika hyvin pysyttelemään jaloillaan. Joten on siitä kävelytaidosta hyötyä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Onko toiminut? Mua jotenkin epäillyttää, mutta kokeillaan...
No en nyt tiiä onko toiminu, mut ei oo ainakaa painoa tullu lisää :D :LOL:
Viime kesästä -11kg.

 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Täällä onkin ollut taas paljon keskustelua.

Meillä on edistytty kävellyssä. Monta viikkoa mentiin 6-10 (suostuttelu)askeleen tyylillä, mutta nyt tyttö jo välillä menee jopa paikasta toiseen itsekseen kävellen. Enemmän kylläkin kontaten. Tänään paluumatkalla Mäkkärin (likaisessa) leikkipaikassa suostui aika hyvin pysyttelemään jaloillaan. Joten on siitä kävelytaidosta hyötyä!
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Onko toiminut? Mua jotenkin epäillyttää, mutta kokeillaan...
No en nyt tiiä onko toiminu, mut ei oo ainakaa painoa tullu lisää :D :LOL:
Viime kesästä -11kg.
Tosi hienosti sulta lähtenyt! :flower: Multa on lähtenyt vuodenvaihteesta viitisen kiloa, saman verran saisi vielä lähteä. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joo, meillä on ihan liian vähän kaappitilaa, mutta usein kyllä myös kiitän kaappitilan vähyyttä. Ei tuu hamstrattua kaikkea p*skaa komeroihin, vaan on pakko pari kertaa vuoteen laittaa kaikki turha kiertoon.
Sama se on meillä...sais olla tuplaten enempi :/ :/ :/
Meillä on kyllä säilytystilaa ihan kivasti, sitä silmällä pitäen ollaan remppaakin tehty, mut toisaalta tilaa ei kuitenkaan ole liikaa näissä neliöissä ja tasasin väliajoin tulee itsekin käytyä paikat läpi ja heivattua ylimääräinen pois.
 
Pääsiäisruoista oli tuolla aiemmin puhetta. Ei näkynyt meillä tänä vuonna muuta kuin parin suklaamunan verran. Mämmiä pitäisi ehkä ostaa ensi viikolla, kun poika siitä viime vuonna tykkäsi. Voisi yrittää tytöllekin antaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on kyllä perussiivoja tehty, mutta sellainen perusteellisempi supersiivous odottaa vielä tekijäänsä. argh. |O
Mitä kaikkea käsittää? :D
Arvaus: hammasharja ja kaakeleiden saumat :saint: ?
:LOL: No juuh, on mulla kyllä tiskiharja noita kylppärin kaakeleita varten ja siellä on tosiaan seinät pesty. En kyllä sitä laske nyt tähän siivoukseen, kun ne tulee muutenkin hinkattua parin kuukauden välein. Ja appropoot, kyllä mulla on sellainen käytöstä poistettu hampiharjakin kylppärissä, mutta sillä harjailen lähinnä vain noita hanan reunakohtia, mihin ei tiskiharja yllä. Kaakeleihin saa riittää ihan tiskiharja. :p
Meillä käytetään kaakeleihin juuriharjaa :LOL:
Lattiaa varten ostin nyt sellasen "saumaharjan" :D Saa sillä sit noi eteisen ja keittiönkii saumat hinkattuu :D

No juu, tuo meidän kylppäritiskiharja on sellainen joku hienon näköinen Koziol -harja, mutta sairaan kova ja ihan huono tiskaukseen. Juuris meillekin tulee, kun on harjanvaihtotarpeita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä aloitin tänään karppauksen. :eek: Ja aina sanonut että siihen en ainakaan lähde... :LOL: yllytyshullu. :D

Katsotaan vieläkö huomenna dietti pitää. B)

Punkkua saisi muuten juoda ihan vapaasti... :whistle:
Mä en oo karpannu, mut oon vähentäny mm valkosen viljan, perunan, pastan jne syöntiä huomattavasti =)
Onko toiminut? Mua jotenkin epäillyttää, mutta kokeillaan...
No en nyt tiiä onko toiminu, mut ei oo ainakaa painoa tullu lisää :D :LOL:
Viime kesästä -11kg.
Tosi hienosti sulta lähtenyt! :flower: Multa on lähtenyt vuodenvaihteesta viitisen kiloa, saman verran saisi vielä lähteä. :snotty:
Tosi nopsaan sulla :D
Mulla tää on tällänen ns pitkäntähtäimen suunnitelma...et en oo verenmakusuussa menny =)
10-15kg olis vielä :whistle: Tai 20 kilokaan ei paha olis :LOL:
Joku 48kg vois olla aika jees :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joo, meillä on ihan liian vähän kaappitilaa, mutta usein kyllä myös kiitän kaappitilan vähyyttä. Ei tuu hamstrattua kaikkea p*skaa komeroihin, vaan on pakko pari kertaa vuoteen laittaa kaikki turha kiertoon.
Sama se on meillä...sais olla tuplaten enempi :/ :/ :/
Meillä on kyllä säilytystilaa ihan kivasti, sitä silmällä pitäen ollaan remppaakin tehty, mut toisaalta tilaa ei kuitenkaan ole liikaa näissä neliöissä ja tasasin väliajoin tulee itsekin käytyä paikat läpi ja heivattua ylimääräinen pois.
Teillä taitaa olla vaatehuone....se on kyllä iso apu...*sitä odotellessa* :D
 

Yhteistyössä