Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kertoo ihan reilusti vaan:hug:
EI OO EIKÄ TUU...jos ei itse päätä tulla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kertoo ihan reilusti vaan:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kertoo ihan reilusti vaan:hug:
EI OO EIKÄ TUU...jos ei itse päätä tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/NET/250309142429NU/$File/12880.32i.jpg?OpenElement
Tämä korvasi kevyttoppapuvun!!!![]()
Mikä toi on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kertoo ihan reilusti vaan:hug:
EI OO EIKÄ TUU...jos ei itse päätä tulla.
![]()
Samaa myö ollaan sanottu
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mustakin osa ton uuden äp:n jutuista oli aika tyttömäisiä.![]()
Minusta taas poika...![]()
Selkeesti osa tytölle ja osa pojalle :saint:![]()
.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:|O |O |O En meinannu päästä tänne takas...
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten täällä on näin hiljaista...mitäs jos minäkin pitäisin pienen talviloman. Miten kävisi tämän iltaviihteen...
:headwall: |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten täällä on näin hiljaista...mitäs jos minäkin pitäisin pienen talviloman. Miten kävisi tämän iltaviihteen...
![]()
Uskallapas ees yrittää |O
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Miten täällä on näin hiljaista...mitäs jos minäkin pitäisin pienen talviloman. Miten kävisi tämän iltaviihteen...
![]()
Uskallapas ees yrittää |O
*sai mitä halusi*![]()
![]()
Mitä on tuleva jos yritän?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:herätys olis tossa 4.45 suunilleen:kieh:
Ja huominen menee siellä Helssinkissä...isäntä lupas jo Jumboon lähtä:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Me ei puhuta kuukauteen sulle...ollaan kuin et oliskaan|O :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä taidan kyllä nyt poistua vajaaksi vuorokaudeksi teidän ah niin ihanasta seurasta :heart::hug:
Jos menis tonne sänkyyn vähä lueskelemaan ja yrittäs nukkua, herätys olis tossa 4.45 suunilleen:kieh:
Ja huominen menee siellä Helssinkissä...isäntä lupas jo Jumboon lähtä:xmas: Siis JOS ehditään (=pakkohan meidän on syödäkii
)...
*pyörtyy hetkeksi*Onpas aikainen aamu!!
Älä unohda tulla kertomaan kun Jumbon tyhjensit. :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Me ei puhuta kuukauteen sulle...ollaan kuin et oliskaan|O :snotty:
![]()
No en mä sitte uskalla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:No huh huh mikä herätys! Itse mielin sänkyyn, kun silmät eivät pysy auki edellisten öiden unien jäätyä liian vähiin.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hyvää yötä Jaffe! Onnea peliin ja halpaa reissua!:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:No huh huh mikä herätys! Itse mielin sänkyyn, kun silmät eivät pysy auki edellisten öiden unien jäätyä liian vähiin.