***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta tuo uuden äp:sen makuupussi on ihana ja harmittelin sitä, kun en tykänny siitä omasta. Mutta kun PP puhui tilauksesta, niin hoksasin, että jos vaikka kesällä laittais sen tilauksen, niin hyvällä tuurilla tuollainen makuupussi vois eksyäkin meille :D
En mä tietty muuten, mutta tuon makuupussin vuoks vois harkita :whistle: :laugh:

meillä oli ihan kauhea viime yö..Tyttö alkoi yhentoista maissa yskimään ja oli ihan tukossa..puoli yhdeltä iskä lähti yöllä viemään tyttöä päivystykseen kun tuntu ettei henki kulje :/ onneks kaikki ok ja raikas ilma avaa hengitysteitä. :/
Kuumeen nosti tyttöön kans...pojulla taasen on jo helpompi kait...tosin maha löysällä ja yskii ja on räkänen edelleen...

tulikin kiirus...pakko mennä...

Mä olen ihan innoissani, kun ollaan huomenna menossa katsomaan isompaa vuokra-asuntoa. Tosin mennään näyttäytymään, ollaanko sellaisia joille uskaltaa vuokrata :whistle:
Ei kun oikeasti ymmärrän pointin: rivari on ihan uusi..ei oikeastaan edes valmis vielä ja nyt kun on huonot markkinat, niin rakennuttaja on ajatellu vuokrata EHKÄ pari asuntoa. Mutta koska tarkoitus on saada ne sitten myytyä (lähes uusina) niin haluavat tietty hyvät vuokralaiset, jottei isoa remppaa tarvi tehdä.

Niin mutta siis se asunto on ihana! Kyllä mä siihen mielelläni muuttaisin kunnes saadaan oma. Ja päiväkotikin on 200 m päässä :D :D

Helmeri Ihanalta kuulostaa tuo rivari :heart: . Toivottavasti saatte sen ja vastaa odotuksianne =) .

Mulla myös pojan 1v kuvat valitsematta, mutta missä välissä mä niitä ehdin katsoa. Toinen kun nukkuu, toinen valvoo... Esikko nukkuu nyt, mutta tuo pienimies vielä tuossa marssii... |O

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Helmeri Ihanalta kuulostaa tuo rivari :heart: . Toivottavasti saatte sen ja vastaa odotuksianne =) .

Mulla myös pojan 1v kuvat valitsematta, mutta missä välissä mä niitä ehdin katsoa. Toinen kun nukkuu, toinen valvoo... Esikko nukkuu nyt, mutta tuo pienimies vielä tuossa marssii... |O

mä kävin jo katseleen vähän kuvia ja se on kyllä :heart:

Yhteistyössä