***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 11/2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Monetkohan kengät tarvii näille vauvoille ostaa? :wave:

Ajattelin jos hankkisin saappaat ja tukevat kävelykengät. Lenkkarit ajattelin jättää vuoden päähän. =)

kenkäfriikkinä äiti....pojalla on kolmet kengät kesäks ja yhdet vielä tulossa -juurikin lenkkarit

Jos se ei haittaa sun työtä niin pistä hylky. Jos haittaa ni jätä langalle roikkumaan... :whistle: *vaik en naamakirjasta mitään tiedäkään* :D

Jotenkin tulee tunne että oot kuitenkin siellä jo, koska ton verran asiasta tiedät... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Voi että mua sieppaa toi rakas puoliso toisinaan :o :| Olin ulkona koirien kanssa ja hän sisällä pojan kanssa. Katselivat sitten ikkunasta mun ja koirien touhuja ja heiluttelivat mulle. No se nyt olis ollu muuten ihan kiva juttu, mutta poika samalla lääppi ikkunaa oikein antaumuksella :o :headwall: Mä yritin viittoilla isännälle, että ei antais pojan koskea ikkunaan, mut eihän tää tajunnu, iloisesti vaan heiluttelivat :headwall: Arvatkaapa, huomautinko asiasta kun sisälle tulin??? Käskin miestä katsomaan ikkunaa ja sit tuli se ihana kommentti "oho" ja naurua päälle. Ja kukahan tuon ikkunan pesee, kysyn vaan?? :/

mä teen tota samaa pojan kans, kun mies on ulkona koirien kans. Ja ikkuna on niiiiiiiiiiin kakkanen :ashamed: Mutta pojalla on hauskaa =)

Niin mäkin, mut en anna klähmiä ikkunaa. Ja mä INHOAN ikkunanpesua!

Voi että mua sieppaa toi rakas puoliso toisinaan :o :| Olin ulkona koirien kanssa ja hän sisällä pojan kanssa. Katselivat sitten ikkunasta mun ja koirien touhuja ja heiluttelivat mulle. No se nyt olis ollu muuten ihan kiva juttu, mutta poika samalla lääppi ikkunaa oikein antaumuksella :o :headwall: Mä yritin viittoilla isännälle, että ei antais pojan koskea ikkunaan, mut eihän tää tajunnu, iloisesti vaan heiluttelivat :headwall: Arvatkaapa, huomautinko asiasta kun sisälle tulin??? Käskin miestä katsomaan ikkunaa ja sit tuli se ihana kommentti "oho" ja naurua päälle. Ja kukahan tuon ikkunan pesee, kysyn vaan?? :/

mä teen tota samaa pojan kans, kun mies on ulkona koirien kans. Ja ikkuna on niiiiiiiiiiin kakkanen :ashamed: Mutta pojalla on hauskaa =)

Mä annan lähmiä ja nuolla
:ashamed: :laugh: Ja mä en onneks ole se joka pesee meillä ikkunat :kieh: niin ja anoppihan se on nyt niitä jälkiä poistanu :whistle:

Lasinpesusuihke ja mikrokuituliina on pop :p

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jos se ei haittaa sun työtä niin pistä hylky. Jos haittaa ni jätä langalle roikkumaan... :whistle: *vaik en naamakirjasta mitään tiedäkään* :D

Jotenkin tulee tunne että oot kuitenkin siellä jo, koska ton verran asiasta tiedät... ;)

En oikeesti vielä oo, mut oon niin paljon teidän juttuja lueskellut et on oppi mennyt perille. =)

Ja vielä toinen marmatus (kohta mä karkoitan kaikki muut tästä keosta tällä marinalla): Mulle tuli naamakirjassa kaveripyyntö ihmiseltä, jonka kanssa en todellakaan ole kaveri tai edes muuten tekemisissä kuin työni puolesta jonkun verran (pakosta). Enkä halua häntä lukemaan mun juttuja, mutta miten senkin sitten hylkää, jos kerran se kuitenkin saa sen selville? :( :headwall:

Siellähän tuo nyt roikkuu :whistle: Ajattelin, et jos hylkään jossain vaihees ja jos tää kysyy syytä, ni sanon, et vahingos hylkäsin....paitsi et sitte se lähettää ehkä uuden pyynnön ja mä oon lirissä taas :ashamed: Ja siis mulla on tosiaan monta sellasta kaveria, joiden kanssa en niin tekemisissä oo, mutta tää tyyppi on sellanen, etten halua kaveriksi sinne, riittää että näen töissä joskus, sitten kun sinne joskus ehkä palaan :snotty:

No, alottakaa te nyt sitten täällä juhlat kun mä poistun :kieh: *mököttää miks tulitte taas niin myöhään*

No kun oli lapset nukutettavana ja keventäjien pisteet kirjattavana ja eksyin vielä Mitäs nytille lukemaan jotain rottaketjua. :o

Nyt tää lopettaa marmatuksen, ettei koko keko sorru!

Marmata vaan, niin mä en oo ainoo joka täällä miestä haukkuu. :whistle: :D

Siivouksesta puheen ollen meitin esikoinen pyöritteli eilen rosottoaan lautasella siihen malliin, että puolet oli lattialla/pöydällä. Kun sitte toin herralle rätin ja harjan ja käskin siivota, niin toi tokas: "Kiva, en oo saanutkaan siivota pitkään aikaan." :headwall: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
No, alottakaa te nyt sitten täällä juhlat kun mä poistun :kieh: *mököttää miks tulitte taas niin myöhään*

No kun oli lapset nukutettavana ja keventäjien pisteet kirjattavana ja eksyin vielä Mitäs nytille lukemaan jotain rottaketjua. :o

Onko tulosta tullu :wave:

verkkis Eleletkö Oulun etelä vai pohjoispuolella? :D

Tarkistaa asiaa....siis kilometrejä, hetkonen! :D

Joo siis joku 500km eteläpuolella :wave: :D

Tää n. 550km :D :wave:

*vilkuttaa viereisen talon ikkunasta*

*tulee kohta soittamaan ovikelloa* :p

Päh...taas tää on ainoo joka asuu jumalan selän takana :headwall: :laugh:

c015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Päh...taas tää on ainoo joka asuu jumalan selän takana :headwall: :laugh:

Vai mää!?

Kuinka hoopo asteikolla 1-10 (1=ei yhtään, 10=ylihoopo) mä olen, jos ostan vk-puvun lisäks toisen, kaksosaisen puvun, sellaiseks vähän paremmaks? Ja se ei maksais maltaita?

En tiedä tuosta hoopoudesta, mutta sitä mieltä itse olen että tuo vk-puvun käyttöaika on aika lyhyt. Kesähelteillä sitä tuskin tulee käytettyä. Käyttöaika siis kevät ja syksy. =)

Yhteistyössä