***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 11/2

:xmas: Pieni kurkkaus vaan ennen ruuanlaittoa. Isäntä kohta kotiutuu... Viikonloppusiivous on vielä vähän vaiheessa, kun tuo kuopus ehtii joka paikkaan. Tänään ajattelin valmistaa purkkihernekeittoa :whistle: . Ah, mikä gurmee... :p Huomenna sitten teen vähän perusteellisempaa ruokaa :xmas: .

Noniin, mäkin vihdoinkin taas täällä. Nyt tähän välikommentti (ehdin vasta edellisen pinon lukea, en tiedä onko jo loppuun puhuttu aihe :whistle: )

Jonathan-puvuista olen juuri itse tehnyt päätöksen että minä joka olen vankkumattomasti noita pukuja kannattanut ja meille raahannut, niin nyt lähti merkki vaihtoon |O Eivät meinaan enää kestä käyttöä niinkuin ennen. Neidin eka välikausipuku oli tosi hyvä, juuri mitään jälkeä ei mihkään tullut, nyt on laatu selkeesti huonontunut ja edellisessä välikausipuvussa polvet tosi huonossa kunnossa, kuitenkin käyttö ollut samanlaista. Ehkä nyt jopa vähemmän kuluttavaa. Ja toppahousut (otettu käyttöön lumien tultua ja ainoastaan lumessa leikkinyt tänä talvena niin polvet reijillä :headwall:

Ja tuo neiti ei kuitenkaan ole mistään villimmästä päästä, lähinnä polvillaan istuu hangessa...

Mut nyt jatkan lukemista :wave:

Mammana älä vielä luota siihen että tautia ei tule :/ Meillä siis poika oksensi viikko sitten sunnuntaina, oli koko viikon vatsa löysällä (teki kylläkin vaan yhdet löysät/pv) ja ruoka ei maittanut. Viime viikon lopulla yhtenä yönä minulla ja esikoisella oli huono-olo, mutta meni yön aikana ohi. Ja nyt tän viikon lopulla mies sairastu ihan kunnolla |O Eli meni viikko... Vielä en luota että minä ja neiti ei sairastuttais :headwall:

vk-puvuistavielä. Pojalle on tuolla odottamassa 86cm (en ole kyllä kokeillu onko sopiva, luultavasti on) lassie g-tech haalari. Ja on ollut käytössä erittäin raisulla pojalla, mutta näyttää aivan uudelta ja polvissa ei ole minkäänlaista kulumaa. Ja koska neidilläkin on ollut lassien pukuja ja ovat pysyneet paremmassa kunnossa kuin Jonathanit niin varmaan niitä saattaa meille tästäkin lähin kotiutua. Lisäksi on name it:in 2 osanen puku (siinä sanotaan plain rainset, joten olettaisin pitävän vettä??) pihapuvuksi, on tällä samaisella raisulla ollut käytössä ja on pinttynyttä likaa niin ei kehtaa ihan parhaimpana pukuna käyttää vaikka muuten hieno onkin :D Oisko jollain vinkkiä millä sais nuo pinttyneet kurat pois?

Voi että mua sieppaa toi rakas puoliso toisinaan :eek: :| Olin ulkona koirien kanssa ja hän sisällä pojan kanssa. Katselivat sitten ikkunasta mun ja koirien touhuja ja heiluttelivat mulle. No se nyt olis ollu muuten ihan kiva juttu, mutta poika samalla lääppi ikkunaa oikein antaumuksella :eek: :headwall: Mä yritin viittoilla isännälle, että ei antais pojan koskea ikkunaan, mut eihän tää tajunnu, iloisesti vaan heiluttelivat :headwall: Arvatkaapa, huomautinko asiasta kun sisälle tulin??? Käskin miestä katsomaan ikkunaa ja sit tuli se ihana kommentti "oho" ja naurua päälle. Ja kukahan tuon ikkunan pesee, kysyn vaan?? :/

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihanaa kun tulee kevät ja purot solisee...(unohdetaan kuraiset saappaat ja vaatteet ym. negatiivinen). Ah, sitä valon määrää. Linnut sirkuttaa ja äipät lirkuttaa... :D
Hahhaa, sopikin hyvin toi mun marmatusviesti tähän lirkutuksen perään :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Ihanaa kun tulee kevät ja purot solisee...(unohdetaan kuraiset saappaat ja vaatteet ym. negatiivinen). Ah, sitä valon määrää. Linnut sirkuttaa ja äipät lirkuttaa... :D
Hahhaa, sopikin hyvin toi mun marmatusviesti tähän lirkutuksen perään :LOL:
Noh, pysyy tasapaino. Eikä tunnu liian ruusuiselta tää elo ;). Tiedän tunteen. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
verkkis Mä oon jo luovuttanut... Ikkunat on niin tateessa ja tahmassa. Sitten kun ei ulos näe niin äippä pesee. :/
Sama...likaantuu ne kumminki :whistle: :kieh:
Silloin kun saa ne pestyä...ne vetävät muksuja puoleensa kuin magneetti. :headwall: Meillä myös muksut toisinaan nuolevat ikkunoita... :whistle:

Ja vielä toinen marmatus (kohta mä karkoitan kaikki muut tästä keosta tällä marinalla): Mulle tuli naamakirjassa kaveripyyntö ihmiseltä, jonka kanssa en todellakaan ole kaveri tai edes muuten tekemisissä kuin työni puolesta jonkun verran (pakosta). Enkä halua häntä lukemaan mun juttuja, mutta miten senkin sitten hylkää, jos kerran se kuitenkin saa sen selville? :( :headwall:

verkkis no haittaako se sitten jos hän saa selville? Toivottavasti kenenkään maailma ei kaadu siihen että joku ei haluu olla fb-kamu :whistle: En mäkään varmaan muista ketä kaikkia oon kaveriksi pyytänyt, ja ketä en oo muistanu pyytää :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
verkkis Mä oon jo luovuttanut... Ikkunat on niin tateessa ja tahmassa. Sitten kun ei ulos näe niin äippä pesee. :/
Sama...likaantuu ne kumminki :whistle: :kieh:
Silloin kun saa ne pestyä...ne vetävät muksuja puoleensa kuin magneetti. :headwall: Meillä myös muksut toisinaan nuolevat ikkunoita... :whistle:
Meillä ei ylety ikkunoihin, paitsi näin kun iskä ystävällisesti nostaa syliinsä :headwall:

Voi että mua sieppaa toi rakas puoliso toisinaan :eek: :| Olin ulkona koirien kanssa ja hän sisällä pojan kanssa. Katselivat sitten ikkunasta mun ja koirien touhuja ja heiluttelivat mulle. No se nyt olis ollu muuten ihan kiva juttu, mutta poika samalla lääppi ikkunaa oikein antaumuksella :eek: :headwall: Mä yritin viittoilla isännälle, että ei antais pojan koskea ikkunaan, mut eihän tää tajunnu, iloisesti vaan heiluttelivat :headwall: Arvatkaapa, huomautinko asiasta kun sisälle tulin??? Käskin miestä katsomaan ikkunaa ja sit tuli se ihana kommentti "oho" ja naurua päälle. Ja kukahan tuon ikkunan pesee, kysyn vaan?? :/
mä teen tota samaa pojan kans, kun mies on ulkona koirien kans. Ja ikkuna on niiiiiiiiiiin kakkanen :ashamed: Mutta pojalla on hauskaa =)

Ja vielä toinen marmatus (kohta mä karkoitan kaikki muut tästä keosta tällä marinalla): Mulle tuli naamakirjassa kaveripyyntö ihmiseltä, jonka kanssa en todellakaan ole kaveri tai edes muuten tekemisissä kuin työni puolesta jonkun verran (pakosta). Enkä halua häntä lukemaan mun juttuja, mutta miten senkin sitten hylkää, jos kerran se kuitenkin saa sen selville? :( :headwall:
Jos se ei haittaa sun työtä niin pistä hylky. Jos haittaa ni jätä langalle roikkumaan... :whistle: *vaik en naamakirjasta mitään tiedäkään* :D

Monetkohan kengät tarvii näille vauvoille ostaa? :wave:

Ajattelin jos hankkisin saappaat ja tukevat kävelykengät. Lenkkarit ajattelin jättää vuoden päähän. =)
Samaa mietin minäkin! Meillä kun ei oo vielä lainkaan ollutkaan kenkiä, toppatöppösillä menty tähän asti :whistle: Ai niin, onhan meillä kaapissa Reinot kokoa 22 :heart:

Yhteistyössä