EIKÄ!!! |O Mä olen odottanut kieli pitkällä että sinne tulisi vk-puvut ja piti tilata molemmille muksuille. :kieh: Mitä varten ne tuollaisen tempun ovat menneet tekemään? Vironristeily on tiedossa, mutta vasta toukokuun loppupuolella, ei nuo taida mennä talvihaalareissa sinne asti. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kävin tuossa äsken Hupan sivuilla ja olihan siellä se kevään mallisto esillä, mutta eivät enää myy netin kautta! :kieh: |O :headwall: Nyt nyppii, kivan näköisiäkin näyttivät olevan, eikä hinnatkaan euroiksi muutettuna pahoja. Se pitää sit lähteä ostoksille Tallinnaan tai ostaa Suomesta puolet kalliimmalla jos Huppaa haluaa...
Nooo... halvoista. Musta kaikki lastenvaatteet on yleensä ihania, riippumatta väreistä tai kuoseista. :heart: Kaikki kelpaa, kunhan halvalla saa. Melkein kaikki vaatteet ostan kirppareilta, jos jotain oikein akuutisti tarvii niin sitten saatan ostaa uutena, ja käytetyt ulkopuvut tahtoo olla sen verran kuluneita että nekin tulee yleensä ostettua uutena.Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Minkätyylisistä lastenvaatteista tykkäät?
Aah, lempiaiheitani Tykkään käyttää neidillä sellaisia iloisen värisiä, uusretrohtavia vaatteita, paljon mekkoja, tunikoita ja legginssejä/sukkiksia ja velourhousuja/haalareita. Kaikki babyvaaleanpunainen, jossa esim. brodeeratut kukat ja/tai röyhelöt on aika yök :x Samoin oon aika kyllästynyt kaikkeen printtikamaan (disney, hello kitty...), vaikka jotain niistä käytetäänkin, kun esim. ollaan lahjaksi saatu. Merkeistä Me&I on tällä hetkellä ihan suosikki, samoin esim. idaT ja Katvig. Lindexistä ostetaan paljon perusjuttuja. Aidot retrot (esim. kelta-vihreä -väritys) ei ihan uppoa, täytyy olla kuitenkin tyttömäisiä värejä joukossa =) Merkkijuttuja oon ostanut paljon huuto.netistä käytettyinä tosi hyväkuntoisina.Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Verkkis-visaa taas, vastatkoon ken tahtoo
Minkätyylisistä lastenvaatteista tykkäät?
Meillä kyllä neuvolassa sanottiin, että ulos voi aivan hyvin laittaa nukkumaan, vaikka olis lämpöäkin. Meidän poju tosin ei oo ollu ku kerran flunssassa niin, että oli yhtenä päivänä vähän lämpöäkin eli tosi helpolla ollaan päästy. Kop,kop,koputtaa puutaAlkuperäinen kirjoittaja Piipi79:Palellutinkohan mä sen nyt, kun pidin ulkona nukkumassa eilen pienestä lämmöstä huolimatta :'
Saman oon huomannu Lindexin vaatteissa, nytkin vähän harmittaa, kun saatiin synttärilahjaksi vaatteita, jotka koon puolesta menis keväämmälläkin, mut ovat nyt jo päällä niin jämptejä, etteivät varmaan kauaa mahdu Ja samanlainen tuntuu maku olevan pojan vaatteissa, mä kans inhoon kaikkia pääkallojuttuja! :x Ja katson kans, mitä värejä puen päälle, kotona tosin saattaa joskus olla sillisalaatti, kun kahden ollaan, mut sit se harmittaa itseä koko ajan ja joskus pitää lopulta mennä vaihtamaan vaatteetAlkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:
Lindexissä on kyllä huonoa se, että niiden vaatteet on vähän turhan naftia mitoitusta, aina pitää melkein ostaa kokoa isompaa kuin muualta.
Pojalle tulee ostettua aika paljon värikkäitä vaatteita silloin kun niitä vaan löytyy-tummia vaatteita ja niitä mun yli kaiken inhoamia pääkallo sun muita kuvia tuntuu olevan tarjolla vähän turhan paljon. Isoista örkki jne painatuksista en myöskään tykkää, enkä tajua miksi poikien vaatteisiin tarvii aina tunkea kissan kokoisia printtejä! Ja olen aika tarkka siitä että vaatteet on ns.sävy sävyyn ei vaan kestä katsella jos vaatteet on värien puolesta ihan sillisalaattia!
Hienoa! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:TAYS:issa käytiin kuulemassa EEG-tulokset ja tyttö on täysin terve :heart:
Meillä ei kävellä vieläkään. Kontataan vasta ja nyt tytsy harjoittelee karhukävelyasentoon nousemista.. Mulla on semmoinen aavistus, että tyttö vois nousta joku kaunis päivä keskellä lattiaa yhtäkkiä seisoon
Sama täällä!Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:Merkkijuttuja oon ostanut paljon huuto.netistä käytettyinä tosi hyväkuntoisina.
Jaksamisia sinne sairastupaan :hug: Kuulemma on rankka tauti. Yhden tutun 4v poika joutui tiputukseen kun pääsi kuivumaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Moon ihan väsy :'( Millon tää loppuu |O |O |O