***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Hauskaa kun näin kymmenen jälkeen alkaa mammoja "tipahdella" palstalle. :LOL:
Hauskaa ku yks jo tunnin oottanu :LOL:
Ei oo kerinnyt kun piti silitellä :xmas: joo, mä tiedän! :LOL: Enkä vielä edes suihkussa käynyt saati iltapalaa syönyt...no ehtiihän sitä! :LOL:
Kohta se on pöllöpala! :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Hauskaa kun näin kymmenen jälkeen alkaa mammoja "tipahdella" palstalle. :LOL:
Hauskaa ku yks jo tunnin oottanu :LOL:
Ei oo kerinnyt kun piti silitellä :xmas: joo, mä tiedän! :LOL: Enkä vielä edes suihkussa käynyt saati iltapalaa syönyt...no ehtiihän sitä! :LOL:
:whistle: :LOL: Empäs sano mitään B) :D
*tippui vankkureista* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Esikko ruskettuu silmissä pihalla ja äippä vaan punottaa (plus raapii aurinkoihottumaansa). No, sanontahan kuuluu: pojasta polvi paranee, joten ehkä sitten näin tytönkin kohdalla =)
Meillä tuo 9v on aina loppukesästä ruskea ku papu :D Mie ja esikko ollaan iha blondeja sillä saralla :/ 6v on sopivasti ristiverinen...neidistä nyt ei viel tiiä...ehkä blondin puolelle menee :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Hauskaa kun näin kymmenen jälkeen alkaa mammoja "tipahdella" palstalle. :LOL:
Hauskaa ku yks jo tunnin oottanu :LOL:
Ei oo kerinnyt kun piti silitellä :xmas: joo, mä tiedän! :LOL: Enkä vielä edes suihkussa käynyt saati iltapalaa syönyt...no ehtiihän sitä! :LOL:
:whistle: :LOL: Empäs sano mitään B) :D
*tippui vankkureista* :xmas:
*nostaa takas ja köyttää narulla kiinni* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meidän lapsilla on liikaa vaatteita. Mitenkähän on mahdollista... :saint: :LOL:
Niin meilläkin! En oo tosin pojalle itse kovin paljon ostanut, mutta joka tuutista annetaan vaatetta. Enkä halua kieltäytyä, ku olo on kuin jouluna. No, olen antanut sitten niitä osan eteenpäin...enemmän tarvis raaskia luopua, ku ei ehdi käyttää. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tiiättekö että on niiiin kesäfiilis tästä viikkaamisesta huolimatta*rakastaa koko maailmaa* :D B) :heart:
*rapsuttelee aurinkoihottumaansa* Rakastan kortisonivoidetta... ;) :LOL:
Mulla kans tulee tohon kaulan alapuolelle rintaan (on sillä alueella joku nimikin) aurinkoihottumaa. Tänä vuonna en muistanut käydä ajoissa hakemassa luontaistuotekaupasta niitä joitakin tabletteja/kapseleita, joita otetaan rusketusta varten. Muutama vuosi sitten aloin ajoissa ottamaan niitä ja kas, ihottumaa ei tullut :) Nyt en oo pariin vuoteen niitä ottanut, koska oli toi odotuskesä ja imetyskesä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meidän lapsilla on liikaa vaatteita. Mitenkähän on mahdollista... :saint: :LOL:
:LOL: Mieti sitä :LOL: menee aika rattosasti ;)
Meilläki neidillä on ihan "riittävästi", mut koskaan ei oo mitään kivaa/sopivaa päällepantavaa :whistle: :LOL: :D
Sama vika. :LOL: Vaikka kuinka oon ostavinani niin että vaatteet ja värit käy yhteen, niin silti muka aina jotain puuttuu... :xmas: Lastenvaatteet on kyllä mun heikko kohta :heart: melkein pelottaa ajatus siitä mitä sieltä kaupoista sit tulee kotiin kun palaan töihin ja saa ihan palkkaakin-tili tuli, tili meni... :whistle: :xmas: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tiiättekö että on niiiin kesäfiilis tästä viikkaamisesta huolimatta*rakastaa koko maailmaa* :D B) :heart:
*rapsuttelee aurinkoihottumaansa* Rakastan kortisonivoidetta... ;) :LOL:
Mulla kans tulee tohon kaulan alapuolelle rintaan (on sillä alueella joku nimikin) aurinkoihottumaa. Tänä vuonna en muistanut käydä ajoissa hakemassa luontaistuotekaupasta niitä joitakin tabletteja/kapseleita, joita otetaan rusketusta varten. Muutama vuosi sitten aloin ajoissa ottamaan niitä ja kas, ihottumaa ei tullut :) Nyt en oo pariin vuoteen niitä ottanut, koska oli toi odotuskesä ja imetyskesä :whistle:
Kun muistat noiten tabujen nimen, vinkkaa mulle. Jotain tarvis tehdä, ku ulkona olis kiva olla, mut jälkeenpäin näyttää keitetyltä ravulta. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tiiättekö että on niiiin kesäfiilis tästä viikkaamisesta huolimatta*rakastaa koko maailmaa* :D B) :heart:
*rapsuttelee aurinkoihottumaansa* Rakastan kortisonivoidetta... ;) :LOL:
Mulla kans tulee tohon kaulan alapuolelle rintaan (on sillä alueella joku nimikin) aurinkoihottumaa. Tänä vuonna en muistanut käydä ajoissa hakemassa luontaistuotekaupasta niitä joitakin tabletteja/kapseleita, joita otetaan rusketusta varten. Muutama vuosi sitten aloin ajoissa ottamaan niitä ja kas, ihottumaa ei tullut :) Nyt en oo pariin vuoteen niitä ottanut, koska oli toi odotuskesä ja imetyskesä :whistle:
Kun muistat noiten tabujen nimen, vinkkaa mulle. Jotain tarvis tehdä, ku ulkona olis kiva olla, mut jälkeenpäin näyttää keitetyltä ravulta. :ashamed:
Villi arvaus, et olisko ollu Multi-Karosin tai jotain sinne päin...Mut niitä olis tosiaan kannattanut ottaa jo jonkun aikaa, mut kyl vielä on kesää jäljellä, et ehkä vois auttaa loppukesää ajatellen.. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meidän lapsilla on liikaa vaatteita. Mitenkähän on mahdollista... :saint: :LOL:
:LOL: Mieti sitä :LOL: menee aika rattosasti ;)
Meilläki neidillä on ihan "riittävästi", mut koskaan ei oo mitään kivaa/sopivaa päällepantavaa :whistle: :LOL: :D
Sama vika. :LOL: Vaikka kuinka oon ostavinani niin että vaatteet ja värit käy yhteen, niin silti muka aina jotain puuttuu... :xmas: Lastenvaatteet on kyllä mun heikko kohta :heart: melkein pelottaa ajatus siitä mitä sieltä kaupoista sit tulee kotiin kun palaan töihin ja saa ihan palkkaakin-tili tuli, tili meni... :whistle: :xmas: :LOL:
Meillä oli neidillä tänään sellanen väripaletti päällä, et itteeki hirvitti :whistle: Onneks oltiin OMASSA pihassa vaan sen aikaa, ku kaivuri levitti multakasan...ja äkkiä sisälle vaihtaan vaatetta :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä