***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs immeisille kuuluu tänään? :wave: *koittaa keksiä jutunjuurta* :p
Vietiin tarhan täideille kakku ja johtaja oli aivan tohkeissaan, kun vielä annettiin Suomen lasten Runotar -kirja ja kortti, jossa oli pojan tarhakuvat kuuden vuoden ajalta. =) Eilen kateltiin mirhen kanssa pojan vauvakuvia ja on kyllä niissä ihan siskonsa näköinen. =) :heart:

Eskan tädeille en vie mitään, kun kypsyttää. :headwall: Sanoin kyllä poikaa hakiessani, että päätalossa on kakkua tarjolla heillekin. :whistle:
Mutta siis huomenna pitää kuulemma taas pitää palaveri, kun pojan toukokuun käytöksessä on kuulemma huomauttamista. No joo, mitäköhän hyötyä palaverista on, kun poika on vikaa päivää eskarissa.? :headwall: :whistle: Oliskohan tänkin voinut tädit ottaa hiukka aikaisemmin puheeksi.
 
Meillä mies laittaa villaa seiniin, huomenna tulee kaivinkone pyörähtämään pihalla, lauantaina laitetaan ikkunat paikalleen ja sunnuntaina pienemmät menee anoppilaan päiväksi, ni mie maalaan loput ulkovuoripaneelit :D Siinä loppuviikon ohjelmaa...

Tänään on ollu enemmän ja vähemmän penskojen kanssa kiristelyä, harkkoja jne jne...meille on vissiin ilmaantunut jostakin tyhjästä 1 lapsikin lisää...tällä viikolla vain eilen meitä ei ollut kuin 6 ruokapöydässä...melkeen ollu 7, kuten tänäänki :LOL: :/ =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuuluu hyvää kun huomenna on pe ja alkaa vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Lauantaina työkaverin lapsen lakkiaset ja sitten kamujen 3kymppiset B)
Mulla loppuu (hoito)vapaa lauantaina. No onneks saan pitää ammatinvalinnan etuihin kuuluvan 2 ½ kuukauden kesäloman. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuuluu hyvää kun huomenna on pe ja alkaa vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Lauantaina työkaverin lapsen lakkiaset ja sitten kamujen 3kymppiset B)
Mulla loppuu (hoito)vapaa lauantaina. No onneks saan pitää ammatinvalinnan etuihin kuuluvan 2 ½ kuukauden kesäloman. B)
Törkeetä :LOL: :LOL:
En mie kyllä todellakaan haluis... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kuuluu hyvää kun huomenna on pe ja alkaa vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Lauantaina työkaverin lapsen lakkiaset ja sitten kamujen 3kymppiset B)
Mulla loppuu (hoito)vapaa lauantaina. No onneks saan pitää ammatinvalinnan etuihin kuuluvan 2 ½ kuukauden kesäloman. B)
Törkeetä :LOL: :LOL:
En mie kyllä todellakaan haluis... :whistle:
No TODELLAKAAN en halusi :whistle: ihanaa kun ei ole kesälomaa :kieh: :LOL: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa paniikki iskeä töihinmenosta...siis sellanen ihan oikeeoikee paniikki :snotty: :snotty: En haluu...onx pakko? :snotty: :LOL:
Vähän oli haikeeta mullakin, kun tajusin, että vietettiin neidin kanssa tänään vika kahdenkeskinen aamupäivä kotona. :'( :heart: Huomenna pitää siis juosta siellä sun täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa paniikki iskeä töihinmenosta...siis sellanen ihan oikeeoikee paniikki :snotty: :snotty: En haluu...onx pakko? :snotty: :LOL:
EI!!!!!!!!!!!OLE!!!!!!!!!!!!!

Mulla on jostain syystä alkanu taas kiinnostaan tuo kotiäitiys...enää 7 kk työttömyyteen :LOL:
 

Yhteistyössä