***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Meillä ei myöskään löträtä viinan kans, saunaoluet otetaan kyllä ja joskus enemmänkin kun saadaan lapsenlikka ja tilaisuus juhlia :p :D
Meillä vähän sama linja. Mun alkon kulutukset ovat kyllä vähentyneet olemattomiin toisen lapsen myötä. Ei vaan oo tehnyt mieli. Toki käymme molemmat välillä kaveriporukkamme kanssa baarissa "tuulettumassa" - mies kyllä useammin kuin minä. Mutta kun olemme perheen kesken, niin mies ei kyllä juo kuin korkeintaan yhden saunaoluen. =)
Meillä myös aikalailla samoin, perheen kesken ollessa mies ottaa joskus iltaisin kun lapset nukkumassa yhden sidukan ja joskus otan itsekin, mut enempää ei oteta kumpikaan. Vähiin on jäänyt alko multakin lasten syntymän myötä ja onhan sitä kyllä saanut ennen lapsia juomaa ottaa ihan riittävästi. Ite kävin viime viikonloppuna pitkästä aikaa viihteen puolella kun kaverin kolmekymppisiä juhlittiin ja tulihan siinä sit otettua vähän enempikin vaikkei suurempaa intoa ollutkaan-totesin kyllä sen illan jälkeen vaikka ihan mukavaa oli, ettei mua oikeastaan huvita/kiinnosta/tee mieli ottaa yhtä tai kahta enempää... :whistle: Tuli vaan semmonen olo, että tää homma on jo nähty! Ja tuon takia taidan mennä joko täysin selvällä linjalla tai ottaa korkeintaan sen pari kun ensi viikolla juhlitaan miehen kolmekymppisiä. =)

 
voi ku työ jaksatte aina olla niin mukavia ja kannustavia :) :hug:

kyllä me yritetään nyt anoa sitä vapautusta miehelle niistä kertausharjotuksista ja miehen alkoholin käytöstäkin puhuttiin jo jonkun verran eilen ja huomattiin taas että me suhtaudutaan tuohon alkoholin käyttöön hirmu eri tavoin..miehen mielestä se on ok tapa rentoutua ku kuitenki kotona pysyy ja ei oo pahantuulinen jne. mut minä taas on sen suhteen tosi jyrkkä, oma isä oli totaalinen rapa juoppo ja väkivaltainen ja sen takia varmasti olen joskus liiankin jyrkkä, napsahdan jo joskus yhdestäkin kaljasta, kai se on jonkin sortin pelko pers*essä lapsuuden traumojen takia. mut sanoin miehelle että meidän pitäs nyt molempien yrittää tulla puolitiehen vastaan tässä hommassa jos meinataan mahtua saman katon alle asumaan ja tarkotus olis jatkaa keskustelua kunhan miehelläki taas joskus vapaapäivä, niin onpahan seki kerenny mietiskellä niitä minun puheita. enkä todellakaan odota miehestä mitään absolutistia, koska itsekkin kyllä alkoa käytän mutta vain 2 maksimissaan lasten kotona ollessa ja sitten taas asia erikseen kun lapset yökylässä.
 
Nyt on muutto takana :). Laatikot palautettu muuttofirmalle, olin tilannut niitä jopa liikaa :whistle:. Meidän sänky ja lamput vielä laittamatta muuten suht paikoillaan kaikki.
Tyttö ei tykkää portaiden porteista vaan haluais vaan mennä portaita edestakas..

Mä kotiuduin heti tänne. Taloyhtiökin pieni ja melkein kaikissa asunnoissa on koiria joten ainakaan vielä meidän satunnaisesti ulvovat hurtat ei ole tuottaneet valituksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Uskaltaisko katsoa Beckin yksin
*miettii kysyisikö* ...Beck... *etsii telkkariohjelmalehtistä* =) :xmas:
Hei, en mäkään tiedä, mistä puhutaan, mutta mitään kauhua en uskalla töllöstä katsoa yksin tai edes seurassa. :eek: :LOL:
Jotenkin noiden lasten myötä oon tullut herkemmäksi. Kovin sotaisat elokuvatkaan ei enää oo mukavia... *nimim. pieni talo preerialla :D *
 

Yhteistyössä