***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa paniikki iskeä töihinmenosta...siis sellanen ihan oikeeoikee paniikki :snotty: :snotty: En haluu...onx pakko? :snotty: :LOL:
Vähän oli haikeeta mullakin, kun tajusin, että vietettiin neidin kanssa tänään vika kahdenkeskinen aamupäivä kotona. :'( :heart: Huomenna pitää siis juosta siellä sun täällä.
Meillä on kyl viel elokuu aikaa sitte :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa paniikki iskeä töihinmenosta...siis sellanen ihan oikeeoikee paniikki :snotty: :snotty: En haluu...onx pakko? :snotty: :LOL:
EI!!!!!!!!!!!OLE!!!!!!!!!!!!!

Mulla on jostain syystä alkanu taas kiinnostaan tuo kotiäitiys...enää 7 kk työttömyyteen :LOL:
Oikee asenne :LOL: :LOL: Tolla asenteella työt jatkuu ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa paniikki iskeä töihinmenosta...siis sellanen ihan oikeeoikee paniikki :snotty: :snotty: En haluu...onx pakko? :snotty: :LOL:
EI!!!!!!!!!!!OLE!!!!!!!!!!!!!

Mulla on jostain syystä alkanu taas kiinnostaan tuo kotiäitiys...enää 7 kk työttömyyteen :LOL:
Oikee asenne :LOL: :LOL: Tolla asenteella työt jatkuu ;)
En varkkina pääse työttömäks. :LOL:
 
Kävimme eilen tutstumassa lasten tulevaan päiväkotiin ja se vaikutti sen verran mukavalta, että taas hieman "turvallisemmin" mielin olen palaamassa töihin. Mutta ei välttämättä hirveästi vielä huvittaisi. Vaikka tänään on pojan kanssa taisteltu ihan joka asiasta ja muutamaan otteeseen olin ihan valmis lähettämään pojan jonnekin sisäoppilaitokseen opettelemaan käyttäytymistapoja (jos nyt sellaista paikkaa onkaan, missä meidän pojalle jotain menisi perille :headwall: |O )
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Vaikka tänään on pojan kanssa taisteltu ihan joka asiasta ja muutamaan otteeseen olin ihan valmis lähettämään pojan jonnekin sisäoppilaitokseen opettelemaan käyttäytymistapoja (jos nyt sellaista paikkaa onkaan, missä meidän pojalle jotain menisi perille :headwall: |O )
Miks tää kuulostaa jotenki tutulle :whistle: :whistle: :whistle:
Meiltä lähtis 11v samoin tein, ilman palautusoikeutta |O :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa paniikki iskeä töihinmenosta...siis sellanen ihan oikeeoikee paniikki :snotty: :snotty: En haluu...onx pakko? :snotty: :LOL:
EI!!!!!!!!!!!OLE!!!!!!!!!!!!!

Mulla on jostain syystä alkanu taas kiinnostaan tuo kotiäitiys...enää 7 kk työttömyyteen :LOL:
Oikee asenne :LOL: :LOL: Tolla asenteella työt jatkuu ;)
Niiin, mähän en ole oikein varma että vaikka haluaisinkin työttömäks...hmmm. On ollu ihan kivaa töissä ja palkkapäivänä on ihanaa ja onhan ne rahahuolet helpottanut tuntuvasti. Mulla on kyllä kova vauvakuume :/ Ja nyt kun tuo pikkuinen isomieskin jo ymmärtää paljon ja sen kans on kiva hommailla niin kaipaan kovasti niitä aikoja kun olin kotona :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Kävimme eilen tutstumassa lasten tulevaan päiväkotiin ja se vaikutti sen verran mukavalta, että taas hieman "turvallisemmin" mielin olen palaamassa töihin. Mutta ei välttämättä hirveästi vielä huvittaisi. Vaikka tänään on pojan kanssa taisteltu ihan joka asiasta ja muutamaan otteeseen olin ihan valmis lähettämään pojan jonnekin sisäoppilaitokseen opettelemaan käyttäytymistapoja (jos nyt sellaista paikkaa onkaan, missä meidän pojalle jotain menisi perille :headwall: |O )
Mä raahasin esikoisen pari päivää sitten bussipysäkiltä väkisin kotiin. Oltiin siis Itikseen menossa, mutta hölmöily ei loppunut siihen ehkä kymmenenteen viimiseen varoitukseen. Terassillinen äijiä katto vähän, kun toisella kädellä työnsin vaunuja ja toisessa kainalossa retuutin tota 130 cm pitkää jätkää. :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja nyt kun tuo pikkuinen isomieskin jo ymmärtää paljon ja sen kans on kiva hommailla niin kaipaan kovasti niitä aikoja kun olin kotona :'(
Mä just totesin miehelle, että oon syksyllä duunissa varmaan ihmeissäni, kun tavarat pysyy edes hetken omilla paikoillaan. :D

Nimimerkki Toivottoman touhottajan äiti :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja nyt kun tuo pikkuinen isomieskin jo ymmärtää paljon ja sen kans on kiva hommailla niin kaipaan kovasti niitä aikoja kun olin kotona :'(
Mä just totesin miehelle, että oon syksyllä duunissa varmaan ihmeissäni, kun tavarat pysyy edes hetken omilla paikoillaan. :D

Nimimerkki Toivottoman touhottajan äiti :LOL:
Mä muuten mietin tänään, että mitä noilla leluilla tekis kun pääosaan niistä poika ei koske...lähinnä muut kun lelut kiinnostaa
:whistle: No kirjat ja legot ja DVD:iden levittely ja naarmuttaminen ja polkuauto niin ja pallot. Kaikki muut lojuu koskemattomana
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Häh? mä en edes tienny että treenaat sinne :eek: TSEMPPIÄ JA VOIMIA. Musta ei olis ikinä siihen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja nyt kun tuo pikkuinen isomieskin jo ymmärtää paljon ja sen kans on kiva hommailla niin kaipaan kovasti niitä aikoja kun olin kotona :'(
Mä just totesin miehelle, että oon syksyllä duunissa varmaan ihmeissäni, kun tavarat pysyy edes hetken omilla paikoillaan. :D

Nimimerkki Toivottoman touhottajan äiti :LOL:
Peesi :whistle: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Häh? mä en edes tienny että treenaat sinne :eek: TSEMPPIÄ JA VOIMIA. Musta ei olis ikinä siihen :ashamed:
Minut sais lanssilla hakea eka kilsan jälkeen :whistle: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Häh? mä en edes tienny että treenaat sinne :eek: TSEMPPIÄ JA VOIMIA. Musta ei olis ikinä siihen :ashamed:
Minut sais lanssilla hakea eka kilsan jälkeen :whistle: :kieh: :kieh:
ja mut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Mä oon juossut sen vuonna öööö...olisko ollu -90. =) Nyt olis turha tällä kunnolla ees yrittää :xmas: .

*muoks. enkä ees eksynyt, löysin maaliin... :LOL:
 

Yhteistyössä