***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Häh? mä en edes tienny että treenaat sinne :eek: TSEMPPIÄ JA VOIMIA. Musta ei olis ikinä siihen :ashamed:
Joo, mulla oli tälläinen kolmen viikon tehotreeniaamuhölkkineen. Just kun olin saanut aloitettua aamuhölkkäni, niin tuli postissa joku Naisten kymppi -lehtinen, jossa valistettiin, ettei enää toukokuun aikana kannata/ voi tehdä kuntoa kohtooavaa juoksuharjoittelua kymppiä varten. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Mä oon juossut sen vuonna öööö...olisko ollu -90. =) Nyt olis turha tällä kunnolla ees yrittää :xmas: .

*muoks. enkä ees eksynyt, löysin maaliin... :LOL:
No ei siltä reitiltä kyllä voi eksyä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Tsemppiä! Kivahan se on lämpimällä säällä juosta =) Tai niin uskottelen itselleni, kun meillä on sunnuntaina tiedossa kilpailut, joissa vielä 2 starttia. Ensimmäinen tosin sen verran aikaisin, ettei varmaan ole vielä hellettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kävin muuten tänään aamulla vikalla lenkillä ennen sunnuntain Naisten kymppiä. Onneks on luvattu tolkutonta hellettä, niin voin sitten syyttää sääolosuhteita, jos ei jaksa juosta. :whistle: ;) :D
Mä oon juossut sen vuonna öööö...olisko ollu -90. =) Nyt olis turha tällä kunnolla ees yrittää :xmas: .

*muoks. enkä ees eksynyt, löysin maaliin... :LOL:
No ei siltä reitiltä kyllä voi eksyä. :LOL:
Minulle kaikki on mahdollista! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mies lupas lukea mulle tänään iltasadun? :xmas:

*mitälie tarkoittanee* :eek:
Kiva rusetti! :LOL: *hämmentyy*
Niin, mä muistelin, että sä joskus sanoit että sulla on aina rusetti (lue ponnari) päässä =)
Löytyy tälläkin hetkellä! :D *olo on kuin koiralla pitkän häntänsä kanssa*

 

Yhteistyössä