***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Onhan täällä elämätäkin ollut! =) Hyvää vappua itsekullekin, meillä arkiset kuviot vapusta huolimatta kun mies yötöissä ja itse murujen kanssa. Että joutaa täälläkin roikkua, oon tässä itsekseni hirnunut mitäsnytin jutuille... :xmas:
 
Hyvää vappua kaikille!

Meidän perhe pölähti eilen aamujunalla Rukalta suoraan Helsingin vappujuhlintaan. :D
Eilisen päivän oon pyykännyt toppavermeitä, josko ne nyt jo vois laittaa säilöön kesäks. B)
Illlalla käytiin ystäväperheellä grillailemassa. Tänään pitäis suunnata Kaivariin käymään. B) B)
 
:wave: wappupäivänloppuja kaikille!

Meillä taas vaihteeksi sairastetaan :headwall: Ihmettelin kun poika oli niin väsynyt kokopäivän, ja kuumetta sitten oli :( Vastahan tää on 2kk sisään 2. flunssa, 2 vatsataudin lisäksi :headwall: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vaikka kenkä löytyikin niin se taitaa silti olla kohta kenkäostosreissu... Huomasin tänään että pojan kengät alkavat kohta olemaan ihan täynnä. Kaksykköset nyt käytössä. =)
Meillä on 23 lenkkarit kun en oo saanu aikaseks ostaa pinempiä :LOL: :LOL: Aika näppärästi tuo noillaki suhaa...ei viiti kävelykenkiä pilata hiekkiksella =)
 

Yhteistyössä