Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
HAUSKAA VAPPUA! :flower:
Sulle kanssa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
HAUSKAA VAPPUA! :flower:
Samoin Rillattiin vähän makkaraa ja potkittiin palloa pihallaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onpa ollut hulvaton Vappuaatto!
*muoks. pihalla kirmailtu koko päivän... :xmas:
Luuseri, pöh :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:On mentävä... :/ Hyvää yötä Jaffe! =) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sinäki heräsitAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Käynkö mä? oon tässä sen aikaa kun mies on naapurissa kattomassa aseita, kauanko siinä menee, ei voi tietää...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Nyt kaikki taustailijat esiin sieltä, että saadaan tänne vähän elämää!
Meillä on 23 lenkkarit kun en oo saanu aikaseks ostaa pinempiä Aika näppärästi tuo noillaki suhaa...ei viiti kävelykenkiä pilata hiekkiksella =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vaikka kenkä löytyikin niin se taitaa silti olla kohta kenkäostosreissu... Huomasin tänään että pojan kengät alkavat kohta olemaan ihan täynnä. Kaksykköset nyt käytössä. =)
Miepä tuon sulle huomenna 4 lasta parkkiinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ukko "pölisee" pellolla ja mä pyöritän tätä lapsiparkkia 24 h/vrk! :xmas:
Mää eksyin taas mitäsnytille :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:En vissiin kun ei muita enää näy mailla halmeilla :kieh:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:En vissiin kun ei muita enää näy mailla halmeilla :kieh: