Saat alottaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kuka kertoo kuulumiset ekaks?
Saat alottaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kuka kertoo kuulumiset ekaks?
Tasaista arkea...tutti on nyt kokonaan pois ja tänään nukahtaminen sujui yllättävän helpolla Poika pääsi tänään ensimmäiselle pyöräilyretkelle. Ja sai ilmapallon jonka rikkoin ennen ku päästiin kotiin :headwall: no huomenna lisää =) Mun rakas kaveri tulee huomenna meille loppuviikoks ja se on ihanaa Ei varmaan muuta ihmeellistä :wave: Ja FB:n luotettavan testin mukaan mä saan seuraavan lapsen vuonna 2018 ja nimeks tulee Vilja tai ValtteriAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Helmeri Mitäs teidän arkeen kuuluu? :wave:
kuuluispa mullekin tuotaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tässä Jaffen kuulumiset!
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ja FB:n luotettavan testin mukaan mä saan seuraavan lapsen vuonna 2018 ja nimeks tulee Vilja tai Valtteri
Niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ja FB:n luotettavan testin mukaan mä saan seuraavan lapsen vuonna 2018 ja nimeks tulee Vilja tai Valtteri
Ja FB:n mukaan mie mahdollisesti oon raskaana
Mulle tuli kanssa joku aika sitte, meen ens viikolla.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Mä en jaksanu alkaa sumpliin aikoja ja eihän siellä tarviskaan käydä kun joka toinen vai kolmas vuosi, ONNEKSAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulle tuli kanssa joku aika sitte, meen ens viikolla.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Mä kans varasin papa-ajan. En tiiä vaan mihin tungen nuo lapset siksi aikaa... :/ Toivotaan että potkukelkkamummo pääsis töistä siksi ajaksi luistamaan...tai jotain....Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Mä olen joskus ehdottanut Viljaa, mutta mies ei suostunut (siis kun mietittiin nimiä joskun kauan sitten) Tai no tyrmäshän se nykyisen pojan nimenkin...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä kans varasin papa-ajan. En tiiä vaan mihin tungen nuo lapset siksi aikaa... :/ Toivotaan että potkukelkkamummo pääsis töistä siksi ajaksi luistamaan...tai jotain....Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Onnittelut tutittomuudesta! :flower: =)
Niin ja aikas pitkä aika sen toisen tuloon... Siis tuon testin mukaan... Vilja nimi kuulostaa kyllä kivalta. Tosin täällä maalla kun syksyllä on viljanpuinti...niin ehkä ei meille tule Viljaa =) .
Onko siinä raskaustestikinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä olen meidän puntarin mukaan raskaana! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Onko siinä raskaustestikinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä olen meidän puntarin mukaan raskaana! :ashamed:
Nyt on just sopiva kalorivaje, et ei parane syödä enempääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nyt tuli nälkä!
Mulleki tuli taas tilinauhaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Huomenna on PALKKAPÄIVÄ ja tulee 2 kk:n hoitotuet
Onx toi mun vai sun laskuri? *mulkkaa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on just sopiva kalorivaje, et ei parane syödä enempääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nyt tuli nälkä!
*kattelee kalorilaskuria*
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis Rosson mainos laulu tuli just kun puhutte (kirjoitatte) ruuastaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hyvässä seurassa....tule, maista ja ihastu
MunAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onx toi mun vai sun laskuri? *mulkkaa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt on just sopiva kalorivaje, et ei parane syödä enempääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nyt tuli nälkä!
*kattelee kalorilaskuria*
Mulla sytty, et poisteliks jokuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis Rosson mainos laulu tuli just kun puhutte (kirjoitatte) ruuastaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hyvässä seurassa....tule, maista ja ihastu
Meni hetki ja toinen enkä kyl ees tajunnu...nyt kyllä lamppu sytty.
Kunhan hourailette nälissäänAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla sytty, et poisteliks jokuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis Rosson mainos laulu tuli just kun puhutte (kirjoitatte) ruuastaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hyvässä seurassa....tule, maista ja ihastu
Meni hetki ja toinen enkä kyl ees tajunnu...nyt kyllä lamppu sytty.
Mainosta en kyl tiiä