***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Helmeri Mitäs teidän arkeen kuuluu? :wave:
Tasaista arkea...tutti on nyt kokonaan pois ja tänään nukahtaminen sujui yllättävän helpolla :D Poika pääsi tänään ensimmäiselle pyöräilyretkelle. Ja sai ilmapallon jonka rikkoin ennen ku päästiin kotiin :headwall: no huomenna lisää =) Mun rakas kaveri tulee huomenna meille loppuviikoks ja se on ihanaa :D Ei varmaan muuta ihmeellistä :wave: Ja FB:n luotettavan testin mukaan mä saan seuraavan lapsen vuonna 2018 :eek: ja nimeks tulee Vilja tai Valtteri
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Mulle tuli kanssa joku aika sitte, meen ens viikolla.. :/
Mä en jaksanu alkaa sumpliin aikoja ja eihän siellä tarviskaan käydä kun joka toinen vai kolmas vuosi, ONNEKS
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Mä kans varasin papa-ajan. En tiiä vaan mihin tungen nuo lapset siksi aikaa... :/ Toivotaan että potkukelkkamummo pääsis töistä siksi ajaksi luistamaan...tai jotain....

Onnittelut tutittomuudesta! :flower: =)

Niin ja aikas pitkä aika sen toisen tuloon... :eek: Siis tuon testin mukaan... Vilja nimi kuulostaa kyllä kivalta. Tosin täällä maalla kun syksyllä on viljanpuinti...niin ehkä ei meille tule Viljaa =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulle muuten tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan, mutta vastahan mä heinäkuussa kävin papassa...siispä peruin sen. En mä siellä huvikseni ramppaa
Mä kans varasin papa-ajan. En tiiä vaan mihin tungen nuo lapset siksi aikaa... :/ Toivotaan että potkukelkkamummo pääsis töistä siksi ajaksi luistamaan...tai jotain....

Onnittelut tutittomuudesta! :flower: =)

Niin ja aikas pitkä aika sen toisen tuloon... :eek: Siis tuon testin mukaan... Vilja nimi kuulostaa kyllä kivalta. Tosin täällä maalla kun syksyllä on viljanpuinti...niin ehkä ei meille tule Viljaa =) .
Mä olen joskus ehdottanut Viljaa, mutta mies ei suostunut (siis kun mietittiin nimiä joskun kauan sitten) Tai no tyrmäshän se nykyisen pojan nimenkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Hyvässä seurassa....tule, maista ja ihastu :whistle:
Siis Rosson mainos laulu tuli just kun puhutte (kirjoitatte) ruuasta
:LOL: :LOL:

Meni hetki ja toinen enkä kyl ees tajunnu...nyt kyllä lamppu sytty.
Mulla sytty, et poisteliks joku :whistle:
Mainosta en kyl tiiä :eek:
Kunhan hourailette nälissään :whistle:

:LOL:

:flower: :flower: Kummallekin omat :heart: :heart:
 

Yhteistyössä