***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Auttakee...missä on pojan toinen kenkä??? :eek: Kävely vielä niin huonoo että yhdellä kengällä ulkoilu vaikeaa, kun tuo kinkkailu ei vielä luonnistu :whistle: . Olen kyllä sitä mieltä että olis tullut molemmat kengät kauppareissulta kotiin, mutta mihin se toinen sitten hävis.... |O |O
Oisko muksut kiikuttanu sen johonki? Roskis, wc...lelulaatikko...??? :whistle:
Meillä tuo neiti kenkiään kantelee aina ympäri huushollia :kieh:
Jääkaappi tarkistettu, keittiön kaikki kaapit, roskis, sohvan aluset.... Kaikki on mahdollista!!! :headwall: Sen vuoksi taidan jättää kengän etsimisen sikseen kun ei kerran löydy. Tosiaan tuo pienimies kiikuttaa milloin mitäkin (usein kenkiä) pitkin huushollia... Toinen pojan kenkä oli ainakin esikon jäljiltä kun narut oli pujoteltu perin hassusti!!! :whistle: Se voi olla siis missä vaan!! :xmas:

Kai sitä tarvii huomenna mennä ostamaan uudet kengät ja se kadonnut tulee sitten joskus vastaan jos tulee... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mimmoset vaatteet pojalla oli...ettei oo housunlahkeeseen jääny...? :wave:
Collegehousut, joten mahdotonta... Mulla soi kännykkä kun tultiin kotiin, joten mielestäni esikko kyllä otti kengät pois veljeltään (hoivaaja). Mä riisuin siltä vaan takin...mutta kun en aivan kristallinkirkkaasti muista... :headwall: Ne kun aina häseltää pitkin kämppää niin katsoin vaan ettei satu mitään...enkä sattunut huomioimaan kenkien sijaintia huushollissa... :( No, hukkunut mikä hukkunut... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Millä olitte liikkeellä? Jos autolla ni ooto kattonu penkkien alta? :LOL:
Autolla oltiin kaupassa käymässä. Kävin vielä uuden reissun ja menin samat reitit uudestaan (mukavaa ajanvietettä :kieh: ). Ei näkynyt, eikä kassat tienneet...

Auton penkin alta en oo vielä katsonut, mut muulta kylläkin autosta... Poika on kyllä vielä selkä menosuuntaan, joten miten kenkä vois olla penkin alla... :xmas: No, kaikki on tietysti mahdollista!!! :whistle: Mä en näiden lasten kanssa enää ylläty mistään.

Nauroin päivällä kun esikko 3v näki kaksi fasaania (uroksen ja naaraan). Tokaisi: Äiti kaksi fasaania. Tuolla toisella fasaanilla on näppylöitä. :LOL:

Toinen kun oli tosiaan naaras ja ruskeassa höyhenpeitteessä mustia pilkkuja.
 
On se vaan hyvä että tätä on muillakin liikkeellä... :headwall: *ei vahingoniloinen vaan huojentunut* =)

On tää vaan rasittavaa!!! :| No, pääseepä huomenna kaupunkiin... *ravistaa multapölyä olkapäiltään* :LOL:
 
Se on kyllä kumma kuinka jotkut asiat voivat vain yksinkertaisesti kadota. Ja ihan niin, että on (ainakin melkein varmasti) sen juuri jossain nähnyt. Meidän pojan uninalle hävisi päiväkotiin kolmanneksi viimeisenä päivänä (viime joulukuussa) eikä sitä ole toistaiseksi löytynyt. Muutaman kerran on käyty kyselemässä.
 
Unikaverihan meillä on jo, vaihtelevasti nukutukset on menny tutin kans. Mutta nyt, olisko pari viikkoa, oli tutin kans ihan yhtä hankalaa, joten tutin pois jättö ei oikeestaan vaikuttanut. Voihan se olla jotain eroahdistusta ja reagointia sille mun työnaloittamiselle.

Hienosti näyttää aurinko taas välttelevän Oulua :x
 

Yhteistyössä