Jääkaappi tarkistettu, keittiön kaikki kaapit, roskis, sohvan aluset.... Kaikki on mahdollista!!! :headwall: Sen vuoksi taidan jättää kengän etsimisen sikseen kun ei kerran löydy. Tosiaan tuo pienimies kiikuttaa milloin mitäkin (usein kenkiä) pitkin huushollia... Toinen pojan kenkä oli ainakin esikon jäljiltä kun narut oli pujoteltu perin hassusti!!! Se voi olla siis missä vaan!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oisko muksut kiikuttanu sen johonki? Roskis, wc...lelulaatikko...???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Auttakee...missä on pojan toinen kenkä??? Kävely vielä niin huonoo että yhdellä kengällä ulkoilu vaikeaa, kun tuo kinkkailu ei vielä luonnistu . Olen kyllä sitä mieltä että olis tullut molemmat kengät kauppareissulta kotiin, mutta mihin se toinen sitten hävis.... |O |O
Meillä tuo neiti kenkiään kantelee aina ympäri huushollia :kieh:
Collegehousut, joten mahdotonta... Mulla soi kännykkä kun tultiin kotiin, joten mielestäni esikko kyllä otti kengät pois veljeltään (hoivaaja). Mä riisuin siltä vaan takin...mutta kun en aivan kristallinkirkkaasti muista... :headwall: Ne kun aina häseltää pitkin kämppää niin katsoin vaan ettei satu mitään...enkä sattunut huomioimaan kenkien sijaintia huushollissa... No, hukkunut mikä hukkunut... :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mimmoset vaatteet pojalla oli...ettei oo housunlahkeeseen jääny...? :wave:
Jep, joka kerta saa aina kaikki ettiä :/ :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Meillä on hukassa kengät ja tumput. Niistä tyttö tykkää ja sovittelee jalkaan ja käteen ja samalla kiikuttaa ties minne.
Autolla oltiin kaupassa käymässä. Kävin vielä uuden reissun ja menin samat reitit uudestaan (mukavaa ajanvietettä :kieh: ). Ei näkynyt, eikä kassat tienneet...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Millä olitte liikkeellä? Jos autolla ni ooto kattonu penkkien alta?
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä en näiden lasten kanssa enää ylläty mistään.
Varo ettet saa samanlaista naamaria kun mulla onAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Luulisi kyllä ettei nuo voi haihtua savuna ilmaan (ainakaan ilman tulta), mutta... :/Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Se on kyllä kumma kuinka jotkut asiat voivat vain yksinkertaisesti kadota.
En voi...ku mulle tulee yleensä aina ensin karmee aurinkoihottuma pärstään... Ihme kun ei oo vielä tullut, vaikka ollaan oltu ulkona extrapaljon.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Varo ettet saa samanlaista naamaria kun mulla onAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka yritän elvyttää tätä palstaa??? Pistin erikoishymiötkin kehiin!!! Käy ihan työstä!!! :saint:
Varmaan nää ihanat ilmat on sinneki vaikuttanu :/ Kovin hiljasta sielkii..Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Epäilen kyllä että suurin osa on jo aa-tuuti-lullaa ja osa naamabaarissa .
Lupaus muistetaan :wave: !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt lähen nugguun, mut LUPAAN, että huomenna olen enemmän palstalla
Aamulla mulla tosin on se diabeteshoitaja :/ :/ :/