***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Kelläs teillä olikaan se Kalevalan Lapsi-koru?? :whistle: :wave:
Sellasta vaan olisin kysyny, et jos on useempikin tuota jälkikasvua, niin onko teil 1 hela ja siinä kaikki kivet vai jokaiselle oma hela?? :whistle:
Kultaa vai hopiaa? =)
Tai jos moisen saisitte, ni kummin laittasitte, jos siihen 4 lapset jutut tulis? :saint:

:xmas: :LOL:
 
Jaffe Eikö se vähän riipu myös mitä lompakosta löytyy? ;) Jos hilloo piisaa niin eikö neljä helaa olis magee!!! Sitten kun lapset kasvavat voit sitten antaa lahjaksi lapsenlapselle tuon helan kaulakorun tai rannekorun muodossa... *ideariihi taas pölisee* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kelläs teillä olikaan se Kalevalan Lapsi-koru?? :whistle: :wave:
Sellasta vaan olisin kysyny, et jos on useempikin tuota jälkikasvua, niin onko teil 1 hela ja siinä kaikki kivet vai jokaiselle oma hela?? :whistle:
Kultaa vai hopiaa? =)
Tai jos moisen saisitte, ni kummin laittasitte, jos siihen 4 lapset jutut tulis? :saint:

:xmas: :LOL:
Mul on toi kultasena, yks hela mihin lisätään ne kivet aina. mun helaan kuulemma menee 4 kiveä. Vasta käytiin meillä lisäämässä uus kivi :) Mä laittaisin näin miten oon sen tehnykkii (ihme :D ). Mä tykkään aika yksinkertaisista koruista (mul on tää yks hela ja lasten kastesormukset ketjussa) ja seki viel että kultasena toi on aika arvokas jo vaikka lisää kivet yhteen helaan, saati että ostais aina uuden kultasen helan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kelläs teillä olikaan se Kalevalan Lapsi-koru?? :whistle: :wave:
Sellasta vaan olisin kysyny, et jos on useempikin tuota jälkikasvua, niin onko teil 1 hela ja siinä kaikki kivet vai jokaiselle oma hela?? :whistle:
Kultaa vai hopiaa? =)
Tai jos moisen saisitte, ni kummin laittasitte, jos siihen 4 lapset jutut tulis? :saint:

:xmas: :LOL:
Mul on toi kultasena, yks hela mihin lisätään ne kivet aina. mun helaan kuulemma menee 4 kiveä. Vasta käytiin meillä lisäämässä uus kivi :) Mä laittaisin näin miten oon sen tehnykkii (ihme :D ). Mä tykkään aika yksinkertaisista koruista (mul on tää yks hela ja lasten kastesormukset ketjussa) ja seki viel että kultasena toi on aika arvokas jo vaikka lisää kivet yhteen helaan, saati että ostais aina uuden kultasen helan :xmas:
Jostain katoin et se virallinen kultainen ketjukin yli 1000e :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kelläs teillä olikaan se Kalevalan Lapsi-koru?? :whistle: :wave:
Sellasta vaan olisin kysyny, et jos on useempikin tuota jälkikasvua, niin onko teil 1 hela ja siinä kaikki kivet vai jokaiselle oma hela?? :whistle:
Kultaa vai hopiaa? =)
Tai jos moisen saisitte, ni kummin laittasitte, jos siihen 4 lapset jutut tulis? :saint:

:xmas: :LOL:
Mul on toi kultasena, yks hela mihin lisätään ne kivet aina. mun helaan kuulemma menee 4 kiveä. Vasta käytiin meillä lisäämässä uus kivi :) Mä laittaisin näin miten oon sen tehnykkii (ihme :D ). Mä tykkään aika yksinkertaisista koruista (mul on tää yks hela ja lasten kastesormukset ketjussa) ja seki viel että kultasena toi on aika arvokas jo vaikka lisää kivet yhteen helaan, saati että ostais aina uuden kultasen helan :xmas:
Jostain katoin et se virallinen kultainen ketjukin yli 1000e :whistle:
Mulla on tossa semmonen keskipaksu papuketju, varmaa halvemmalla saa kun toi 1000, noissa tuppaa oleen aina semmonen Kalevala-lisä :xmas: Mä sain tän ketjun ylppärilahjaks ja olin ihan tympääntyny kun en keksiny mitää järkevää riipusta siihen kun en arkikäytössä raaskinu siihen kuuluvaa käyttää. Tulipahan riipus sitte, näin 12 vuotta ylppäreiden jälkeen :xmas: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Huomaatteko, et mie en koskaan osaa päättää mitään ite :whistle: :xmas:
Etkös sä sitten oo jo päättänyt...ja ihan ilman tukea!!! Kun sanoit että oot kultaisen kannalla ja yksi hela!!! :LOL: :LOL: Hyvä päätös, pysy siinä. :D
Joo mutku sit äiti niistä neljästä alko höpöttää, ni mie olin et en mie tiiä... :D :LOL: Ihan sama... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sie voit sanoa viel äidille että se on kannattavampaa noin miten sä teet sen että otat kaikki kivet samaan syssyyn, se tulis kalliimmaks jos yksitellen lisäis yhen kiven :xmas: :LOL:
Mut entäs jos ne 4 menee nyt kerralla täyteen...ja tarvis viel lisää... :whistle: :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Huomaatteko, et mie en koskaan osaa päättää mitään ite :whistle: :xmas:
Etkös sä sitten oo jo päättänyt...ja ihan ilman tukea!!! Kun sanoit että oot kultaisen kannalla ja yksi hela!!! :LOL: :LOL: Hyvä päätös, pysy siinä. :D
Joo mutku sit äiti niistä neljästä alko höpöttää, ni mie olin et en mie tiiä... :D :LOL: Ihan sama... :LOL:
Käyt huomenna koruliikkeessä katsomassa miltä näyttää livenä yhden helan kanssa ja sitten ketju neljän helan kanssa...ja sitten hopeisena ja kultaisena. Lopuksi voit sitte sanoo että mä vielä vähän harkitsen...ja sitten haet äidin! :LOL:
 
Neiti sai 1v lahjaksi Kalevalan Siivet-ketjun+riipuksen...meinasin et olis laittanu kaulaan sen, mut kattelin senki hintaa puolvahingossa kerran, ni oon visusti pitäny paketissa..jos vaikka rippijuhliin sitte :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Huomaatteko, et mie en koskaan osaa päättää mitään ite :whistle: :xmas:
Etkös sä sitten oo jo päättänyt...ja ihan ilman tukea!!! Kun sanoit että oot kultaisen kannalla ja yksi hela!!! :LOL: :LOL: Hyvä päätös, pysy siinä. :D
Joo mutku sit äiti niistä neljästä alko höpöttää, ni mie olin et en mie tiiä... :D :LOL: Ihan sama... :LOL:
Käyt huomenna koruliikkeessä katsomassa miltä näyttää livenä yhden helan kanssa ja sitten ketju neljän helan kanssa...ja sitten hopeisena ja kultaisena. Lopuksi voit sitte sanoo että mä vielä vähän harkitsen...ja sitten haet äidin! :LOL:
:flower: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sie voit sanoa viel äidille että se on kannattavampaa noin miten sä teet sen että otat kaikki kivet samaan syssyyn, se tulis kalliimmaks jos yksitellen lisäis yhen kiven :xmas: :LOL:
Mut entäs jos ne 4 menee nyt kerralla täyteen...ja tarvis viel lisää... :whistle: :saint: :LOL:
Joo-o... *hakee kuumemittarin ja katselee taivaalle että näkyykö haikaroita* :LOL:
 
En miekää pistäny :whistle: Tosin se kolahti muhunki kun se meni miehen pussista :p Miehen kaveri oli kertonu miehelle ennen pojan syntymää että hän osti vaimollee semmosen hopeisen ja mies tykästy ajatukseen siitä korusta. Mie en muuta sanonu ku muistutin että mä en käytä hopeeta enkä pronssia ja loput jätin sen hoitoon :xmas: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sie voit sanoa viel äidille että se on kannattavampaa noin miten sä teet sen että otat kaikki kivet samaan syssyyn, se tulis kalliimmaks jos yksitellen lisäis yhen kiven :xmas: :LOL:
Mut entäs jos ne 4 menee nyt kerralla täyteen...ja tarvis viel lisää... :whistle: :saint: :LOL:
Hmmm tota mä en oo miettiny kun mä sanoin suoraan siellä liikkeessä että se todellakin passaa meille, ettei tarvi enempää koloja ollakkaa :p :LOL:
 

Yhteistyössä