***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Meidän jannulla oli tänään eka oikea jalkapallopeli. Kun vastajoukkue johti noin 5-1, niin meidän jannu totes vissiin pelin jo pelatuks ja alko jututtaa vastajoukkueen tyttövahvistuksia kentällä. :LOL:
 
Kalevalan lapsi-korusta: mulla on hopeisena, koska käytän vain hopeisia/valkokultaisia koruja. Ja jos joskus lisää lapsia suodaan, ni haluaisin jokaisesta oman helan, näkee sitten jo kauempaakin, kuinka monta lasta on ;) Yhdellä tutulla on viisi tyttöä ja viisi helaa ketjussa, mun mielestä se on tosi näyttävän näköinen :) Mut hei, ei viittä helaa mulle!!! :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meidän jannulla oli tänään eka oikea jalkapallopeli. Kun vastajoukkue johti noin 5-1, niin meidän jannu totes vissiin pelin jo pelatuks ja alko jututtaa vastajoukkueen tyttövahvistuksia kentällä. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
Meijän 6veeltä kysyin et paljon peli päätty (harkoissa siis pelasivat) ni oli vastaus tyyliin 5-0 tai 0-5, en mie tiiä... :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Kalevalan lapsi-korusta: mulla on hopeisena, koska käytän vain hopeisia/valkokultaisia koruja. Ja jos joskus lisää lapsia suodaan, ni haluaisin jokaisesta oman helan, näkee sitten jo kauempaakin, kuinka monta lasta on ;) Yhdellä tutulla on viisi tyttöä ja viisi helaa ketjussa, mun mielestä se on tosi näyttävän näköinen :) Mut hei, ei viittä helaa mulle!!! :eek: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Huomenta mammat!

Illan vika - aamun eka. =)

Meillä oli tänään vika muskarikerta ja vähän on haikee mieli, kun neiti tykkäsi niin kovasti. Harkitsin jo jonkun iltaryhmän etsimistä syksyllä, mutta ehkä on hiukka liian aikaista aloittaa tarhapäivän jälkeisiä ilta-harrastuksia. Katotaan sitten parin vuoden päästä. =)
 
Meillä on neiti mummolassa. Mummo halus ottaa koko päiväksi hoitoon vaikka vaan illasta olis pari tuntia tarvinu. No saahan tuon jos haluaa :whistle: ;) :xmas:
Illalla lähden esikoisen kanssa Kouvolaan jalkapalloilemaan :D Tai ite kyllä pysyttelen kannustusjoukoissa :LOL: :LOL:
Ei mitään uutta :wave:
 
:wave: Meillä tytöllä kuume jatkuu, tilasin ajan yksityiselle niin selviää varmasti onko syy korvissa vai jossain muualla :whistle: Jahvetilla omaa aikaa/taapero vapaata, nautihan täysillä :flower: Hyvät jalitsu reissut myös! Meillä on keskimmäisellä huomenna kouluun tutustuminen saattaa illalla jänskättää niin ettei uni edes tule :D Ainakin äidillä :LOL: ;) Tylsää istua sisällä kun aurinko paistaa niin ihanasti pitkästä aikaa,mutta ei kai se auta. Illalla lukaseen kuulumiset. Hui,pelottaako kellään tuo sikainfluenssan saapuminen suomeen?? Mulla aina lsten puolesta kaikki pelottaa, onneksi on etelässä, me ollaan turvassa täällä pohjolassa :D
 
Me käytiin 1,3v kontrollikäynnillä neuvolassa ja hyvinpä on neiti kasvanut: 9,3kg ja 79cm. Eli taas tuli todistettua että vaikka joskus ei kauheesti kasva,niin hetken päästä tilanne tasoittuu ja kasvu jatkuu.. Toisaalta oli kiva käydä heittämässä jäähyväiset kivalle neuvolatädille, seuraava kerta (1½v:na) on jo uudessa paikassa.
:wave:
 
Ostin tänään pojalle uudet kengät. Tähän asti käyttänyt esikolta jääneitä muutaman kerran pidettyjä komean punaisia kenkiä. Nyt kyllästyin siihen kun kaikki kiinnittivät huomion niihin kenkiin!!! :whistle: Pojalla komean punaiset kengät... :whistle:
Nyt eivät kiinnitä huomiota vaikka komeat kengät ovatkin. Punaisia käytetään vielä hetken aikaa kotipihalla, niin kauan kuin mahtuvat. =)
 
Iltaa!

Meilläkin neiti käyttää veljen vanhoja kenkiä. Muutamat uudetkin kengät neidillä on. Yhet kengät ostin viime kesän aleista ja nyt olisivat passelit, mutta kun toinen kenkä on ollu jossain kateissa jo ainakin viikon. En tiedä, minne neiti on sen jemmannu. :whistle: Toi kun harrastaa tota kenkien jemmailua. Yleensä kyllä kadonneet tossut on löytyneet videokaapista, keittiön kaapeista tai lelulaatikosta parissa päivässä. :D
 
Heissansaa! :wave:

Meilläkin oli 1v3kk -kontrolli viime viikolla. Pituutta oli 78,5cm ja painoa 10kg. :) Hyvähyvä! MPR -rokotteen lapsi sai myös käynnillä, eikä siitä tullut mitään oireita. Kävelyä treenaillaan päivittäin; lapsi otti ensimmäiset askeleensa muutama viikko sitten ja nyt käppäilee päivittäin joitain kertoja muutamia askeleita kerrallaan. Pisin matka taitaa olla seitsemän askelta. :) Joka paikassa haluaa nykyisin kävellä; kaupassa, kauppakeskuksissa, ulkona --> aina pitää saada kävellä. :) Tänään olivat isänsä kanssa autokaupoissa ja sielläkin oli koko ajan pitänyt käppäilyttää. Meillä on siis suunnitelmissa auton vaihto. Meillä on nyt diesel ja tila-auto, eikä ajoa tule kovinkaan paljon, niin emme viitsi ekologisuudesta maksaa nyt 600 euroa/vuosi. Aiomme nyt vaihtaa bensakoneella käyvään, pienempään ja pienempikulutuksisempaan bilikkaan. Tilaakaan emme autossa tarvitse noin paljon kuin tuossa nykyisessä on. No, jokin sopivan oloinen hatchback oli löytynyt ja mies menee vielä huomenna koeajamaan sen lapsen kanssa. Mä olen jo antanut siunaukseni ko. autolle, vaikkei olekaan musta. Saas nähdä onko meillä huomenna uusi auto, kun kotiudun töistä. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
MPR -rokotteen lapsi sai myös käynnillä, eikä siitä tullut mitään oireita.
Ne mahdolliset oireethan kai tulee vasta 1-2 viikon kuluttua rokotuksesta, näin ainakin sanoi meille neuvolatäti. Paitsi meille tuli jo kolmen päivän päästä, luultavasti johtuu siitä, että annan aina rokotuksen yhteydessä homeopaattisia helmiä pojalle ja se kai voi nopeuttaa oireiden tuloa (?)...
 

Yhteistyössä