:wave: Hyvää myöhästynyttä äitien paivaa kaikille
Meillä äitienpäivä meni kivasti, juotiin kakkukahvit aamulla, tehtiin hyvää ruokaa ja käytiin mummoloissa viemässä kukat! Mulle tuli sitten eilen ihan kunnon flunssa ja tytöllä on jatkunut sieltä torstaista asti nuha ja ollut todella pahalla tuulella. Kaks ylähammasta kyllä pullottaa ja tulee läpi ihan näinä päivinä, mutta en tiedä johtuuko tuo tämän aamun lämpö niistä vai mikä helvatti on vialla!!
Kävin ikealla lauantaina ja sain ostettua lapsille sängyt ja koulu/atk pöydät, olohuoneen "tason, lamppuja yms. roinaa. Nyt on sitten lauantai ilta ja eilinen päivä niitä kasattu
Rasvauksesta oli puhetta, mä en ole alkanut rasvaamaan lasten ihoa kun se on sellainen oravanpyörä, rasvaat kerran rasvaan aina. Neuvolan täti sanoi silloin kun esikko syntyi, että älä missään nimessä ala rasvaan jos ei ole pakko, atooppinen iho tms. Näillä neuvoilla ollaan menty. Tietty talvella nassuun sipaisen vitalista jos kuivat posket
Meillä tyttö syö myös ihan jees ja puurotkin menee yleensä joko purkista tai ihan omatekemä. Kaikki murot maistuu, myös suklaamurot on aivan herkkua
Purkkiruoat on alkanut tökkiin ihan kunnolla, ruokana kelpaa ainoastaan kotiruoka/puolivalmis eines, se on todettu nyt parinpäivän aikana.
PP mulla tuli mieleen, että jos teillä pojalle aiheuttaa maitotuotteet sen kovan mahan. Monesti lapset lopettaa semmoisen juomisen/syömisen mikä aiheuttaa kipua tms. Siis sellainen miten sen sanois, sisäinen vaisto
:xmas: Joo nyt levähtään josko tämä olo paranis :wave: