***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
En miekää pistäny :whistle: Tosin se kolahti muhunki kun se meni miehen pussista :p Miehen kaveri oli kertonu miehelle ennen pojan syntymää että hän osti vaimollee semmosen hopeisen ja mies tykästy ajatukseen siitä korusta. Mie en muuta sanonu ku muistutin että mä en käytä hopeeta enkä pronssia ja loput jätin sen hoitoon :xmas: :D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Yhdessä koossa... :'(

Ja kirjoitin viikotkin väärin. :LOL: :LOL: :LOL: tänään on 39+5/40+6

Eli toinen LA on ohitettu viikko sitten...

Tänään jos napero ei synny niin alkaa paniikki iskemään. Mies koko huomisen päivän poissa 160km päässä ja ei pääse sieltä lähtemään kesken kaiken pois. :'(

En ole vasta kun perjantaista asti itkenyt sitä- :ashamed: :snotty:

Ja kaikki mun vanhemmat ja anoppi vaan sanoo et ei sul ole hätää mä voin tulla ja mä voi tulla soita sit vaan. Hei haloo! ei ne korvaa mun miestä mitenkään ja miten mä yksin tajuan mitään mihinkään lähteä... tai siis kun en halua enää turhaan mennä ni vitkutan varmaan kotona siihen asti et mukula on syntyny :LOL:
 
:wave: Hyvää myöhästynyttä äitien paivaa kaikille :D Meillä äitienpäivä meni kivasti, juotiin kakkukahvit aamulla, tehtiin hyvää ruokaa ja käytiin mummoloissa viemässä kukat! Mulle tuli sitten eilen ihan kunnon flunssa ja tytöllä on jatkunut sieltä torstaista asti nuha ja ollut todella pahalla tuulella. Kaks ylähammasta kyllä pullottaa ja tulee läpi ihan näinä päivinä, mutta en tiedä johtuuko tuo tämän aamun lämpö niistä vai mikä helvatti on vialla!!

Kävin ikealla lauantaina ja sain ostettua lapsille sängyt ja koulu/atk pöydät, olohuoneen "tason, lamppuja yms. roinaa. Nyt on sitten lauantai ilta ja eilinen päivä niitä kasattu :D Rasvauksesta oli puhetta, mä en ole alkanut rasvaamaan lasten ihoa kun se on sellainen oravanpyörä, rasvaat kerran rasvaan aina. Neuvolan täti sanoi silloin kun esikko syntyi, että älä missään nimessä ala rasvaan jos ei ole pakko, atooppinen iho tms. Näillä neuvoilla ollaan menty. Tietty talvella nassuun sipaisen vitalista jos kuivat posket :D Meillä tyttö syö myös ihan jees ja puurotkin menee yleensä joko purkista tai ihan omatekemä. Kaikki murot maistuu, myös suklaamurot on aivan herkkua :p Purkkiruoat on alkanut tökkiin ihan kunnolla, ruokana kelpaa ainoastaan kotiruoka/puolivalmis eines, se on todettu nyt parinpäivän aikana. PP mulla tuli mieleen, että jos teillä pojalle aiheuttaa maitotuotteet sen kovan mahan. Monesti lapset lopettaa semmoisen juomisen/syömisen mikä aiheuttaa kipua tms. Siis sellainen miten sen sanois, sisäinen vaisto :whistle: :xmas: Joo nyt levähtään josko tämä olo paranis :wave:
 
Todennäköisesti! Mutta kun emme halua sitä. Miestä sapettaa koko huominen. Kysyi aamulla voidaanko synnyttää jo tänään ku hän haluaa olla mukana. :LOL: Mä sanoin et synnytetään vaan mut tuskimpa tätä jääräpäätä haluttaa tulla ulos. Mä en ymmärrä mikä vitun ongelma kaikilla vauvoilla on syntyä just sillo ku ei niiden pitäis.... :headwall: :headwall: :headwall:

Hysteerinen vollotus varmaan alkaa taas... voimat ihan loppu kun itken vaan.... :'(
 
Niiskulle :hug: pidetään peukkuja et ei synny nyt sitten!
menikös sulla eka yliajalle? kun en muista yhtään... meillähän meni eka 15pvää ja toka 9pvää yli la:n.

Mä oon eilisen päivän koulinu kukkien taimia...oon istutellu samettikukkaa, krassia, lobeliaa, petuniaa, orvokkia, hopealehteä... siis aivan ihanaa hommaa! mun uusi harrastus :D
ja ulkona on jo kasvamassa tuoksupielusta ja hyvin on alkanu kasvamaan ...lisäksi tuikkasin ruohosipulia ja salaattia tulemaan :) multapeukalo nykyään oon...
illalla lähetään ukon kans käymään tuolla taimistolla ja ostetaan muutamia pensaita...karviaista ja tuijia ainakin...
marjapensaita saan serkulta :)
ihanaa kun saa laittaa pihaa ja möyhiä mullassa :LOL: :D

hyvää eilistä äitienpäivää minukin puolesta! :heart:

jepsu
 
Papereiden mukaan neiti syntyi rv 40+5 mutta kun ultra antoi LA 13.2. ja neiti tuli juuri samaisena päivänä. Papereihin ei siis muutettu kun heittoa ei ollut yli 6 päivää.. tarkka toi meidän neiti. :LOL:

Tästä on myös 2 LA toinen oli 5.5 ja toinen on ylihuomenna 13.5 ja tämä jälkimmäinen on se ultralla laskettu.

Joten toivotaan toivotaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täälläki tekis mieli rapsutella pihaa, mut jää ens kesään :whistle: :/
Hei mulla on idea! Tule kapsuttelemaan meijen pihaa :D Täällä ei rakennusprojektit häiritse
:LOL: :LOL:
Vois vaikka tullaki jos sie tulisit paimentaa tätä katrasta ;) Omia ja naapurin...blaaah...
No tota noin... sopiiks koulupäivän aikana, niin ois vähemmän paimennettavaa :saint:


Muoks. ihaniahan nuo lapset ovat mut liika on liikaa :ashamed:

Tai jos tehtäis niin että laitettais muksut yhdessä leikkimään ja laitettais meijen piha kuntoon tänä kesänä ja ens kesänä teijen piha :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Tai jos tehtäis niin että laitettais muksut yhdessä leikkimään ja laitettais meijen piha kuntoon tänä kesänä ja ens kesänä teijen piha :D
Tää olis oikeesti hyvä idea :D :D
Mut korvatulppia unohtamatta sit -itelle :whistle: ;) :LOL:
Juu ja pitäis varmaan tuo ensiapulaukkukin olla käden ulottuvilla :whistle:
Lanssinumero valmiiksi näppäiltynä luuriin :whistle: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Tai jos tehtäis niin että laitettais muksut yhdessä leikkimään ja laitettais meijen piha kuntoon tänä kesänä ja ens kesänä teijen piha :D
Tää olis oikeesti hyvä idea :D :D
Mut korvatulppia unohtamatta sit -itelle :whistle: ;) :LOL:
Juu ja pitäis varmaan tuo ensiapulaukkukin olla käden ulottuvilla :whistle:
Lanssinumero valmiiksi näppäiltynä luuriin :whistle: :kieh:
Meinaatko että muksuille vai ettäkö meille kyyti hoitoon hermojen takii :whistle: :LOL:
 
Meikäläisen inventaario jatkuu, nyt mä pääsin oikeaan paperitaivaaseen.. tytön vakuutuspaperit pitäis järjestää. Kantsis varmaan ottaa seuraavaksi hoitoon laskulaatikko, sieltä löytyy vaikka mitä. Sinänsä ihan ok ajanviete koska aikasta sateista tuolla. Oltiin just ulkoiluttamassa koiria ku alkoi ukkostaa. Oikeesti piti ihan psyykata itteäni olemaan suht rauhallinen, mä nimittäin pelkään ukkosta. Pelkotilat on viheliäisiä, en haluais että tartutan niitä tytölle.. Ehdittiin kotiin just ennen kaatosadetta.
Tyttökin on viihdyttänyt itseään repimällä sanomalehtiä :D. Ihan kivaa, nukkui kumminkin vaan nippanappa tunnin joten jos pysyy iloisena ja tyytyväisenä niin senkus tekee mitä lystää :whistle:
Noh, jospa ukko tulis kohta kotiin.. Oli viikonlopun kipeenä,silti lähti tänään töihin. Sillä on kaiken lisäksi kauheesti työkiireitä, tekee pahimmassa tapauksessa pitkiä päiviä. Ihan ok mutta mä alan olla kypsä ton tytön kanssa. Mut sellaistahan se joskus on ;)

 
tervehdys emännät :wave:

toivotaan että Niiskun synnytys nyt ei huomenissa starttais että ehtii sitte mieskin mukaan, vaikka kyllä sinä hienosti homman hoidat varmasti yksiksesikin jos tarve vaatii =)

meillä kalle oli viime viikolla kovassa kuumeessa mut onneksi oli vaan pari päivää ja ei löytyny lääkärikäynnilläkään mitään tulehduksia tms. ja nyt se sama tauti varmaan mulla ku tajuton kurkkukipee ja alkaa joka paikkaa särkemään hitaasti mutta varmasti..

minulla oli tänään pitkästä aikaa neuvola ja kaikki oli onneksi hyvin vaikka sydänääniä jouduttiin metsästämään yli 5min ja huomasi jo terkanki naamalta huolestumisen merkit mut onneksi lopulta vuokralainen löyty pikku piilostaa ja saatiin hienoksi sykelukemaksi 155 :heart:
oon ihmetelly tätä oireiden vähäisyyttä, ku aikasemmin on kyllä tienny olevansa raskaana, mut nyt ei mitään paitsi se että ruumillinen homma ei enää passaakkaan meikäläiselle ku alkaa ilkeät krampit vartin päästä ahertelusta, mut eipä niitäkään tuu ku muistaa vaan ottaa rauhallisesti..joka tosin on kyllä toisinaan enemmän ja vähemmän vaikeaa..
ja sain tänään nt-ultran ja veriseuolan tulokset ja riskiluku oli 1:100 000 eli pieni riski

piipero86 & vuokralainen 12+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
PP mulla tuli mieleen, että jos teillä pojalle aiheuttaa maitotuotteet sen kovan mahan. Monesti lapset lopettaa semmoisen juomisen/syömisen mikä aiheuttaa kipua tms. Siis sellainen miten sen sanois, sisäinen vaisto :whistle: :xmas: Joo nyt levähtään josko tämä olo paranis :wave:
Tää voi kyl oikeesti olla totta! :wave: Sukurasitteena on kylläkin myös laktoosivaiva (vai mikä se nyt olikaan kun ei maitotuotteet sovi). Isän puolelta papalla ja pojan isällä myös lievä vaikkakin maitotuotteita käyttää... :whistle: Äsken korjasin pojalta vaipasta löysät ja eilen oli kovempaa... Kovasti näyttää vaihtelevan tuo kakan koostumus, mutta ei siitä sen enempää... :LOL: Tänään oltimme kyl reissussa koko päivän ja paljon lapsille vieraita ihmisiä nähtiin, joten voinee olla että pisti siksi pötsin sekaisin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Tai jos tehtäis niin että laitettais muksut yhdessä leikkimään ja laitettais meijen piha kuntoon tänä kesänä ja ens kesänä teijen piha :D
Tää olis oikeesti hyvä idea :D :D
Mut korvatulppia unohtamatta sit -itelle :whistle: ;) :LOL:
Juu ja pitäis varmaan tuo ensiapulaukkukin olla käden ulottuvilla :whistle:
Lanssinumero valmiiksi näppäiltynä luuriin :whistle: :kieh:
Meinaatko että muksuille vai ettäkö meille kyyti hoitoon hermojen takii :whistle: :LOL:
Sekä että :p :D
 

Yhteistyössä