huomenta! aamuvirkku täältä taas töistä kirjoittelee, kun sain sopivasti edellisen homman just päätökseen.
kiva kuulla teidän hyvistä ultrakuulumisista
. onneksi pääsee jo reilun viikon päästä moikkaamaan omaa toukkaa.. ihan hauska ajatella, että sen pitäis 13. viikolla muistuttaa jo pientä ihmistä, kun edellisessä ultrassa se oli vaan sellainen möykky. aika monelle tuntuu iskeneen jo ultrauksen aikana kunnon liikutuksen aalto, joten mielenkiinnolla odotan omaa (ja myös miehen) reaktiota.
pahoittelut
mouselle tuulimunasta, toivottavasti ei tähän ketjuun tulisi enää yhtään ikäviä yllätyksiä.
mä ehdin jo viime viikolla iloita
pahoinvoinnin loppumisesta, mutta eilen se palas sit hyvin voimakkaana takaisin ja jouduin lähtemään töistä kesken päivän oksujen takia (onnistuin jopa sotkemaan omat vaatteet). nihkeintä oli, että ekan kerran pahaolo iski ruokakaupassa, kun olin hakemassa välipalaa, ja mulle tuli sit ihan mieletön kiire juosta sen megajättiprisman halki monta sataa metriä, että ehdin ulos. karua oli myös se, että vaikka oksuilin sinne pusikkoon (ku nykyään missään ei oo päältätäytettäviä roskiksia) ni kukaan ohikulkevista kymmenistä ihmisistä ei vaivautunu kysymään, että onko jokin hätänä.. ymmärrän kyllä, ettei jengi paljon kysele, jos joku dena laattaa puistossa, mutta itse kyllä ihmettelisin jos näkisin nuoren, siististi pukeutuneen naisen niin heikkona?!? nojoo, pitää nyt sormet ristissä toivoa, että tämä olis ollu vaan joku hetkellinen hormoniheitto ja pahoinvointi jäis ihan oikeesti pois..
eilen muuten huomasin, että navan ympärillä olevien haituvien joukkoon oli tullu muutamia tummempia haituvia
.. niitä oli siis siinä ylä- ja alapuolella ja niitä ei oikeastaan edes huomaa, ellei osaa katsoa ihan tietyssä valossa. oli vaan aika huvittavaa todeta toi, koska luin jostakin, että ne ois poikavauvan testosteronit, jotka saattais aiheuttaa äidille ihan kunnon napakarvoituksen (siis tyyliin samanlaisen kuin miehillä). että sitä odotellessa
.. onks kellään ollu aikaisemmissa raskauksissa vastaavaa tai ootteko nyt huomanneet mitään muita hassuja muutoksia?
okei, pitänee taas jatkaa töitä. hyviä vointeja kaikille ja hermoja niille, joilla ultra on ihan lähipäivinä!