Niin noista kotitöistä... Juteltiin sit yks päivä siitä ihan asiallisesti miehen kans ja sovittiin, että otetaan vaikka perjantai siivouspäiväksi, jollon molemmat osallistuu siivoukseen. Sovittiin, että ostetaan myös tiskikone, koska tiskaaminen ei oo kummastakaan mukavaa.
Mies sitte heti keskustelun päätteeksi kävi laittamassa pyykkikoneen pyörimään.
Kyllähän se ymmärsi, että senki pitää jotain tehä ja aikoo se parhaansa yrittää. Ja minä aion yrittää parhaani siinä, etten valita jos se tekee väärin. Se on nimittäin paha tapani: neuvoa toista joka asiassa (varsinkin just kotiöissä) ja oikoa miehen tekemiä virheitä, mm. pyykkien kuivumaan ripustaminen, tiskien tiskaus uudestaan jne. Kyllähän siinä sitte mieski tuntee olonsa aika turhaksi, jos koko ajan oon korjaamassa sen jälkiä, vaikka se kuin yrittäs tehä parhaansa. Eikai se sille mitään voi, ettei äitinsä oo koskaan vaatinu mieheltäni minkäänlaisia kotitöitä tehtäväksi... MUTTA, jos muutosta ei edelleenkään tuu lupauksista huolimatta, niin sit otan kyllä nuo järeämmät toimenpiteet käyttöön, eli että jätän hänen pyykkinsä pesemättä jne. Toivotaan kuitenkin, että muutosta tapahtuu... ehkä pikkuhiljaa...
Voinnista... Oksentaa täytyy edelleen kerran päivässä, lähinnä varmaan kuumuuden ja väsymyksen takia. Aamuisin oon hyvin pahoinvoiva, kun joudun heräämään niin aikasin jne. Mutta voisin silti kuvailla oloani hiukkasen aikaisempaa paremmaksi. Ei sentään JATKUVASTI tee pahaa.
Täällä oli vissiin monilla
muutto edessä... Me myös muutetaan viikonloppuna uuteen, isompaan asuntoon, joten se tietää jatkuvaa pakkailua töitten jälkeen... Ja se taas tietää entistä enemmän väsyneisyyttä... Plääh. No, oon onnellinen, että saadaan vähän tilaa ympärille, säilytystilaa etenkin!! Mukava ku uudessa asunnossa on paljon kaappeja, vaatehuone ja muuta vastaavaa.
Nyt ei läheskään kaikki tavarat mahdu kaappeihin... :/ Ja kun tulee vielä tuota perheenlisäystäkin, niin saahan sitä tilaa olla.
Eli tällä hetkellä täällä on asiat jokseenkin hyvin!
Riskirajaki ylitetty, jes.
Napsu ja nöpö 12+1
muoks.. Meinasin unohtaa suurimman tämän hetkisen vaivani:
ISSIAS! Siis ihan älytöntä!! Ei mulla oo koskaan ennen issiaskipuja ollu, mutta nyt ei oikeen pysty kävelee ilman karjumista, ku käy niin julmetun KIPEÄÄ!!! Onko muilla kokemusta,
auttaako siihen mikään?