*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Vauvan rytmi: hiljaisempia päiviä täälläkin silloin tällöin, muutenkin tosi rauhallinen kaveri asustaa mahassa :) Varsinaista päivärytmiä en ole huomannut, alkuun liikkuminen tapahtui parin tunnin välein myllerryssessioina, mutta nyt se on aikalailla kadonnut. Venytellään kun venytyttää :)

Imetysliivit näyttää mulla olevan "normikokoa", eli 80D, vaikka ovat huomattavasti isommat kuin perusliivit. Mutta kokeilemalla se varmasti selviää parhaiten.

Voimia kaikille tarvitseville täältäkin :hug:

pokemoni & myttynen 34+6
 
Mietinki juuri kun nuissa imetysliiveissä (80D) on hiemän väljyyttä kuppiosassa että riittäisikö tuo koko sitten.. Ja nuissa 80E:ssä on tietenki vähä enempi väljyyttä sitte..:D Jos ei tuukaa tarvetta E kupille niin ei ois kivaa että pyörii kaapissa tyhjänpanttina semmoset sitten. . Ottaisko nyt vaan tuon D:n ja kahtois miten niitten kans käy. Mitä mieltä ootte?
 
Imetysliiviasiaan...Eli mä en ainakaan osaa yhtään sanoa, paljonko rinnat taas kasvavat, kun maito nousee. Mulla on esikoisen ajoilta jäljellä sellasia imetystoppeja. Ja niillä meinaan mennä alkuun ja käydä sitten ostamassa kunnon liivit, jos tulevat tarpeen.
Noissa topeissa on se etu, että ei ole niin tarkkaa sen koon kanssa. Eli on tukevat, vaikka olisivat hiukan "isot". Carriwell-merkkiset, jos nyt jotain kiinnostaa. :)
Babyidea - Carriwell - Drop Cup Bra

May, 34+2
 
HEippa! Täällä ollaan yhdessä koossa! ja toi ei lähde tuolta sitten ikinä varmaan nyt ku lupa olisi. JOKA PÄIVÄ särkee ja supistaa ja synnärillä käyty näyttäytyyki mutta EI oo tuloillaan. Nyt on mieski ollu paljo koulussa,mutta huomisen jälkeen on vauvan syntymään asti kotona. En vaan pysty koneella olee ku on selkä ihan tohjona ku supistelee selän puolelle enempi...
 
Vanilja Prismassa myydään halvalla hyvä amme:) me ostettiin sieltä sellanen valkonen. Mun mielestä paljon kivempi kun joku värillinen.. Ja se on vielä aika isokokonen amme että mahtuu muksu polskiin siellä mahdollisimman kauan:)

Vauvan liikkeistä/rytmistä: Meiän vauva ei tiedä mitä on olla rauhallisemmin:D eli ei oo kyllä rauhottunu sit vähääkään.. Oikeestaan koko ajan kauhee mylläys päällä ja kun nukkuu niin sillonkin vähän väliä tuntuu liikkeitä:) Eilenkin illalla työnsi niin kovaa jaloillaan, että olin ihan varma et nyt repes nahka siitä kohtaa.. Vitsi että sattu! :D mut ei onneks saanu mitn tuhoo aikaseks. Ja päätään puskee kovasti alhaalla ja se tekee kans kipeetä kyllä..
Eilen myös synnytysvalmennuksessa valmentaja katto moneen kertaan et onko kaikki ihan hyvin, kun poika päästeli menee koko valmennuksen ajan:D Mies sano että oli vaavi niin ylpee kun oli porukan vanhin että mylläs siks meneen koko ajan:)

Synnytys valmennus oli kyllä ihan kiva:) meillä ei sairaalaan tutustuta, eikä kokeiltu mitn asentoja vaan pelkkä inffo oli, mut oikein antosa.. Se pinni musta tuntuu kamalalta kun se laitetaan vauvan päähän:( en tienny et se sinne "ruuvataan" :D mut valkku tosin sano et vauva kyllä helpommin reagoi puristukseen kun on tuloillaan kun pinnin laittoon..

Kai sitä vois taas koittaa hetkeks takas nukkuun.. Onneks mies jää kotiin kun vauva syntyy niin saa nukuttua, jos tietty vauva sallii;) mutta nyt ainakin vauvan rytmi tuntuu oikein hyvältä:)

Jane & Viltsu 38+0 :heart:
2 VIIKKOO LASKETTUUN!!!! :) menispä aika nopiaan ja toivon parasta vieläkin että pikkuherra ei kauheesti menis yli ;)
 
huomenta. tuntuu etten ole nukkunut silmän täyttä. yskä edelleen vaivaa ja varsinkin ku menet nukkumaan. eilen illalla supisteli koko illan. otin jo aikaa. yöllä sit en ainakaan tuntenut mitään supisteluja. aamulla kiipesin yläkertaan portaat niin heti supisti. aivan kummaa.

joko te nimiä ja kummeja miettinyt? meillä mietitty, mut kummi vaihtoehtoja ei oikein ole.

olipa taas niin itseä, mut ei oikein osaa kirjoittaa kun väsyttää

aapelikaapeli 35+2
 
Mä ajattelin imetysliivien kanssa toimia siten, että käyn jostain peruskaupasta ostamassa mahdollisimman suurella kupilla ja pienellä ympäryksellä olevat kaarituettomat liivit tai parit, mikäli yhtään sopii. Ja ainakin Lindexillä vai Kappahlilla on myös tommosia imetystoppeja, semmosen ajattelin myös hommata. Niillä mennään alkuun ja sitten kun maito noussut rintoihin ja näkee sen lopullisen koon niin käyn liivikaupasta ostamassa oikeen kokoset liivit (hintaa kun niillä on se 40-50 € niin ei paljon raaski vääränkokosia ostella. Ja sit ehkä ajan kanssa tilailen myös netistä kunhan se oma koko selviää.

Me ostettiin myös Prismasta tommonen amme, ihan hyvänolonen on ja tilavakin. Värivaihtoehtojakin punanen, vihree ja valkonen :)

Mua niin tylsistyttää tää kotona möllöttely, kun kaikki muut on töissä niin ei oikein päiväkahviseuraakaan saa. Tuntuu, että päivät menee ihan hukkaan kun ei saa mitään tehtyö. Kaikkia siivoushommia tietty vois tehdä, mutta kun kiukuttaa niin paljon tää tylsyys, ettei niistäkään tuu sitten mitään. Sitäpaitsi miehen äiti halusi meille maksaa siivousfirman 3 kerraksi, yksi nyt ennen vauvan syntymää (suurviisous, saunan pesut ym) ja 2x sitten sopivin väliajoin. Kyllä se välillä yllättää ilosesti :D

Huomena päästään taas polille moikkaamaan myttyä ja kattelemaan kuinka päin tällä kertaa masussa majaillaan. Nyt on mun mielestä jotenkin puoliksi poikittain kun ei oikein edes mahan päältä hahmota selkeesti kuinka hän siellä on. Myttykin on pari päivää ollut tosi hissukseen ja huolestunutkin oon jo moneen kertaan, onneksi on toi doppleri vielä tallella ja sillä sit kuuntelin niin sykkeet kyllä löytyy. Ja kyllä liikkeitäkin tuntuu, mutta melkosen vaimeesti.

nelli & mytty 36+2
 
Ihan puhdasta omanapailua. Eilen alkoi sitten jalatkin kutiamaan jalkapöydän päältä ja sääristä. Välillä kutittaa myös käsiä kämmenselästä. Lisäksi käsiä turvottaa ihan tajuttoman paljon! Oon yrittänyt tavoittaa neuvolatätiä koko aamun, mutta ei ole vastannut vielä puhelimeen. Jos pääsisi vaikka verikokeisiin jo tänään. Toivottavasti ei ole hepatoosia! :snotty:
 
Halpoja imetysliivejä saa myös Anttilasta. Itse ostin semmoiset valkoiset, puuvillaiset, kaarituettomat liivit jo ajat sitten, kun tissit oli aluksi niin kipeät, että en voinut olla ilman liivejä yölläkään. Ajattelin siis, että kaks kärpästä samalla iskulla, otan samalla jo imetysliivit. Makso vaan 9.90e, ajattelin noita käytä hamsteroimassa vielä lisääkin. Eikä ole kuppikoollakaan niin väliä, kun ovat puuvillaa ja venyvät. Otin siis ihan normikokoani.

Mulla ollut vaan ihan satunnaisia supistuksia tuon viimeviikkoisen 5 tunnin supistelun jälkeen. Menkkamaista jomotusta on aikalailla koko ajan. Kohdunsuu on nyt sormelle auki, kanavaa 2 cm ja kohdunsuu pehmeä. Eli ei paljoa tehnyt muutoksia ne supistelut, kohdunsuu aukesi vaan vähän enemmän. Saishan tää jo tulla. Ei tarviis enää ravata mammapolilla ja neuvolassa. Kypsyttää ne käynnit siis.
Kitrus ja KeijoOrvokki 36+3
 
Imetysliiveistä: Mulla normirintaliivien koko on 75B, mutta imetysliivit on 75D (esikoisen ajalta) ja loppua kohden olisi voinut olla 75C. Synnytyksen jälkeen käytin liivinjatketta (hakasten välissä), koska rinnan alusympärys on nytkin 85cm, ja menee kuitenkin hetki, ennen kuin se palaa sinne normaaliin 78cm.

Neuvolakuulumisia. Kaikki ok, sf-mitta lähtenyt laskuun, kun vauva on jo niin alhaalla, mutta ei ole kuitenkaan vielä kiinnittynyt. Mutta en muista, että esikoinenkaan olisi ollut kiinnittyneenä. Mutta tästä johtuen on närästys lähes loppunut, jee. Paino ei ole enää liikkunut mihinkään suuntaan, edelliskäynnillä laskenut muutaman sadan gramman ja nyt oli tullut takaisin. Mutta nyt käyn jo siis viikon välein neuvolassa.

Hellu ja 37+5
 
Moikka moia vain kaikille!

Minä mattimyöhänen ilmottaudun viime metreillä tänne tein seuraan.

Täällä on sairaalalaukku jo pakattu. Sisältö muuttuu päivä päivältä, mutta tällä hetkellä sieltä löytyy villasukat, hygieniatarvikkeet, kirja, laturi puhelimeen, omat henk. koht lääkkeet koko ajan käden ulottuvilla, että saa vain työnnettyä ne laukkuun kun lähtö tuleepi, lelu sairaala sänkyyn ja riepu, minkä mies saa kotona antaa koirille haisteltavaksi. Sitten on pakattu erillinen laukku missä on minun ja vauvan kotiin tulo vaatteet, minkä mies saa sitten tuoda ennen kotiin lähtöä sairaalaan.

Mie täällä kovasti jo odotan lähtöä rv 37+6 on tänään mittarissa ja jo viime viikolla tuli neuvola lääkäristä varoitus että lähtö voi olla milloin tahansa edessä. Ja kyllä se välillä supisteleekin jo niin että huh, mutta ei silti vielä niin pahasti että lähtö olisi tullut. Nyt on yllättävä kyllä muutaman päivän ollut "hyvä"päivä, ei ole supistellut ja uöt on saanut nukkua miltein kokonaan, tiedä sitten ennusteleeko se lähtöä vai mistä tämä tämmöinen johtuu.
 
Essi :hug: Voimia!

Samoin kuin Auneliinille, ja :flower: rohkeasta päätöksestä.

Kiitokset hikka-asiaan vastailleille, mulla ei tosiaan esikoiselta tuntunut eikä näkynyt ulospäin joten mietitytti nyt :D

Imetysliiviasiaan, mulla esikoisesta kasvoi synnytyksen jälkeen kuppikoko aivan huikeisiin lukemiin joten yksiäkään liivejä en vielä osta ennen kuin näkee käykö tämän kanssa samalla lailla. Tai no, yhdet mulla jo on, kotona menevät aivan hyvin vaikka ehkä aavistuksen liian pienet ovatkin. Liivit aion sitten tilata täältä, ennenkin oon varmaan täällä tätä liputtanut :D :
Designer Lingerie, Bras, Briefs, Underwear, Swimwear | figleaves.com
Muutamassa päivässä tulee kotiovelle.

Täällä on alkuaikojen väsymys tehnyt paluun, voisin vaan nukkua |O Tyttö tykkää, kun äiti ei jaksa mitään...lisäenergiaa oon saanut kevyestä kotijumpasta nyt ensihätään onneksi. Paljon ei pysty tekemään, tuolla häpyluun alueella on sellaiset kivut että kävelykin on vaappumista mutta aina jotain.

Siinäpä sitä taas :D Yllättäen on tullut näköjään loppuajasta aktivoitua tännekin puolelle! :)

-Ankka & Bebe 34+2-
 
Devilii tervetuloa loppumetreille :)

Kylpyammeen taidan käydä tänään ostamassa tokmannilta maksaa 10-14e joten ei paha ja se on vielä se missä on tulppa pohjassa niin saa helposti tyhjennettyä :) Se onkin varmaan ainoa minkä haluan vaaleansinisenä :) Sitte pitäs liivin suojia ostaa ja jotain vauvatoköttejä :)

Imetysliiveistä sen verran, että itse käyn ne ostamassa varmaan lindexiltä tuskin on kovin hintavia ja varmaan ihan mukavat päällä :)

Mulla on ollu joka viikko nyt jotain ohjelmaa ja tää viikko onkin sit ainoo viikko kun ei ole mitään kalenteriin merkattu. Mikä on ihan hyvä kun kerta olen kipeä :)
Ensi viikosta alkaen on taas monelle viikolle jotain menoa :)

Mutta joo pitää taas alkaa vaatteita viikkailemaan narulta kuivumasta :) vois vaikka pakata sen sairaalakassin jos jaksaa :)
 
Devilii,tervetuloa! Mulla noli esikosta kans rv 36 lähtien varotus et tulee milloin vaan,lasketun yli ei ainakaan mee ja kappas vaan kun menikin sit 2 viikkoo lasketun yli ja käynnistykseen:D Toivottavasti sun ei tarvi venailla yhtä kauaa:)

Polikuulumisia,Oli siis koko arvio ja täysin keskikäyrillä mennään,eli painoarvio nyt 2800g ja veikkas et syntyessään olis esikoisen kanssa samoissa mitoissa (3400g). Sokerit katto pikasesti ja totes et hyvin menee,sen enempää ei niihin puuttunut. Käyrässä ipana monotti niin että selväks tuli toi aktiivisuuskin;) Ja poika on edelleen:p Varattiin aika kontrolliin 14.2 (laskettu 12.2) ja katellaan sit käynnistysjuttuja mikäli ei ole tullut siihen mennessä. Pientä kypsymistä oli sentään tapahtunut,kohdunkaulaa 1,5cm jälellä ja auki 1cm,pehmeä. Pitäs kuulemma olla iisi käynnistys tästäkin jos siihen menee vaikkei kyl niin kypsänä ollakkaan kun esikosta tässä kohtaa. Pää on kuitenkin kokoajan enempi asemiin menny,mut en nyt tiiä oliko kiinnittynyt vielä:confused: Seurattiin ultrasssa hetki kun maiskutteli huuliaan ja kielikin kävi suusta ulkona,nyrkki suloisesti poskella:heart:

Repa ja säynävä 36+3
 
Repa: Kiva kuulla, että sait hyviä uutisia polilta! =)

Deviliille tervetuloa mukaan minunki puolestani! :)

pokemoni: Toivottavasti saat neuvolan tädin kiinni ja pääset labrakokeisiin! Ja toivotaan, ettei olisi sitä hepatoosia, vaan jotain muuta kutinaa... :)

Vauvan kylpyamme: Me ostettiin Citymarketista sellanen sininen Orthex-merkkinen amme, maksoi 11 euroa, siellä oli kans vain kahta eri väriä, toi sininen ja sit sellanen purppuranpunainen... No aateltiin sit ostaa se sininen, kun poikaa meille on luvattu ja voihan tyttökin sinisessä ammeessa sitten kylpeä. :p

Imetysliiveistä: Mulla on muutamat imetysliivit, jotka olen Lindexistä ostanut, olen niitä pitänyt jo nyt, kun tuntuu että tissit on niin isot ettei muut liivit mahdu... Jos rinnat kasvaa ihan kauheasti sen jälkeen kun maito on noussut, niin käyn sitten ostamassa uusia. :)

Meidän neuvolalääkärikuulumisia tältä päivältä:
Painonmuutos/viikko: 191 g
Turvotuks: + -
RR: 125/83
Pissa: puhdas
Hb: ei otettu
Sf: lääkäri ei ottanut sitä?? mutta oli kuitenkin laittanut korttiin jonkun luvun josta en saa selvää...
Tarjonta: rt
Syke: 140
Liikkeet: + (en tiiä miksi oli laittanu vaan yhdellä plussalla, vaikka aina tähän asti ollu kahdella)

No, sit lääkärin "tuomio", no ei vais :) Kaikki on ok, vauva on painoarviolta keskikokoinen ja syntymäpaino jää kuulemma alle 3,5 kiloon lääkärin mukaan... ei kuulemma missään nimessä mene yli 4 kg... Pää on jo aika hyvin kiinnittynyt eikä liiku pahemmin. Kohdunsuulla muutoksia tapahtunu, kohdunsuu pehmeä, mutta kiinni, kääntynyt kuulemma eteenpäin ja lyhentynyt myös. Lääkäri sanoi, että ei pitäis kauheasti ainakaan mennä yliajalle hänen mielestään, vaan uskoo että vauva syntyy joko aikaisemmin tai sit lasketun ajan tienoilla. :) No sitähän ei voi varmaksi sanoa, mutta kuitenkin. Ja lantiossa on hyvin tilaa, että mahtuu tulemaan... Hyviä uutisia siis, ja olen tosi hyvällä mielellä kaikin puolin! :)

Nyt rupee sit oleen neuvolat kerran viikossa, seuraavan ajan sain tasan viikon päähän.

~ Merve ja masupoika 36+1
 
Bom
Deviliille tervetuloa! :)

auneliinille halit ja positiivisia ajatuksia! Kyllä kaikki järjestyy. :hug:

nelli: toivottavasti mytty on nyt raivotarjonnassa ja päättänyt, että näin olisi mukavampi. :heart:

Essille osanottoni! :hug:

VaniljaRose: tilasin itsekin pari vk sitten imetysliivit + topin. Otin molemmat koot, kun en kans ollut varma. Nyt jo olen pitänyt isompia päällä ja tuntuvat tosi hyvältä. Esikoisen kanssa tissikoko kutistui parin kk päästä.

Maha kävi eilen neuvolassa. Hauska, sain ottaa vauvan reidestä kiinni. Täti oli sitä mieltä, että ensi vkl olen synnyttämässä... Sanoin, että vuokrasopimus on vielä 2 vk voimassa. Illalla irtosi koiran ulkoiluttamisen jälkeen limatulppa, mutta ei siitä voi vielä päätellä mitään. Saa nähdä, miten käy :)

Näin nyt ekan unen synnytyksestä. Prosessia en nähnyt, mutta käsivarsillani oli ihan vauvan mitoissa hiiri, jolla oli punainen tukka. : /


Bom ja masukki 37+5
 
Viimeksi muokattu:
kääkkis
Essille paljon voimia :hug:
Kylläpäs nyt on, kun oma serkkuni menehtyi äkillisesti kesällä ja syksyllä sitten haudattiin miehen puolelta sukulainen :( Tuntuu, että ihmeen paljon menehtyy nyt odottajilta omaisia :(

Auneliinille tsemppiä uuden elämän alkuun :)

Unista: Mä näin viimeyönä myös unta, että synnytin :) Viikot oli jotain 39+5 tai 39+6 ja synnytys oli tosi helppo. Toivon nyt vain että oli enneuni ;)

Amme on meillä sama, mikä oli tytöilläkin: mintunvihreä ja sen verran tilava, että nuo mahtuvat yhä kimpassa siinä kylpemään. Imetysliivitkin ovat samat, kuin tyttöjen aikana ja ostin niiden ( 2kpl) lisäksi yhdet uudet joiden kokoa en tietenkään muista tähän hätään...Sovitin kuitenkin ennen ostoa ja katsoin sellaiset joihin jää kuppeihin vähän ylimääräistä maidonnousun ja liivinsuojien varalle.

Nyt himpsin iltapesulle :wave:

kääkkis ja "osku" 39+1
 
Imetysliiveistä: Mulla kanssa nousee maito tosi voimakkaasti, kuppikoko kasvaa ihan sikana, eli alussa on hyvä olla sellaiset viruvaiset liivit. Mulla on nyt kahdet f-kupin liivit, joita käytän jo tällä hetkellä. Niissä on hieman kasvunvaraa, mutta tuskin mahtuvat ekaan viikkoon.

ON: Tässä kärvistelen kelloa tuijottaen. Supistukset jatkuneet nyt tasan 10 minuutin välein 2 tuntia, eivät ole tuskaisia, mutta sen verran napakoita, että varpaat hikoaa. Outoa! Lisäksi vetistä vuotoa tihkuu supisten aikana, mutta on ehkä valkkaria. Soittelin äsken synnärille ja käskivät tulla puolen tunnin päästä, jos vielä jatkuvat. Ei tunnu itsestä siltä, että tää ois nyt tulossa, mutta koska sektioon valmistautumiseen tarvitaan aikaa, pitää mennä hyvissä ajoin. Luulen, että pyöräyttävät kyllä takaisin kotiin tarkastuksen jälkeen. Vielä ei kuitenkaan vauva ole ihan valmis tulemaan...

Nyt suihkuun ja valmistautumaan lähtöön.

Commander ja Pepe 35+5
Mulla tuli sit kiire pakkailla sairaalakassia, ois pitäny tehä se silloin kun mietin!
 
Ohoh, tuliko commanderista seuraava vauvalllinen, jännityksellä odotellaan uutisia :) Onhan täällä jo useampikin ihan täysillä viikoilla, kohta rupeaa poksumaan! Sen verran on pakko sanoa niille kenelle nyt on lääkäri antanut arviota että syntyy silloin ja silloin, että ei sitten kannata hirveästi sen varaan laskea, voi tulla ankeat viikot sitten odotella jos paukkuukin reilusti yli ;) Musta on jotenkin kummallista että kukaan lääkäri yleensäkään kenellekään näitä arvioita antaa, mitä siitä kukaan edes hyötyy? Ei siis millään pahalla ketään kohtaan, tämä oli vaan tämmöinen itseä "ärsyttävä" juttu..

Mulla olis huomenna viimoinen lääkärineuvola, kiva päästä kuulemaan minkä kokoinen ipana siellä köllii ja vähän arviota syntymäpainosta.. Oma olo on ollut kuitenkin koko ajan että suht pieni kaveri olis nyt tulossa, mutta saa nähdä onko oloihin mitään luottamista.

Kävin kans ostamassa parit Carriwell imetysliivit, toiset sellaiset superjoustavat vaikka oman kokoiset, toivottavasti nämä tissit saa niihin survottua maidon nousun jälkeen ;) Kävin ostamassa myös punaisen tuubin bepanthenia tissiraukoille, kovin jännittää että miten ne kestää taas alkuun..

Mutta nyt taidan hipsiä aamupäivätorkuille, heräillä sitten puolilta päivin kun esikoinen pitää hakea eskarista.. :wave:

neitiniisku 36+1 :heart:
 
Imetysliiveistä vielä: mulla on yhdet "kotiliivit" ja toiset "ihmistenilmaliivit" :D Ensimmäiset on just sellaset löröt ja tosi mukavat, jälkimmäiset sit normirintsikoiden näköiset ja tukevammat.

Nimiä ei olla vielä sen kummemmin mietitty, kävin almanakan nimet läpi rakenneultran jälkeen ja merkitsin omat suosikkini, mies ei ole vielä miettinyt yhtään, täytyynee alkaa painostaa kohtapuoliin :D Kummit (siviili) päätettiin samoihin aikoihin, miehen sisko ja mun yksi veli.

Amme saatiin anopilta, sellainen perusvanna, keltainen.

Niin, ja Deviliille tervetuloa mukaan :flower:

Täälläkin odotellaan commanderin suunnalta uutisia, ihan jänskättää! :) Muutenkin alkaa olla huimat paikat tulossa kun niin moni alkaa olla loppusuoralla!

Sain vihdoin päivällä eilen sen neuvolatädin kiinni ja kävin tässä aamulla antamassa verinäytteet. Toivottavasti arvot on kunnossa ja kutina johtuisi vain kuivuudesta. Yöllä oli kyllä taas aika tuskaista, tällä kertaa jalkojen kanssa. No onneksi nyt alkoi (vihdoin!) äippäloma, ja olen kotosalla, niin saa rasvattua koko ajan. Jospa kutina sillä helpottaisi :)

pokemoni & myttynen 35+1
 
Mikäs mahtaa olla Commanderin tilanne?

Kuulostaa samalta kuin itselläni...eilen päivällä alkoi harkkareita tulemaan silloin tällöin, iltaa kohden tulivat hieman "tiukemmiksi" ja säännöllisemmiksi. Menin kuitenkin nukkumaan ja ne hieman rauhottui, muttei loppuneet joten viime yö meni valvoessa. Aamu taasen alkoi rauhallisissa tunnelmissa, mutta nyt taas supistelee samaan tapaan kuin illalla...jos ei pian rauhotu niin täytyy ruveta soittelemaan sairaalaan ja miehelle :) Eilen neuvolassa täti meinasi etten ensi viikolla sinne menisi ja ite totesin vaan et kyllä mä näillä olotiloilla olen tulossa (kun aamulla ei siis ollut mitään tunnetta tulevasta) , mutta nyt en ole ihan varma kuinka käy...

Johan meillä alkaa viikot onneksi olemaan jo kasassa :)

Mami ja Nasu 37+0 POKS!
 
Täälläkin jännätään Commanderia...luulin jo kirjoittaneeni aamulla mutta en näköjään :confused:

Meillä on nimet päätetty, kummit vielä vailla lopullista vahvistusta. Nimille tärkeää oli se että ovat kansainväliset, kuten meillä sukunimi ja mies itsekin :D

Amme ostetaan Ikeasta, sellainen pieni "liukueste"pohjainen. Esikoiselta meillä on vielä amme tallessa mutta neiti kohta viisi vee tykkää siinä itse polskia saunailtoina joten eiköhän vaavi ihan oman ansaitse :D

Eipä taasen kummempia, kerhon puolella taas ne arkaluontoisemmat vuodatukset... :ashamed:

-Ankka & b 34+3-
 
Täällä myös jännätään Commanderia..

Mie ajattelin myös eilen että tänäänkö se lähtö olisi, kun tuli sellaisia hieman kivuliaita, mutta siedettäviä supoistuksia koko illan, tai no ne alkoivat siinä 16 aikaan, mutta laantuivat sitten iltaa kohden. Liikkeitäkin sain sen juuri ja juuri tarpeellisen määrän tulemaan (eipä siihen tarvittu kuin puoli karkkipussia ja litra limua ja kävelylenkki koirien kanssa).

Yö oli kyllä sitten yhtä tuskaa, joulusta asti ollut kipeänä, niin yskin keuhkojani pihalle sinne 2asti yöllä. Onneksi ei supistellut, se siitä vielä olisikin puuttunut.:snotty:

Mutta tänään olen lupautunut vaan olemaan, makamaan sohvalla ja rentoutumaan kirjan ja koneen parissa=)

-Devilii ja Möttis 38+0-
 

Yhteistyössä