Repa: Kiva kuulla, että sait hyviä uutisia polilta! =)
Deviliille tervetuloa mukaan minunki puolestani!
pokemoni: Toivottavasti saat neuvolan tädin kiinni ja pääset labrakokeisiin! Ja toivotaan, ettei olisi sitä hepatoosia, vaan jotain muuta kutinaa...
Vauvan kylpyamme: Me ostettiin Citymarketista sellanen sininen Orthex-merkkinen amme, maksoi 11 euroa, siellä oli kans vain kahta eri väriä, toi sininen ja sit sellanen purppuranpunainen... No aateltiin sit ostaa se sininen, kun poikaa meille on luvattu ja voihan tyttökin sinisessä ammeessa sitten kylpeä.
Imetysliiveistä: Mulla on muutamat imetysliivit, jotka olen Lindexistä ostanut, olen niitä pitänyt jo nyt, kun tuntuu että tissit on niin isot ettei muut liivit mahdu... Jos rinnat kasvaa ihan kauheasti sen jälkeen kun maito on noussut, niin käyn sitten ostamassa uusia.
Meidän neuvolalääkärikuulumisia tältä päivältä:
Painonmuutos/viikko: 191 g
Turvotuks: + -
RR: 125/83
Pissa: puhdas
Hb: ei otettu
Sf: lääkäri ei ottanut sitä?? mutta oli kuitenkin laittanut korttiin jonkun luvun josta en saa selvää...
Tarjonta: rt
Syke: 140
Liikkeet: + (en tiiä miksi oli laittanu vaan yhdellä plussalla, vaikka aina tähän asti ollu kahdella)
No, sit lääkärin "tuomio", no ei vais
Kaikki on ok, vauva on painoarviolta keskikokoinen ja syntymäpaino jää kuulemma alle 3,5 kiloon lääkärin mukaan... ei kuulemma missään nimessä mene yli 4 kg... Pää on jo aika hyvin kiinnittynyt eikä liiku pahemmin. Kohdunsuulla muutoksia tapahtunu, kohdunsuu pehmeä, mutta kiinni, kääntynyt kuulemma eteenpäin ja lyhentynyt myös. Lääkäri sanoi, että ei pitäis kauheasti ainakaan mennä yliajalle hänen mielestään, vaan uskoo että vauva syntyy joko aikaisemmin tai sit lasketun ajan tienoilla.
No sitähän ei voi varmaksi sanoa, mutta kuitenkin. Ja lantiossa on hyvin tilaa, että mahtuu tulemaan... Hyviä uutisia siis, ja olen tosi hyvällä mielellä kaikin puolin!
Nyt rupee sit oleen neuvolat kerran viikossa, seuraavan ajan sain tasan viikon päähän.
~ Merve ja masupoika 36+1