En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä...
Illalla alkoi supistelemaan ensin 20 minuutin välein, sitten 15 minuutin. Siinä vaiheessa nappasin panadolit, painuin suihkuun ja sain nukuttua 1,5h. Heräsin kipeisiin supistuksiin ja soittelin miehen yötöistä kotiin, kun supistusten väli vaihteli 8-10 minuuttiin. Siinä sitten kärvistelin niiden supistusten tahdissa 2,5 välillä suihkussa ja milloin missäkin. Mies painui nukkumaan, kun ei väli lyhentynyt ja minä ravasin kotona kuoppaa lattiaan. Klo 5.30 soittelin jo synnärille, kun tuntui kipeältä ja sanoivat, että tervetuloa kun siltä tuntuu. Noh, minä sitten vielä päätin mennä suihkuun, kun ei supparit tajua vieneet ja kuinkas kävi...suihkussa tuntui supistuksia, mutta sieltä pois tullessa torkahdin sohvalle ja äsken herätessä säännölliset supistukset oli enää muisto vain (kuten kätilö puhelimessa sanoi, että saattaa käydä) ja jäljellä on erittäin kipeät paikat ja epäsäännölliset siedettävät supparit. Lähetin sitten miehen takaisin töihin ja nyt alan paimentamaan lapsia eskariin ja kerhoon...Silmät on ristissä ja paikat huutaa armoa, mutta näillä mennään. Onneksi on viikonloppu eikä tarvitse seuraavaan pariin päivään miettiä raaskiiko miestä hälyttää kotiin vai ei.
Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että aiemmat raskaudet oli paljon helpompia, kun mitään viitteitä synnytykseen ei ollut ennen kuin sen aika oikeasti oli
Muoks:
Janelle vielä tsempit, et tämän päiväinen tutkimus tuottais jotain tulosta!!
Aapelikaapeli: Mulla olis kyllä käyttöä sellaisille testereille, mutta ei meillä kyllä neuvolassa/sairaalassa ole ollut puhettakaan siitä, että niitä kotiin saisi. Viimeksi testasivat sairaalassa, kun liikehälytyksen takia mentiin sinne.
Mami ja Nasu 40+2