Tänään olen ottanut selville tuosta
manduca kantorepusta, ja oon nyt ehkä sittenkin kallistumassa siihen että ostetaan sellainen... siis kantoliinan sijaan. Hurjan hintavahan se on, käytettynäkin melkein yhtä kalliita ovat kuin uutena. Mutta, jospa sit ois hintansa väärti.
Tuossa kantoliinassa mua eniten just mietityttää se, että osaanko sitoa sitä oikein, en ole nimittäin kauhean kätevä käsistäni
ja sit jos se ois kauhean hankalaa niin liina ehkä jäis käyttämättä. Tänään käytiin miehen kanssa Babystylessa ja siellä noita manducoja ainakin oli myytävänä.
Kultatiuku: Täällä ihan sama homma, yhtäkkiä tulee hirveä pissahätä mut sit kun menee vessaan, tulee ihan vähän vaan... ja muka niin kamala hätä oli ensin. Joskus vauva kääntyilee niin että painaa virtsarakkoon ja silloin ottaa melkein kipeää niin ettei pysty selkä suorassa käveleen, mut mitään pissaa ei kuitenkaan tuu kuin pieni lirunen.
Repa: Mullakin sf-mitta oli rv 30+2 27 cm ja ollaan nyt siinä keskikäyrällä.
Makuuhuoneessa on meilläkin ollut aika hiljaista verrattuna siihen mitä oli ennen raskautta... Mutta kyllä me kuitenkin 1-2 kertaa viikossa petipuuhia harrastetaan. Mies just yks päivä sanoi ettei häntä haluta enää niin kuin ennen, mietti jospa johtuis siitä että valmistautuu jotenkin henkisesti vauvan tuloon ja tulevaan.
Mulla on kans paikat niin kuivana, että pakko käyttää aina jotain liukuvoidetta... Ja sit usein on paikat arkana seksin jälkeen, ei kyl supistuksia ole ollut, mutta alapää vaan arka, en tiedä...
~ Merve ja masupoika 30+4