Moooi..
Täällä ollaan
flunssan kourissa oltu jo viikon verran. Hirvee nuha ja poskionteloita pakottaa jos oikein huhkii. Aivastuttaa ja muuta kaikkea kivaa, onneksi ei kuitenkaan kuume ole noussut.
Hitto ku mulla tuo
välilevy kipuilee yöllä! Kyljen kääntäminen sattuu niin pirusti, tuntuu että selkäranka katkeaa, kun sehän väkisinkin kiertyy kylkeä kääntäessä..
Ei tunnu kivalta. Mieski aina herää ku voihkasen tuskasta, luulee raukka että "nyt sillä supistelee ja nyt pitää lähtee sairaalaan..!"
Mikään tukivyökään ei auta kun kyseessä on hermokipu, ahdistaa vaan ylimääräset puristukset masun alla.
Mulla on tullut
raskausarpia vaan sisäreisiin ja pakaroihin, kun tuo takapuoli leviää. Ärrh.. Muutama arpi tuli myös tissien alle, mut niitähän ei kukaan nää ku tissit roikkuu eessä!!
Masuun ei ole onneksi vielä tullut yhtään jälkiä.
Seksi meillä miehen kanssa jäi jo pari kk sitten pois, miehestä se tuntuu oudolta, kun on tuota mahaa.. olen siis jo luovuttanut ja ajatellut, että eiköhän ne himot palaudu sitten joskus! :saint: Mutta mulla ei kyllä O:t ole aiheuttanut mitään supistuksia tai muita vaivoja. Suppareita en ole tähän asti tuntenut muutenkaan, enkä ole huomannut, että olisi vatsalihakset kovettuneet koskaan. Saa nähdä koska niitä alkaa sit tulemaan..?
Vauva möyrii mahassa, mitään selkeitä potkuja ei enää tunnu. Se on sellaista "vellomista" ja "vääntelehtimistä".. reppanalla alkaa oleen ahdasta!
Hikkakin tuntuu selvästi silloin tällöin, melkein päivittäin. Tosiaan viikko sitten maanantaina neukkulasta on paino pudonnut 2kg ja pysynyt siinä samassa tähän asti. Toivotaan ettei se tuosta enää nouse vähään aikaan, niin voin olla viikon päästä neuvolassa sit ylpee..
Ompa sekavaa tekstiä.. hirveesti jumittaa, tuntuu ettei ajatus kulje yhtään!
Sitä on vaan semmosen oman kuplan sisällä kokoajan, eikä oikeen noteeraa mitään mitä ympärillä tapahtuu.
Enää pari viikkoa koulua (yht.6pv) ja yksi viikonloppu töitä ja sit pääsee piiiiiiiiitkälle lomalle! Ihanaaa!
Pääsee ihan kunnolla laittaan tätä kotia valmiiks vauvaa varten ja peseen pienen vaatteita. Nyt aamupalalle, tulee aina nukuttua vähän pitempään näin vapaapäivinä, kohta nää pitkät yöunet on historiaa vaan!
Lulu ja mukelo
32+0 (POKSPOKS!!) :heart: