Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

Hei, pitikö jollekkin laittaa yksäriä, että sen kerhon salasanan, vai miten? Mä tahtoisin sen. :)

[/b]Synnärille meiltä tulee matkaa noin 50 km!! Eli tunnin saa autossa istua. :kieh:

Jep, eka neuvola tänään. Tästä ne taas lähtee rullaamaan.

May85 rv.9+? sekä poika pian 11 kk.
 
Meillä on synnärille matkaa reilu 10km. Ei sitä kovin kauaa aj, kun ekat 8km on tollasta maalaistietä :)

Koska Commander on Thaimaahan menossa ja minnepäin? Me ollaan miehen kanssa menossa lokakuun puolivälissä Pattayalle. Mua kanssa rassaa se vaatepuoli, kun pakko on mammavaatteita sinne yrittää hamstrata kun ei omia voi enää käyttää. Ja meidän suunnalla on tosi heikosti äippävaatteita myyviä kauppoja ja niissä alkaa olla syksymuoti jo. Mutta ajattelin tota huuto.nettiä vähän katella ja jos sieltä muutaman hamosen sais ostettua. Yläosia onneks saa, kun tunikat ja pitkät paidat on muotia muutenkin.

nelli & mytty 11+2
 
Tevehdys täältäkin taas. Työpaikalla olen joten ehtii koneella notkua :kieh:
Harmittaa kyllä loman loppuminen ja huomasin taas, että ilmastointi on olematonta täällä. Nyt on olo ihan ok, mutta katsotaanpas miten iltapäivällä kun normaali yökötys alkaa.. Lomasta kaipaan kyllä päiväunia.

Synnärille on meiltä matkaa arviolta 20-30 kilsaa, en ole ihan varma pituudesta. Saa nähdä millainen lähtö sinne tällä kertaa tulee. Viimeksihän käynnistettiin, jännitän vähän tuleeko nyt "normaali" lähtö eli pitääkö supistuksia ym. kellottaa :whistle: No ehkä on aikaista vielä miettiä..

Ensi viikolla onkin sitten neuvolan lääkärillä käynti, ihan kiva että pääsee taas kurkkaamaan pientä. Saa nähdä milloin seuraava neuvolakäynti sitten on. Mitenkäs se menikään, onko niitä käyntejä harvemmin kun on toista odottamassa?

Voi, kateellinen olen kun toiset on matkalle lähdössä. Olen vähän miettinyt jotain lyhyttä kaupunkilomaa miehen kanssa. Sitten ei varmaan vähäään aikaan tarvitse haaveilla kahdenkeskisestä ajasta :p Onko kellään hyviä ehdotuksia kohteista, suht lyhyen lentomatkan päässä?

Blue ja pienokainen 12+4
 
Tervehdys! Kävin tänään verikokeissa, meinasin pyörtyä taasen. Mulla on kyllä ihan onneton pääkoppa, ei meinaa kestää noita verenottoja laisinkaan. Viime viikolla oli neuvola, verenpaine oli aika alhaalla, 104/64, ilmankos joskus pyörryttää ja väsyttää ihan armottomasti.
Muuten olo on ihan ok, kuvotusta aamuisin ja nälkäisenä, ei muuta oikeastaan. Mahaa turvottaa kyllä ihan kohtalaisesti, tuntuu ettei mitenkään päin ole hyvä olla.

Amos 11+6
 
Tsemppiä tuhruttelijoille :hug: . Mulla tuhrutti koko alkuraskauden. Huomenna poksahtaa käyntiin viikko 13. Mulla on synnärille 17 km, mutta kun on tulossa sektio, niin ei toivottavasti tarvi arpoa, että milloin pitää lähteä.

Kaupunkiloma miehen kanssa kahdestaan on täälläki haaveissa. Ei olla vielä kyllä mietitty minne. Ehkä Lontoo tai Praha.
 
tytöt0406 Uskotaan siihen, et poikia odotellaan :D Meinaatteko kysyä muuten rakenneultrassa, kumpi siellä köllii?? (Oot varmaan kertonutkin jo, mut enhän mä muista) Mä kysyn ainakin, vaik mies ei haluaisi etukäteen tietää :D

Meiltä on synnärille matkaa 50km.

Laitoin neidin päikkäreillä ja nyt mä aion ettiä ne sydänäänet kuuluviin, menkööt vaikka tunti, mut nyt ne on pakko löytyä tänkin rasvakerroksen alta :kieh: Oon meinaa taas saanut kehiteltyä tän "mukavan" tunteen, et kaikki ei oo hyvin.

Missah ja Jalle 13+5
 
Kiitos kaikille tsemppailuista! Enää ei ole tullut kuin vähän ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, niin pakko kai se on uskoa, ettei keskenmenoa tullut ja sinnikäs Sintti on vielä matkassa mukana. Eilen vaan supisteli niin, etten saanut mitään oikein aikaiseksi ja mies oli niinkin ahkera, että leikkasi ruohon/heinän koko meidän mökin pihasta :p .

Synnärille matkaa on noin 15km, ehkä, oon tosi huono kyl arvioimaan.

Sukupuoli ollaan ajateltu kysyä heti kun se vaan näkyy. Mieskin haluaa sen tietää.

Prahaa pakko kyllä suositella kaupunkiloma kohteeksi. "Jouduimme" sinne vahingossa viime keväänä, kun meillä oli välilaskullinen lento Barcelonasta Prahan kautta Helsinkiin ja tulivuori purkaantui. Ensin vietimme kyllä muutaman ylimääräisen päivän Barcelonassa ja sitten pari päivää Prahassa. Molemmat olivat oikein hienoja kaupunkeja. Prahasta saivat kaikki kummilapseni Myyrä-tuliaisia! :D

Seepia + Sinnikäs Sintti 10+0 Poks!
 
Heiphei..

Luojalle kiitos täällä on pilvistä,eikä aurinko pääse ihan täydeltä helottamaan...meinaan kuolla näihin helteisiin |O

Sukupuoli,ei mennä erikseen selvittämään ja veikkaan et rakennen ultrassa eivät sitä osaa sanoa...viimeks ei ainakaan poika antanut mitään vinkkiä =) Oon kyl satavarma,et toinen poika tulossa :p

Synnäri,Olisko tästä joku 4 kilsaa,ihan kohtuu matka =)

Kaupunkilomakohteita on paljon hyviä,mun henk.koht suosikkini on amsterdam... myöskin rooma ja barcelona ovat huippuja,mutta niissä on niin jumalattomasti nähtävää,et melkein pitempi aika olis ollu paikallaan (oltiin joskus ammoin 4 päivää) Prahasta oon kans kuullu paljon hyvää,en oo ite käynyt =)

Me suunniteltiin ihan vaan risteilyä,päivä ruotsissa.... ei raaski pidemmäks aikaa poikaa panna hoitoon =)

Seepia,Hyvä et vuotelu loppu,toi on kyllä ikävää...esikoisesta vuodin alussa pikkasen :/

Tunnen itteni satakiloseksi :kieh: Hitto,kun energiaa ei oo yhtään,mieluiten vaan makais. Eihää se tietty ton ipanankans onnistu,pelkkä makuu..mut ei tuu kyllä missään oikeen rattailla käytyä tms. istuu vaan ja kattoo kun toinen leikkii... ootan syksyä että pääsee takasin arkeen kiinni,kun alkaa pojan kerhoilut yms. ehkä sit aktivoituu itekkin kun pahin alkuväsymys on ohi.

Repa ja säynävä 11+2 (poika 2v)
 
Moikka!

Tänään käytiin neuvolassa ja sydän sykki kovaa :heart: Oli kyllä niin ihana ääni =)
Torstaina jo lääkärille aika =) Sitten tietää taas enemmän.

Minä en halua tietää eukäteen sukupuolta, mut mies tahtois....

T:Sike ja Tuuti (9+2)
 
Sairaalaan meiltä on matkaa noin 5 km, se on aika lyhyt.

Kyllä nyt on alkanut maha jo siihen malliin pullottaa, että aika sokea saa olla, jos ei huomaa, että olen raskaana. Vaikka voihan tää tietty mennä läskistäkin tuntemattomille, mutta kaikki ne jotka tuntee, niin pitäis kyllä jo huomata. Ja harvoin tämmöinen etumaha pelkästään kasvaa :D



Hellu ja 12+4
 
Synnärille täältä matkaa on "vaivaset" 150-160 km Oysiin.. että jeejee.. :/ Tähän mennessä pisin matka? :D Muutama vuosi taaksepäin se ois ollu 70km mutta lopettivat siellä sen homman...

Järki menee, yököttely pahenee ->jotai nesteitä saa pihalle syytää.. :|
 
Synnärimatkaa meille tulee vajaat 80 km ja siis reipas tunti ajoa. Eli jos ohjeena uudelleensynnyttäjälle on odotella tunti kotona säännöllisten kanssa, sitten vanhempani paikalle (30-45 minuuttia) ja ajo synnärille niin johan sitä saa alkaa eteisessä pusaamaan muksua ulos. Noissa pidemmälle menneissä keskenmenoissa, joissa on ollut jo kunnon avautuminen(+ponnistus+jälkeiset), avautuminen on nimittäin kestänyt aika tarkkaan neljä tuntia ja noin äkkiseltään voisi luulla, ettei autossa istuminen ainakaan vähennä suppareita. Esikko tuli ulos 6½ tunnissa.

Yhdessä kanssani odottaa koulumme toinen naisope. Alunperin hän oli minun sijaiseni, mutta jäi sitten äippälomalle ja tulee nyt sijaistamaan toista äippälomalaista. Alustavien arvioiden mukaan lasketuissa ajoissa on eroa reipas viikko :D Reksi-parka! Miespolo joutuu kevääksi hommaamaan kaksi sijaista :LOL:
 
Sukupuolesta: Ehdottomasti aiotaan selvittää. Kun viimeinen lapsi kyseessä, ei tarvitse ostaa mitään neutraalia :) Edellisillä ollut aika neutraalit vaunut yms. kun tiedettiin että tehdään kaksi ihan peräkkäin.

Synnärimatkasta; Mulla 7 km, mutta ei hirveästi väliä sektion takia. Tietysti jos tulee joku ennenaikainen synnytys tms. niin siihen nähden on kyllä KYS tosi lähellä :)

Nelli: Mennään Phukettiin, Kamala Beachille kahdeksi vika viikoksi lokakuussa. Aika hyvinhän sitä pärjää leggingseillä, pitkillä tunikoilla yms. Mulla on myös 4-5 löysää hellemekkoa, niitä pidän varmaan pääosin. Vähän hirvittää pitkät lennot ja ruokahygienia. Pitäisi vielä selvittää paikallisen lentoyhtiön raskausviikkorajoitukset. Finnair on ok, mutta kun ne on yhtiökohtaisia niin pitää vielä tarkistaa.

ON: Mulle tuli tänään kutsu työhaastatteluun. En oikein tiedä kehtaanko mennä... Ajattelin, että jospa soitan ja sanon ihan suoraan olevani raskaana, mutta edelleen kiinnostunut paikasta. Saavat sitten itse päättää ovatko vielä kiinnostuneita haastattelemaan vai eivät. Miten te tekisitte?

Commander ja papunen 10+4
 
heipparallaa!

tuhruttelijoille :hug: inhottavaa moinen, toivottavasti loppuu pian kokonaan.

meillä sairaalaan matkaa about 50km. sitten tarttis muksut nakata matkalla jonnekin, no se on alkuvuoden ongelma :D toivottavasti.

(.) maha-asukin mukana olo epäilyttää täälläkin aina vähän väliä. dopplerilla en ole saanut sykkeitä kuuluviin, mutta mulla on "kuuluvuus estettä" sekä taakse päin kallistunut kohtu, joten saattaa johtua näistä.
musta tuntuu että olen oikein sika laiska :headwall: kaikkea koitan koko ajan tehdä, mutta silti tuntuu etten saa mitään aikaiseksi eikä oikein nappaakaan.

commander vaikea tilanne... mene haastatteluun ja kerro olevasi raskaana. olet kuitenkin paras hakija niin palkkaavat sinut papusesta huolimatta :D

voi että olen kade teiän thaikku matkoista B) ollaan siellä oltu kaksi-kolme kertaa ja hinku takaisin kova. matkat ovat vaan 6 henkiselle perheelle pirun kalliita :headwall: 2 vuoden päästä olemme olleet 10 vuotta naimisissa ja silloin tarkoitus lähteä thaikkuun kahdestaan. sitä odotellessa rakennetaan vaan kiltisti omaa taloa kotimaan kamaralla ;)

mie ja pömppis 9+6
 
Helouhei, en taas hetkiseen oo jaksanu kirjottaa. Nihkeän lämminta on ollut. Tänään tuntu töissä ettei saanu enää henkeäkään kun oli niin tihee ilma.

commander: Mä ehkä menisin sinne haastatteluun ja sanoisin siellä asiasta. Mut tietysti se vähän riippuu niistä ihmisistä miten ne sit tykkää jos "menee tuhlaamaan heidän aikaansa". Ihmiset on niin erilaisia -_-. Voihan se olla ihan kiva soittaakin, voisivat arvostaa sitä.

synnäri: Meillä on sairaala kilsan päässä kotoa. Se on ihan kiva :).

kaupunkiloma: Mun lemppareita on Pariisi ja Lontoo. Vanhemmat on käyny Barcelonassa ja Wienissä ja tykkäsivät kovasti molemmista.

yhdessä odottaminen: Meillä on töissä ihan hirveen moni ollu raskaana tässä viimesen vuoden aikana. Tällä hetkellä on yks kiva raskaana, mutta sen raskaus on jo yli puolenvälin ni ei oo sellasta joka olis ihan samoilla viikoilla :). Mut kuitenki sellanen jonka kanssa pystyy kokemuksia vertailemaan ja saamaan vertaistukea.

Bola: Mä meillä töissä yhdellä näin sellasen korun ja aion ite hankkia kyllä heti kun on ne viikot täynnä, että sikiö kuulee ääniä. Ne on ihan nättejäkin :).

(.) Tänään oli eka neuvola. Oli hirveesti höpöttelyä. Paino oli noussu ihan hirveesti (!). Olin ihan järkyttynyt. Ennen kesää painoin 76 ja nyt oli muka 83 :eek: . Ihan järkkyä :kieh: Aattelin että ehkä olin vaan tästä helteestä turvoksissa ja onhan toi vatsa kasvanu kovin. Normivaatteet kuitenki menee edelleen päälle ni ei kai pitäs hirveen huolissaan olla. Labra-ajan sain ens maanantaille (2.8). Sillon otetaan muutama putkilo verta ja pissanäyte. Np-ultra on 13.8 (viikot sillon 11+6) ja neuvolalääkäri 25.8. (13+4). Viikonloppuna alettiin aatella asunnon ostamista kun tämän nykysen kolmion vuokralla maksaisi hyvin omaa pois. Käytiin tänään kattomassa yhtä tosi kivaa kämppää tässä ihan lähellä :). Se oli kyl tosi mukava ^_^.

Tämmöstä tällä kertaa :). Jaksamisia helteeseen!

Adalmis+möttönen 9+2
 
Moikkis!
Tänään on ollu kyllä taas niin kuuma päivä, vois jo ruveta viilentymään vaikka edessä onkin 3 viikon loma. Tota kuumuutta on ollu ihan liikaa, ei vaan jaksa enää.

Meillä on matkaa synnärille ehkä jotain 15 kilsaa, ei mikään paha matka siis. Ja varmaankin me sitten kysytään masuasukin sukupuoli kun on rakenneultra syyskuussa, sinne on niiiin pitkä aika.

Bolasta: Tänään kävin Bebesistä sellaisen hankkimassa =)
 
Missah: Kyllä me meinataan kysyä ja jos nyt jotain oloja pitäis alkaa kaivamaan niin raskauden ollessa niin erilainen kuin aiemmat niin uskon odottavani poikaa. Mutta en usko ennen ku näen :LOL:

Meillä on synnärille matkaa 10 kilsaa suunnilleen ja pelkään senkin olevan liikaa :D Tytöt on tullu niin nopeasti, että harkitsen muuttavani sairaalan pihalle pari viikkoa ennen...

ON: On ollut jotenkin saamaton olo eikä mitään saa aikaiseksi. Josko tää tästä pikku hiljaa :)
 
Heippa! Tänään varasin ajan ekaan ultraan ja sain sen 10.8 jolloin on rv11+4 jo menossa :) eli ei tarvitse kuin tasan kaksi viikkoa odotella ja sitten saa tietää onko kaikki kunnossa :) Meneekin varmaan hyvin odottelu, koska huomenna loppuu taas viiden yön putki ja nokka suunnataan sukulaisiin viikoksi :heart: sitten ois taas viisi yötä ja sitten se jo onkin ajankohtaista :) ei malta odottaa, että saa nähdä pikkuisen :heart:
Joten mulla tulee taas viikon tauko kirjoittelussa :)

En tiedä mitä jomotuksia tuolla alakerrassa on, mutta luulen, että normi kasvua siellä vaan on, toivottavasti :) Oli ihana tänään kun en edes ole niin turvoksissa mitä kaikkina muina päivinä olen ollut...ehkä alkaa sekin helpottamaan :) Ja muutenkin alkaa tulla positiivisempi olo...
Näin muuten unta, että meille tulee tyttö :heart:

Tällä viikolla poksuu rv. 10..mukavaa viikkoa kaikille käyn taas teidän jutut läpi ensi viikon alussa :)

Loruliisa onnea ihanista uutisista :)

Mikä tuo BOLA-koru on?? :)

Happynow ja muru 9+4 :heart:
 
Eilen tuli sairaalasta postia, np-ultra olis 4.8. Mun synttäripäiväksi sattui tuo aika, mukavaa.

Bola-korusta, meinasin sellaisen hankkia. En vaan tiedä mistä sen hankin mutta tilaan netistä siten jos en muualta löydä.

synnäriin on matkaa 60km, ei nyt ihan hirveä matka loppuunsa ja hyvä tie ajaa.

Meilläkin on töissä toinen odottaja, 6 viikkoa minua edellä. Mukavaa kun pystyy kysymään mieltä askarruttavista asioista, hänellä kun on jo esikoinen tehtynä niin tietää miten nämä kuviot menevät.

Tämä viikko vielä töitä ja sitten kesälomalle. jeij!

Amos 11+0
 
Reissuista: mekin ollaan lähdössä syksymmällä viikon reissulle, vuokrattiin matka-auto ja lähdetään Lapin kautta Pohjois-Ruotsiin ja -Norjaan häämatkalle :) Siitä sitten heti seuraavalla viikolla työreissuun viikoksi Tukholmaan :D

sukupuolesta: me meinattiin kans heti kysyä kun vaan on mahdollista selvittää sukupuoli. Jos se on mahdollista kerta saada tietää niin mikäjottei. Ei kyllä meinattu kailotella sitä tietoa ympäri kyliä, muut saa sit arvailla :kieh:

Nomutta jospa sitä aloittaisi kohtapuoliin työnteon, tosin kahvitauko alkaa ihan just ja nälkä kurnii jo vaikka juuri söin aamupalan...

Aina nälkäinen pokemoni & myttynen 10+0 pokspoks!
 
Bola-korusta
Se on aivan ihana:) haluan sellasen pidemmällä ketjulla ja hopeisen. mut tietenkin ihastuin siihen 75? koruun :D mut mies lupas et ostaa sen mulle kun niin kovin tykästyin :heart:

Meillä on synnärille matkaa vaan n.10km ja suunnilleen suoraa tietää nopeesti pääsee:) Ja sukupuoli halutaan kyllä täälläkin tietää, muuten ei pysty vaunujakaan ostaa.. valmiiks katotta parit kivat mut yhdet ei sovi kun tytölle..

Kerhosta Olisko sinne mahkuja saada sitä salasanaa? oon yrittäny 2 kertaa hakea jäsenyyttä mut eipä mitn yksityis viestejä oo muutaman päivän aikana tullut :ashamed:

Ihanaa päivää kaikille :)

Jane & Viltsu 13+2
 
Bolasta: tarkoitushan oli siis hankkia se vasta elokuussa, mutta jostakin kumman syystä semmoinen tänään tipahti postilaatikkoon :D

Sukupuolesta: jos pitäisi tosiaan edellisten odotusten oireisiin verrata, niin nyt olis niiden perusteella poika tulossa ;) Mutta nähtäväksi jää, olen varmaan sen verran utelias että kysyn sitä rakenneultrassa, jos vaan suostuvat kertomaan. Mutta en kai minä 3:n tytön jälkeen enää osaa poikaa hoitaakaan? :LOL:

Nyt vaakatasoon, on vähän :x olo taas..

neitiniisku 10+1
 

Yhteistyössä