Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

Alkuperäinen kirjoittaja Kitrus:
Alkuperäinen kirjoittaja tytöt0406:
Kitrus:Tuonne kaksplussan kerhot-sivulle on perustettu kerho, jossa voi keskustella asioista vähän yksityisemmin. Mikäli kiinnostaa niin pyydä yksityisviestillä salasana niin pääset mukaan :)
Siis en edes löytänyt mitään kerhot-sivua, mutta kokeilin sitten ihan urlilla kaksplus.fi/kerhot ja siellähän noita kerhoja on. Onko jossakin muka linkki ks. sivulle???

Sitten yritin laittaa sulle yksäriä, mutta sekään ei onnistu. Missään ei ole namiskuukkelia, että kirjoita uusi yksäri tmv. Viimeks muistaakseni yksärilootassa oleva pieni sininen kärpäsenkakka oli joku lähetä nappi, mutta ei se ainakaan nyt toiminut.
Ei laitatko mulle sen salasanan :D
Yksärin pääset laittamaan, kun napsautat tota keltasta kirjekuorta nikin alla (tossa vasemmalla, missä näkyy, kuka minkin viestin on pistäny).

Ja kerhot löytyy Etusivulta kun selaa sitä sivua alas päin. Siinä lukee KERHOT ja sen alla näkyy luetteloa joistakin kerhoista. Sitä kerhot-kohtaa napsauttamalla näkee koko luettelon. Siellä on kaks helmikuista, mut se joka alkaa tähdellä, on oikea. :) (toiseen ei ole jäsenhakua edes)
 
Tömpsis olen todella pahoillani :(

Meni taas pitkään lukea s.16 asti tekstit :) yritän pysytellä aina vapaat poissa koneelta ja nyt alko taas yöputki niin voi kirjoitella :)

Onnea kaikille taas hyvistä ultrakuulumisista :heart:

on: Eilen oli eka neuvola, mutta ei siellä ultrattu vaikka päivystyksessä niin sanottiinkin :/ mutta oli kaikenpuolin muuten mukava neuvolatäti ja kaikkia lippuja lappuja saatiin ja myös dvd... mies oli myös mukana ja illalla kysyin, että jäikö sille millanen olo neuvolasta niin sano, että nyt oikeesti tajuan, että musta tulee isä :heart: Kaikki muuten oli ok paitsi hemppari aika alhainen jos laskee alle 110 niin sitte lisää rautaa :) vieläkin on stressi päällä, mutta selkäkivut on kadonneet ONNEKSI!!!
Maanantaina varaan äippäpolille ultran ja se osuu sitte viikoille 11 vissiinkin... Ainiin ja olin päivän laskenu väärin eli tänään 9+0 :) eli jos nyt pariviikkoa vielä ultraan sinnittelen niin olis hyvä :) eikös se niin mene, että kärsivällisyys palkitaan tai jotain :D

Happynow ja muru 9+0
 
Tervetuloa uusille mukaan :)

Ja onnea ihanista ultrakuulumisista :flower:

ON: Eiliset tömpsiksen uutiset laittoivat kyllä omankin mielen tosi matalaksi, ja taas teki mieli mennä varhaisultraan. Mutta enää kolme viikkoa ultraan, yritän sinnitellä sinne asti :) Toistan itselleni, että ei ole mitään syytä pelätä mitään ja etukäteen murehtiminen ei auta. No mutta tuli hyviäkin uutisia, ystävä sai viimeyönä terveen poikavauvan :)
Äitikin soitteli eilen, se on jo neulonut jonkun myssyn, pienen peiton ja alkaa nyt väsäämään neulehaalaria. Lisäksi se oli ostellut kirpparilta jotain lastenlakanoita :D Nauroin sille, että ootko vähän innoissas :LOL:
Kävin aamulla salilla ja puolen tunnin jälkeen alkoi tuntua pahalta :( Muuten oireita ei juuri ole, paitsi mahan järkyttävä turvotus etenkin iltaa kohden :D Ja jatkuva nälkä!

Viikonlopun olenkin ihan yksin, mies lähti reissuun. Ohjelmassa on hömppäelokuvia ja ruokaa :D

pokemoni & myttynen 9+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
VAU HEI MÄKI HALUUN SALASANAN!!<3 nyt löysin vasta ku kitrus kerto mite sen löys!
Onneks en oo ainoo sokee vanhus :D

(meinas eilen jo alkaa hiukan käpy kärvähtämään, kun en sitä löytänyt, enkä hokassu miten yksäriä lähetetään...)
 
Tömpsis :hug:

En ehtinyt ihan kaikkia viestejä lukea, palailen niihin illemmalla. Nyt on vaan pakko valittaa omia asioita, johonkin on purkauduttava...Tulin tänään lasten kanssa 4 päivän reissusta kotiin onnellisena ja hyväntuulisena. Mies ilmoitti eilen, että meille tulee tänään yövieraita, mitä odotin innolla. Mutta nyt on niin v---tus päällä, ettei paremmasta väliä. Mies on siis ollut 4 päivää yksin kotona, eikä ole tehnyt yhtään ainoaa kotihommaa koko aikana. Minä siivosin koko huushollin ennen lähtöä, ja yks on vaan sotkenut talon ja nyt olen hikihatussa siivonnut 3 tuntia vieraita varten ja vielä on yläkerta laittamatta. Jääkaappi täynnä pilaantuneita ruokia, sekin piti pestä, roskat viemättä, sanomalehtiä pöydät täynnä...Ja se ties, että tänään tulee vieraita! Ois nyt voinu jotain asian eteen tehdä. Voi että en jaksa tällaista, ihan itku silmässä koko ajan. Yrjöttää ja väsyttää, eikä auta muu kuin siivota. Tekis mieli tehdä u-käännös ja lähteä takaisin mummolaan, viihdyttäköön vieraitaan ite täällä sikolätissä!

Ja tämä tästä tilityksestä, palaan paremmalla tuulella joskus...

Commander ja papunen 10+1 (vihdoinkin 10 rikki!)

PS: Lapsille ja mun vanhemmille kerrottu vauvasta, kaikki ihan onnesta soikeina. Ja kohta tietää kaikki, koska lapset pälättää vauvasta kaikille, kaupan kassoja myöten :heart:
 
Ja ultrassa jälleen käyty, nyt oli Millimies ottanut kasvuspurtin, ja kaikki muukin näkyi/kuului niin kuin pitikin.
Onnitteli ensimmäistä kertaa ja antoi sielunrauhan :)
Lääkäri pystyi myös jo katsomaan että niskaturvotusta ei ollut, sanoi että 8+ viikon jälkeen sen pystyy jo näkemään.

Laskettuaika siirtyi eli nyt sitten LA on 28.2 tasan sama päivä kuin pojalla :) tosin kun tuleepi sektiolla niin viikon tuosta voi ottaa heti suosiolla pois.

Pahaolo loppui kuin seinään kolme päivää sitten aamulla , hieman säikähdin että mitäs nyt, mutta aijon nauttia tästä ei pahaoloällötys-tilasta täysin..lomakin alkoi tänään :)

nourahia + Millimies 8+4 (poika -95)
:heart:
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

(.) Loma alkoi vihdoinkin ja kohta pitäisi mökille suunnata. Ensi viikon lauantaina on siellä pienimuotoiset hääjuhlat (naimisiin mentii maistraatissa 12. päivä :D) ja pitäis vähän siivota ja laittaa.
Huolimatta tästä tulevasta nettipimennosta, voisin minäkin ottaa sen salasanan.

Seepia ja Sintti 9+4 (poika -95)
 
Tömppis: Pahoittelut ja paljon :hug:

Kertomisesta: Itse olen kertonut vain kaverille ja mies on "pitkin kyliä" poikaporukoissa revenny kertomaan että hänestä on tulossa isukki+ siskolleen ja hänen perheelleen.. Heh.. Toisaalta tympeää kun samaan aikaan tuntuu että minä en saisi kellekään kertoa vielä tms.. Noh.. toisaalta ei ole ketään kelle kertoakaan, kun kaveri ja perhe tietää.. Minun porukatki tietää ja sisarukset mutta en itse kertonut kun sitten ku rupes tenttailu ja selitykset käymään vähiin... :whistle:

Täytynee vielä suihkuun pönkästä ja alkaa valmistautuu papan 70-v juhlille joihin saan mennä yksin edustamaan, mies lähti Kuninkuusraveihin Ouluun...
 
Voi tömpsis :hug: :'(

Jiihaa, saatiin keittiöremontti suht valmiiksi.Vihdoin ja viimein!! :)

Kertomisesta: Mä olen kertonut äidilleni, kun arvasi sen puoliksi. Ja siskolleni ja yhdelle hyvälle ystävälleni olen kertonut. Mies ei kai kenellekkään. Alustavasti puhuttiin, että vasta sen ekan ultran jälkeen kerrotaan, kuten esikoisestakin...Mutta minäpä en ole osannut pitää suutani kiinni. :saint:

Onko kaikki siellä kerhonpuolella juttelemassa, vai mitä siellä tapahtuu? :D Eli salasanan voisin mäkin sitten ottaa.
Ja käydä lukemassa vielä, että miten löydän koko kerhon! :LOL:
 
Pitkään aikaan en ookkan käyny kuulumisia lukemassa. Kaikkia en lukenut, päällisin puolin selasin.

Tömpsikselle haleja ja voimia!

Käin eilen ostamassa mammafarkut kun omat puristaa jo. Hyvin muuten mennyt ja ekaa kunnon ultraa ootellaan, viel reilu viikko ois =) Jotenkin tullut välillä tunne et onkohan siel ees mitään kun ei ns. "mitään tapahdu". Mut eiköhän huoli oo ohi kun ultraan päästään.

Murunmami 10+3
 
Pätkä suoraa kopiota:

Minä alan paljastua. Ystäväpariskunta oli käymässä yönseudun ja kyllähän se kysymys sieltä tuli: Milloinkas... Että en minä vain kuvittele olevani iso. Ultran perusteella rv 10 pärähti tänään käyntiin, oviksen perusteella rv 11 alkaa ylihuomenna ja oireet viittaa jälkimmäisen paikkansapitävyyteen: vähäisetkin oireet on helpottumassa ja kohtu aristaa kasvuaan. Esikoisesta rv 8-9 oli aivan kaameita ja sitten ihan yhtäkkiä olo alkoi normalisoitua huimaa vauhtia.

Eli kauheesti ei olla kylillä huudeltu, mutta kun tuo maha kertoo puolestamme. Se on ihan järjetön. Tulevan isosiskon kuullen emme käytä vauva-sanaa ja muutenkin vain erittäin vaikeita sanoja, jotta hän ei ymmärrä -> ei ala laverrella asiaa kaikille ja kaikkialla. Hame on ollut kolmisen viikkoa jo äippämallia, kun tavalliset nousee niin ylös, että vain korostaa mahaa. Housut ovat olleet auki ja henkseleillä ylhäällä vieläkin kauemmin, kunnes eilen ostin farkut, joissa on tilaa pidemmäksi aikaa. Minulle istuu tosi hyvin Mama Liciousin mallit, jolta esikoisen aikaankin alaosan vaatteet hankin. Tai siis ne istuvat alkuraskauden. Viimeisellä kolmannekselle muut kuin mekot puristavat kuitenkin. Paidoissa ei ole onneksi niin nuukaa.
 
Ei menny esikoisen synttärit ihan niinku elokuvissa :ashamed: Ehti ehkä vartin leikkiä kavereiden kanssa, niin kaatuipa sitten pinnasänky päälle (miksi pirussa siinä pitää roikkua??? |O ) ja huuli halki! Tottakai on lauantai ja lähin lääkäri Oulun yhteispäivystys 30km päässä, sinne lähtivät sitten isovanhemmat lapsen kanssa. Vieraat leikkivät sitten keskenään pari tuntia ja lähtivät kotiin :headwall:

En tiiä, on taas semmonen olo että pulttaan joka ikisen huonekalun lattiaan kiinni, käärin ne 5cm paksuun vaahtomuoviin ja pistän penikat 3 metrin liekaan ja tuohon leivinuunin nurkkaan kiinni. :kieh:
 
neitiniisku,voi hyvän tähen.... aikamoiset kekkerit sitte teillä :eek:

Tillukas
,Koskahan joku kehtaa multa kysyy et oonko raskaana :ashamed: Mul on kans ihan mahoton pötsi ja vähän ahistaa kun haluis tonne np-ultraan pitää vielä asian pienen piirin tiedossa. Tosin enhää miä missää liikukkaan kun oon niin veltto,et tokko kukaa huomaakaan |O

Jaaha,se on taas helteitä luvannu...en jaksa tätä kesää yhtään enää,syksy kiitos.

Repa ja säynävä 11+0 poksista :heart:
 
Heippa taas!

Nyt paremmalla tuulella kirjoittelen, ketutus meni ohi ehkä tunnissa edellisen kirjoituksen jälkeen. Hormonit taitaa vähän kiristellä hermoja :LOL:

Dobblerista: Mä en aio hankkia, miehellä on stetarit kotona, joten kuunnellaan niillä sitten jos on tarvetta. Mulla pari kaveria olleet näitä panikoivia dobblerin käyttäjiä ja käyneet turhia käyntejä neuvoloissa ja myöhemmin synnärillä tosi usein. Voisi se olla aika vaikea olla huolestumatta, jos ei saakaan ääniä kuuluviin...

Kertomisesta: Meillä kävi niin, että tuo 5 v. kysyi multa ihan suoraan viime tiistaina, että onko sulla jo vauva masussa. En sitten halunnut valehdella, joten sanoin, että on. No siitäkös riemu repesi, suunnilleen riemutanssia vetivät molemmat ja halailivat masua ja suukottelivat :heart: Ja 3-vuotias on sen jälkeen kertonut asiasta ihan kaikille, viimeksi tänään jätskikiskan myyjälle :LOL: Ja meillä myös kovasti miettivät mitä kaikkea pitää hankkia ja katselevat kaksplussan vaununumerosta jo sopivia. Isovanhemmille on tieto myös mennyt lasten kautta, joten nyt on voinut pari päivää käyttää "normivaatteita" eli antaa mahan näkyä ihan kunnolla. Mulla on ihan hirveä kuula, kaikki arvaa, ketkä näkee. Mutta hyvä näin, eivätpähän luule, että olen lihonut :)

Miehen asenteesta: Meillä mies teki aloitteen tästä vauvasta ja on ihan hyvin mukana odotuksessa. Tänään juuri puhuttiin puistossa pitkät pätkät vaunuvaihtoehdoista :) Ainut erimielisyys oli tämä kertominen, mutta ei se sitten suuttunut vaikka kerroin ja on nyt alkanut myös kertoa ystävilleen ja sukulaisilleen.

Yhdessä odottamisesta: Olen odottanut kahta edellistä suht yhtäaikaa kavereiden kanssa, mutta asutaan niin kaukana toisistamme, että ei sillä ole oikeastaan ollut merkitystä. Nyt on tosin kiva, kun tavatessa on lapsista seuraa toisistaan. Olen vähän sellainen erakkoluonne, eli tykkään olla lasten kanssa kotona, varsinkin vauva-aikaan, joten en kaipaa siihen ketään kaveria ja "kyläilypakkoa".

Pahoinvoinnista: Mulla on nyt ollut pari parempaa päivää, eli saa nähdä, joko etominen alkaisi väistymään. Olen syönyt lihaa 2 kertaa tällä viikolla, sitä en ole saanut alas moneen viikkoon. Jospa tämä tästä. Kohtahan se 2. kolmannes alkaa, joka mulla on ollut aina melko oireeton ja "nautinnollinen" aika.

Maanantaina pitäis käydä viemässä pissanäyte ja otattamassa verikokeet. On aina kivaa, kun tapahtuu jotain konkreettista raskauteen liittyvää :)

Laiskaa lauantai-iltaa viettävät Commander ja papunen 10+2 ja isommat 3 v ja 5 v.
 

Yhteistyössä