Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

Heipparallaa!

tytöt: soititko neuvolaan? toivottavasti saat jotain apua, tai pystyt ottamaan rauhallisesti jos tädit käskee niin ;) :hug:

niiskuliini: Onnea! :flower: Oi miten ihana häämatkakohde! Itse rakastan valaita ihan hulluna, joskus suunnittelimme matkaa Azoreille, mutta se peruuntui sitten. Siellä oli varmana viileämpää kuin mitä täällä on ollut ;)

Miukkari: toivotaan, että vuoto on ollut vain harmitonta :) :hug: Oletko pian menossa ultraan?

Missah: hahaa sä oot keksinyt työnimen, tai siis olikos se sun mies sen keksinyt? no jokatapauksessa, hauska nimi, mikäköhän se tarina tuonkin takana on... :D :D

ON: Tänään piti olla eka lääkäri, mutta se oli joutunut päivystyshommiin, joten oli vaan tavallinen neuvolakäynti. Kaikki arvot oli laskeneet: niin hemoglobiini, verenpaine kuin painokin :eek: !!! no puoli kiloa, mutta silti :) vautsi :D Suolaa se käski mun syödä enemmän, pitäis ehkä auttaa heikotukseenkin näillä helteillä. (Nyt oli muuten eri täti kuin viimeksi, oma täti on kesälomilla.) Kysyin sitten siitä orgasmien aiheuttamasta kivustakin, mies vieressä näytti sivusilmällä ihan vaivautuneelta :D :D , ja täti sanoi, ettei siitä ole mitään huolta ja pitäisi pian helpottaa, alussa nopean kasvun aikaan paikat ovat vain niin hellänä. Uuden lääkäriajan sain elokuun alkuun.

Sitten kuunneltiin dopplerilla, nuori täti etsi ja etsi... ja mua alko jo vähän ahdistamaan, ettei vieläkään sieltä kuulu mitään... no yhtäkkiä täti sanoi miehelleni: "voisikos isä tulla vähän auttamaan tänne?" ja minä olin ihan että apua mitä nyt tapahtuu... se käski mieheni seuraamaan lukemaa näyttöruudusta ja sanomaan sitten hep kun luku nousee, että kuuntelee siitä kohdasta enemmän. Eli ääntä ei saatu kuuluviin, mutta lukemat pomppivat 120-155 välillä siinä näytöllä! Ei ehkä ihan niin liikuttavaa tuo ensikerta tällä tavalla, mutta oli se vaan silti aika hienoa :) Nyt tiedän, että siellä on joku! :) :) :heart:

Kun tulin kotiin piti oikein tekstari laittaa anopille, että syke on löytynyt ja omalle äidille soittaa :) Äitini käski kaksi kertaa laittaa käden mahan päälle ja kertoa mummolta terveisiä :) Anoppi on varmaan töissä, kun ei ole mitään vastannut...

Ja eilen alkoi närästämään!!! :headwall: Hain Rennietä jo, mutta ei sekään tunnu auttavan, au au au! :(

Keskiviikkona on sitten se eka ultra, sen jälkeen tiedetään taas paljon enemmän... saankohan nukuttua yhtään sitä ennen.... :$ Viime yökin meni valvoessa, unirytmi on taas ihan päälaellaan verrattuna "normaaleihin" ihmisiin :whistle: :D

Toivottavasti teillä on hyvä päivä tänään :)
tömpsis ja önniäinen 11+6
 
Happihyppy,Onnea s.äänien kuulumisesta ja hyvä asiahan matalat paineet on jolleivat liian matalat ole =)

Sasumalla jaksuja pahan olon kanssa :hug:

Ummetus,en tunne... en tuntenu edellisessäkään raskaudessa moista tilaa :D Mulla on ihan päivaston p. niin sanotusti luistaa liiankin hyvin :p

Lupas helteiden helpottavan ja tänään onkin ollu hiukka iisimpi päivä. Olo on ollu parempi... huimausta kyllä on :/

Repa ja Säynävä 10+2
 
Soitin neuvolaan ja sieltä tosiaan käskivät ottamaan rauhallisemmin ainakin ultraan asti. Oli iloinen, että se on näin nopeasti suppareiden alkamisen jälkeen, jotta saadaan vähän enemmän taas tietoa...mut siis näin alkuvaiheessa ei voida vielä mitään tehdä, muuta kuin ottaa iisisti. Helpommin sanottu ku tehty kahden tytön kanssa :D Onnex oon sentäs nyt lomilla...

Ummetus: Täällä se on vaivannut heti alusta lähtien eikä loppua näy. Sitäkin kysyin äsken neuvolasta ja jos ei kuidut yms muut auta niin sit vaan levolacia peliin... Pitäis myös liikkua paljon, mikä auttais ummetukseen, mut samaan syssyyn terkkari totesi ettei sitä voi mun kohdalla toteuttaa, kun on noita suppareita...

Toivottavasti pahoinvoinnit alkaa jo helpottamaan kaikilla edes vähäsen :heart:

Mami ja Nasu 11+1
 
Tytöt: Mulla oli myös noita suppareita aika paljon viikko sitten. Oltiin mökillä ja oli paikka täynnä vieraita eli en saanut oikein olla omissa oloissa ja levätä. Koko ajan piti touhuta jotain niiden kanssa. Supistukset alkoi olla jo sen verran tuntuvia, että huolestuin ja pakenin salaa vinttiin päiväunille, kun toiset pelasivat mölkkyä. Seuraavina parina päivänä koitin olla mahdollisimman paljon levossa ja rentouduin. Sen jälkeen ei ole enää ollut enää satunnaisia eikä niin voimakkaita suppareita. Saisitko lapset vaikka mummolaan / kummeille tms. hoitoon pariksi päiväksi? Saisit silloin rentoutua oikeasti ja pistä mies hoitamaan huusholli, ruoan laitto ym.

Rakastelu + supparit: Eikös orgasmi nimenomaan aiheuta pientä supistelua kohdussa? Ainakin itse tunnen sellaista, mutta ei se ole vakavaa vaan kuuluu asiaan ;)

(.) Tänään oli ensimmäinen lääkärineuvola. Kaikki hyvin ja syke kuului =) Lääkäri sanoi, että jos ei doblerilla kuulu, ultrataan. Olisi kuulemma muutenkin varmaan ultrannut, mutta viikon päästä on kuitenkin np ultra ja raskaus on jo varmistettu varhaisultralla ja tällä kertaa kuulluilla sydänäänillä eli ei ollut tarvetta. Ihan kiva tietää, että neuvolassa on sekin mahdollisuus, jos on tarvetta :) Painosta eivät ole sanoneet sanaakaan, mutta itse olen sitä siellä murehtinut. Nyt kun tuo pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaa, täytyy oikeasti alkaa tarkkaan katsoa mitä syö tai paisun kuin pullataikina :ashamed: Sokerirasituksesta lääkäri vain mainitsi, että siihenhän lähetetään miltei kaikki nykyään eli se on edessä. Tämän jo tiesin muutenkin eikä se haittaa ollenkaan.

Neuvolakäynneistä: Outoa tosiaan noin pitkät välit. Säästösyistä varmasti, mutta tuntuu aika hurjalta. Tietysti tässä vaiheessa harvemmalla on ongelmia ja enemmän käyntejä tarvitaan lopussa. Silti.... Meillä oli ensimmäinen neuvola rv 8+5 ja lääkärineuvola 10+3. Np-seula on 11+3 ja seuraava neuvola 14+4. Aika paljon noita käyntejä siis jo tässä vaiheessa tulee.

Barbamama 10+3 (tyttö 9v ja poika 7v)
 
Heipsan :wave:
Taidan liittyä uutena joukkoon, mukava saada lukea muiden odotusajasta ja osallistua keskusteluihin..
Täällä olis ensimmäinen tuloillaan. rv 11+6, TAYS ja LA 1.2 :) toistaiseksi, ellei huomenna muutu ensimmäisessä ultrassa, jota kyllä jännitetäänkin aika lailla.. onneksi aika on jo 9.00 niin ei ole kovin pitkä odotusaika enään :) Kuinka kauan ensimmäinen ultra-aika kestää? Toivottavasti vauveli ei käännä selkää että saadaan hyviä kuvia:)

Raskaus aika on ollut helppo ei ole ollut mitään oireita.. ensimmäisen kerran kuultiin sydän ääniä rv 10+6.. Nyt odotan innolla että masu rupeisi näkymään. Onko kellään vielä näkyvissä. joidenkin kuvia katsellu ja rv14 monilla masu jo todella selvästi näkyvissä..

Ihania odotus aikoja kaikille<3

Jane ja viltsu rv 11+6 (mummun käyttämä nimi) :D
 
ummetuksesta juu on ollu ja se on kiusallinen vaiva sellainen lääke kun "laxoberon" on tosi hyvä lääke. se vaikuttaa yön yli. ku tota suolihuuhteluu vissii ei suositella ettei suoli "laiskistu" vaikka titetty saahan sitä joskus käyttää.

orgasmin aiheuttamat supistukset: juu oon kans kuullu että ois perää :)
 
ummetuksesta: oma maha oli päinvastoin ihan sekaisin alussa, nytkin välillä, mutta oon alkanut syömään, tai no, juomaan, joka aamu yhden actimelin/rainbown tehojuoman. Niissä on maitohappobakteereita ja ne on pitäneet mun mahan paremmassa kunnossa nyt :)
 
Ummetuksesta Täältä löytynyt tuo vaiva jo heti alusta asti. Ei ole kyllä kivaa :( .

Neuvolasta vielä Pakko oli käydä tarkistamassa tuolta kaupungin nettisivuilta nuo neuvola-aikataulut:
"Käyntikerta: Raskausviikot: Toiminta:
1. 7-10 terveydenhoitajan vastaanotto
2. 10-12 tarvittaessa lääkärin vastaanotto
3. 10-12 ja 19-20+6 sikiön seulontatutkimukset
4. 20-24 terveydenhoitajan vastaanotto
5. 26-28 lääkärin vastaanotto
6. 30 terveydenhoitajan vastaanotto"
Minulla ei siis tuota tarvittaessa olevaa lääkärin vastaanottoa ole, mutta muuten olisi menossa tuon aikataulun mukaan ja seuraava varsinainen neuvola vasta siellä 20 viikon 'paremmalla' puolella. Näin siis Helsingissä....

(.) Tänään ollut ihan hurja olo koko ajan aivan väsynyt ja pientä oksetusta ilmassa, söin sitten jotain tai en :p. Poistunkin takaisin tuonne sängyn pohjalle löhöilemään.

Seepia ja Sintti 9+0 Poks! (poika -95)
 
Heipparallaa!!! Np-ultrassa käyty ja kyllähän se nyt jostain syystä on niin, että Jalle vastaa täysin niitä viikkoja, mitä neuvolassa on laskettu 28 päivän kierron mukaan :eek: On meinaa oikeesti aika jännä, koska tein silloin kiertopäivänä 28 testin, mikä oli tyyli puhdas nega :p Mutta kumminkin asia on nyt niin, et laskettu aika on 26.1.
Niskaturvotusta oli 0,7mm, eli ei juuri mitään. Ja veriseulan tuloksia en saanut lukuina, mutta negaa näytti yhteenlaskettuna turvotuksen kanssa. Eli kokonaisuudessaan kaikki on hyvin :heart:
Uutta oli se, et viime raskaudessa sairaalassa seulanta ultrat hoiti lääkäri, mutta nykyään ne tekee kätilö. Mä pääsin nyt lääkärille, koska neuvola lääkäri oli laittanut lähetteen tästä ultrasta lääkärille mun viime raskaudessa olleen raskaumyrkytyksen vuoksi.

tömpsis Mies sanoi esikoiselle, et meneppäs nyt lattijalle, niin sit se sai tän väläyksen, et masuasukki on Jalle :LOL: Joo, tää on ihan yhtä vitsi työnimi mikä oli esikoilla... Se oli meinaa Mölli :heart: :LOL:

Mä taidan osittain siirtyä myös tohon tammikuisten pinoon, mut tahtoisin edelleenkin teidän kanssa jatkaa rupattelua tiiviisti :heart: Luulin oikeesti silloin kun plussasin, et hedelmöittyminen olisi tapahtunut myöhempään, kun plussa oli niin onneton, vaikka menkat oli jo myöhässä. Olin ihan 100% varma, et laskettu aika siirtyy mut toisin kävi.




Mulle osuu aina nää huonot kuvat... :headwall: Mut tää on niinku kasvokuva :LOL:

Missah ja Jalle 12+5
 
Ihania ultra kuulumisia tullut monelle :)
Minä täällä taas iloitsen kaverini puolesta joka tänään teki muuten vain raskaustestin kun oli täällä käymässä.. Itkien se sitten yhtäkki tulikin vessasta ja sanoo:"Ei tää voi pitää paikkansa, tää on vanha tää testi." :LOL: Oon niiiiiin onnellinen, laskeskeltiin jo että meillä olis 3vko eroa LA:ssa.. :p

Sasuma ja taapero 7+2
 
Onnea ultrakuulumisista ja doppler-sykkeistä! :D

Sasuma on tosi kivaa olla raskaana yhtä aikaa tutun kanssa. Ja äitiyslomalla. Mulla on ollu niin molempien raskauksien kanssa. Ihanaa, kun on joku, jolle voi livenä vuodattaa ja toinen ymmärtää just eikä melkein. B)

Orgasmi ja supistukset pitää paikkaansa. Valitettavasti mulla ne kävi viime raskaudessa niin koviksi, et vähän reilun puolen välin jälkeen piti alkaa vältellä sitten orgasmejakin, koska supisteli liikaa muutenkin. Itse asiassa siitä jäi semmonen kammo, että nytkin on tosi vaikea innostua asiasta, kun pelkään, et se käy taas...

(.) Itse kävin tänää otattaa ne verikokeet ja ens viikolla olis sit ultra. Vähän jo jännittää... Vähän väliä mietin, et entäs jo se syke ei enää olekaan siellä. :xmas: No joo, typerää sinänsä ees stressata tommosia, kun jos niin käy, sille ei vaan voi mitään. Ei se siitä stressaamalla muuksi muutu. :)

Muuten kaikki ok. Edelleen tiedän, milloin kello on lähellä kuutta illalla. Siitä muutama tunti eteenpäin oksettaa niin pirusti, mut muuten on onneksi helpottanut. Ukkokin sai ostaa taas meetwurstia jääkaappiin (kielsin sen, kun en aiemmin voinut sietää sen hajua :snotty: ).

Mutta nyt nukkumaan. Neiti herätti aamulla niin aikaisin, että oon ollu koko päivän ihan väsynyt.

T. Kärppä ja toukanpoikanen 10+6 jos neuvola on oikeessa
 
Hei vaan!

Missah: harmi, että jätät meidät, mutta toisaalta, pääsetpä luultavasti kärkeen tässä porukasta vauvan saaneista sitten ensi vuonna :) Käy kuulumisia ainakin huikkaamassa!

Supistuksista; mulla ne on molemmissa aiemmissa raskauksissa tullu tosi myöhään, ei myöskään orgasmin tms. seurauksena aiemmin. Varmasti taas yksilöllistä ja rakenteellista, kuten niiin monet asiat raskauksissa :)

Ummetuksesta: valitettavan tuttua on joo. Yritän syödä luumusosetta ja juoda paljon, se auttaa ainakin joskus. Ruoka-aineallergioiden takia mulla on kuitenkin ripulia vähintään kerran viikossa, joten liian pahaksi ei pääse ummetus muodostumaan.

ON: Mä kävin siellä varhaisultrassa perjantaina, ja ajattelin, että koska kaikki on hyvin, voitais vihdoin kertoa kaikille. No mies iski jarrut päälle, että ei nyt vielä kerrota, jos jotain sattuu. Minä olen niiiiiiin kypsä tähän salailuun ja mahan piilotetteluun, että ihan itkettää jo koko tilanne. Huomenna ois lähtö lasten kanssa mun vanhempien luo, enkä yhtään haluaisi enää äidiltäni asiaa salata. Mutta en haluaisi "pettää" mieheni luottamustakaan kertomalla ilman yhteistä sopimusta. Meillä on edessä uimista yms. enkä haluaisi äitini paheksuvan lihomistani (on aina ollut tarkka painostaan ja myös minun), vaan tietävän totuuden.

Sori, huono päivä, tuli valitusta...

Commander ja papunen 9+3 (jee, kohta päästään kaksinumeroisiin viikkoihin!)
 
Missah Tosi ikävää että lähdet, älä nyt täysin unohda meitä :'(

Täällä ei tietoakaan ummetuksesta, kyllä voin sanoa et nyt kahtena iltana on p.... lentäny niin ettei tosikaan. En tiedä mitä uskaltaisin ottaa kun noita Imodium tabletteja ei saa ottaa tässä olotilassa. En tajuu mistä tuo johtuu. Rupee olee hanuri niin kipee että... :/

Tämä viikko pitäisi jaksaa vielä olla töissä ja sitten olisi 3 viikon loma, odotan sitä niiiin paljon. Ja tietenkin torstaita, mahtaako sieltä löytyä mitään. Onneksi aika on klo 8 niin ei tarvitse odotelle koko päivää :D

Minnis ja masuasukki 11+6
 
Huomenta!

Supistuksista: Mulla tuli ekat supistukset viimeraskaudessa vasta kun olin menossa synnyttämään. Harjoitussuppareita en edes huomannut!

Ummetus: Tällä hetkellä ei ole, mutta odotan innolla niitä viimesiä viikkoja raskaudessa...Viimeksi ainakin sillon tuli ja pahana!!

Niin ja synnytyksen jälkeen mulla ei toiminut maha viikkoon! Oli aika tukavat oltavat. :kieh:

Onnea vielä ultraan menijöille!! :flower:
 
Missah: tulehan kertoilemaan kuulumisia ainakin joskus :)

commander: aika inhottava tilanne, etenkin jos äidilläsi on tapana huomautella tuollaisista asioista ja nyt onkin kyseessä joku ihan muu... :hug:

sasuma: voi kun ihanaa että on kaveri kenen kanssa odottaa samaan aikaan :)

ON: ei vieläkään mitään, turvotus on laskenut sen verran, että mahduin farkkuihin :D Tosin vyötä ei tarvia laittaa... Viikot poksui tänään :) Kohta ollaan täälläkin kaksinumeroisissa :heart:

pokemoni & myttynen 9+0
 
Tiistaita kaikille & Lämpimät Onnittelut kaikille hyviä uutisia saaneille! :flower:

Mulle iski viikonloppuna taas sellainen epäusko koko raskauden suhteen et oli pakko soittaa neuvolantädille. Tämä ku lupasi tarvittaessa ultrata uudestaan tässä np:ta odottaessa jos tarvetta. Niinpä sit käväsin aamulla ultrattavana ja kyllä siellä alivuokralaien vaan heilutteli käsiä ja jalkoja ja hikkaki sillä näytti olevan :) Hyvin näytti kasvaneen ja oli virkeä. Sydän jumpsutteli todella voimakkaana.

Oikeesti, siis meille on todellakin tulossa helmivauva!!! Kyllä kait se jo nyt on uskottava, ku kolmeen otteeseen on kuvaki otettu todisteeksi!!! =)

Vielä ois ilta ja kax yövuoroa ja sit alkaisi reilun kolmen viikon LOMA!!!! Nyt voi sit tosta lomastaki nauttia eikä niin väliä vaikka sukulaisille ja ystäville jäisikin kiinni.

Mut ny mie menen vielä takaisin nukkumaan. Viime päivinä ollut kauhea väsymys ja aamuvuorojen jälkeenkin tullut nukuttua 2.5 h:n päikkärit eikä mitään vaikeuksia saada yöllä unta. :ashamed:

Jaksamisia kaikille :hug:

Wendy + Alivuokralainen 10+2
 
Onnittelut Missah ja Wendy hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Supistuksista on ollut puhetta. Poikaa odottaessa supistukset tunsin vasta synnärillä :whistle: Jos olikin aiemmin ollut, en ollut niitä tunnistanut eikä varmaan kovin vahvoja olleet. Jännityksellä odotetaan miten nyt..

Kertomisesta. Niin mun puolelle lähipiirille on kerrottu, mutta mies on keksinyt että odotetaan kun hänen vanhemmat huomaa :| Eli siis olen joku näyttelyesine. Kaippa ne osaa jo odottaa kun tietävät tuosta edellisestä tuulimunasta. Mutta olisi kyllä mukavampi kertoa, ehkä se mies tulee järkiinstä huomisen ultran jälkeen.

Minäkin nyt odotan sitten kaverin kanssa, tosin hän on vasta aikaisilla viikoilla. Tosi kivaa se on, poikaa odottaessa ei ollut oikein ketään samaan aikaan mammalomalla.

Kärppiksellä alkaa iltapahoinvointi siis kuudelta. Täällä päin se alkaa noin kello kolmelta iltapäivällä. Aamuisin onneksi olen jopa vähän energisempi nykyisin ja saa jotain tehtyäkin.

Jännittää huominen ultra

Blue ja pienokainen 11+5
 
Oottepa ollut taas aktiivisia, mukavaa!

Missah tosi hienoa, että kaikki hyvin ultrassa :)Tuu kertoilemaan kuulumisia välillä meille, vaikka aktiivisemmin kirjoittelisitkin tammikuisissa. Myös muille onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Wendylle oon vähän kateellinen tosta ultrauksen mahdollisuudesta. Mä en meidän neuvolassa varmasti ultraan pääsis kun ymärsin ettei siellä ultrata melkeinpä lainkaan (liekö on ees laitteita) vaan ne tehdään PHKS äitipolilla nuo ultrat. Mä oon kanssa epäillyt mytyn vointia viime viikosta asti ja mielelläni kävisin tarkistuttamassa, että kaikki hyvin kun vielä reilusti yli 2 viikkoa siihen niskaturvotusultraan. Mutta hienoa, että sä siat hyviä uutisia :D

Musta olis kanssa mukavaa, jos olis samaan aikaan oottava kaveri. Yhden tiedän, joka on muutamaa viikkoa pidemmällä kun mä, mutta ei olla valitettavasti kun naamatuttuja. No vielähän niitä ehtii tässä ilmaantua (mä ainakin toivon).

Ummetuksesta: Mulla ei kyllä mitään pahempaa oo vielä ainakaan ollut. Tuntuu jopa, että vatsa on nyt muutaman viime viikon ollut pikkasen turhankin toimiva...Mutta katotaan mihin suuntaan se tästä lähtee...

ON: Mulla ei tosiaan vieläkään oo oikein mitään oireita, ei vaikka kuinka niitä yrittäis kehitellä. Kaikkea pystyn syömään, mitä ennenkin. Pahaa oloa ei ole, paitsi ihan hetkittäin (noin 2 kertaa viikossa :) ). No mutta, ei tässä auta kun ootella sitä ultraa ja toivoa parasta.

nelli & mytty 10+3
 
Missah,ihania ultrakuulumnisia ja söpö kuva :D

Supistukset,Mulla oli niitä mahankovettumisia esikoisen aikana mut varsinaisia synnytyssuppareita ei saatu kuin tekemällä aikaseks. Synnytys siis käynnistettiin ja hyvä että saatiin suppareita niinkään... paikat oli kyllä auki jne.

Kärsin enempi vaan tästä huimauksesta ja tänään mittasin alimmat verenpaineet ikinä 100/62,mulle tosi alhaset,kun viime nlassa oli jotain 120/80 luokkaa... kiva olla tokkurassa kokoajan :/

Repa ja säynävä 10+3
 
Onnea kaikille ultrassa käyneille!! :flower: Meillä on ylihuomenna np-ultra, niin kuin taisi olla monella muullakin. Sopivasti jännittää onko kaikki hyvin.

Meillä mies olisi halunnut kertoa koko maailmalle heti positiivisen raskaustestin jälkeen. Minä olin toppuuttelija. :whistle: Varhaisultran jälkeen kerrottiin tuleville isovanhemmille ja sellaisille kavereille, joille tulisi kerrottua vaikka joku menisi pieleenkin. Sen verran kyllästynyt olen kulkemaan "teltoissa", että np-ultran jälkeen en kyllä jaksa enää välittää kuka huomaa ja missä (maha on ihan valtaisa + turvotus varsinkin iltaisin).

Esikoista odottavana en taitaisi edes tunnistaa suppareita... Mutta pinkeäksi maha vetää, jos on ollut vähänkään rankempi päivä. Sänkyhommilla ei onneksi ole ollut mitään vaikutusta asiaan, eikä miestäkään näytä haittaavan millään lailla. :D Välillä saa normaalistikin muistuttaa, että älä paina mahaa, ei tunnu hyvältä...


Sasuma ihanaa jos on lähellä joku muukin raskaana.
 
En mä mihinkään häviä :D Teidän kanssa jo niin pitkään kirjoitellut.

Mulla muuten hävis se kauhee turvotus maha, ja nyt tuntuu ainoastaan alamaha sellaiselta kovalta. Tänään taas oli ihan pakko käydä kattomassa paljon paino on, niin jatkaa vaan tippumista :eek: Voi jee, oon niin onnellinen.

Mun pitäis siivota eikä koneella istua, mut tähän mä taas jämähdin.... :whistle: Kai mun olis pakko edes yrittää, ei muuten mitään, mut kaveri on tulossa käymään ja kaikki ihan hujanhajan...

Missah ja Jalle 12+6
 
Ihanaa tänään aamulla 9 oli ultra, siellä se pienoinen hyppi ja pomppi :heart:
Kaikki oli erittäin hyvin, ei mitn ongelmia.. kasvu + kaikki muut hyvää :)
14.9 sit toivottavasti saadaan tietää kumpi sieltä tulee.. :)
 
Hei, minäkin ehken uskaltaudun mukaan, ensimmäistä odotellaan ja LA olisi 14.2. Keskenmeno oli 10/09, mutta nyt näkyi varhaisultrassa salamatkustaja ja syke rv 8+2. :heart:
Huomenna olis ensimmäinen neuvola, sen jälkeen kait sitten pikkuhiljaa np-ultrakin ehken elokuun alussa...

Amos, 10+0
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista! Oma ultra alkoi jännittämään eilen illalla B) Mitä jos kaikki ei olekaan hyvin, kun on ollut suppareita? Onko siellä nyt sit yks vai kaks? Kasvaako normaalisti? Tällaiset kysymykset pomppii päässä vaikka yritän toppuutella :D

Torstaina olisi tarkoitus myös lapsille kertoa? Onko teillä kokemusta siitä? Oma lapsi oli alle 2v kun juniori ilmoitti tulostaa, joten ei ymmärtänyt asiaa kovin kummosesti. Nyt esikoinen tosiaan 6v ja juniori pian 4v joten tilanne on täysin eri. Mietin luenko kirjan aiheesta vai näytänkö ultrakuvan?? Ehdotuksia??

Amokselle tervetuloa mukaan :flower:

Mulla on tänään ollut julmettu väsy ja jysäri, joten huilauksen merkeissä on menty. Heti, jos menee illalla liian myöhään nukkumaan niin se kostautuu aamulla, kun likat herää kuitenkin ajoissa...Mutta päätin sitten äsken hemmotella itseäni ja lakkasin kynnet näteiksi ja muuten laittauduin. Johan alkoi maailma näyttämään taas paremmalta :LOL: Päivää myös paransi se, kun ystävä soitti ja ilmoitti antavansa mulle vauvan vaatteita, kun ei itse niitä tarvitse =)

Wendy: Onneksi kaikki oli hyvin. Näin alussa huomaa itsekin miettivänsä vielä, onko kaikki tosiaan totta, mutta loppua kohden se helpottaa :)

Mami ja Nasu 11+2
 

Yhteistyössä