Sektioista joku kyseli (anteeksi kun aina unohdan nimet :ashamed: ): Mulle sanoi yksityinen gyne tuolla ultrassa, että 1 sektion jälkeen voi huoletta synnyttää alateitse, mutta toisen sektion jälkeen ei enää kannata yrittää, kun kohdussa on niin paljon arpikudosta, ettei se kestäisi sitä kovaa ponnistamista ja rankkoja supistuksia. Eli mulla varmasti edessä sektio.
Missah: tsemppiä ultraan, ustkotaan, että kaikki on hyvin, eikö niin?
Mulla tää pahoinvointi ja väsymys taas palaili, oli muutaman päivän tauko. Meillä oli viikonlopun kylässä miehen sisko, joka on lievästi vammainen. Ja vaikka hän on ihan herttainen ihminen, niin en olisi millään jaksanut nyt aíkuista lasta ja lisäksi hänen hygieniansa on hieman heikkoa ja voi hyvänen aika sitä hajua. Meinasin oksentaa joka kerta, kun olin liian lähellä, esim. autossa. Nyt en pysty menemään meidän vierashuoneeseen, kun koko huone lemuaa....Saa mies kyllä siivota sen! Viime yönä nukuin 12 tuntia ja tänään on ollut suuria vaikeuksia pysytellä hereillä...
Neuvolakäytännöistä: Todella omituista, että eka neuvolalääkäri ois vasta vko 20! Minä kyllä pyytäisin uuden mielipiteen joltain toiselta neuvolatädiltä! Odotan kolmatta ja mulla silti eka neuvolalääkäri vko 14 ja neuvolat kuukauden välein aluksi. Loppua kohti sitten tiivistellään + mahdolliset äippäpolikäynnit siihen päälle.
Ihanaa olla näitten natiaisten kanssa kotona tietäen, että ei tarvitse mennä töihin vielä neljään viikkoon ja ensi vuoden alusta saa jäädä tänne ainakin pariksi vuodeksi. Lapset on niin onnesta soikeina minun kotona olosta, roikkuvat kaulassa ja pussailevat koko ajan. Just tuossa 5-vuotias totesi, että äidin kanssa on ihanaa olla :heart:
Illalla ehkä kerrotaan lapsille, mutta en vielä oikein tiedä miten. Luultaavasti luetaan yksi kirja (aino, pieni tyttö), jossa äiti odottaa talvivauvaa ja kerrotaan sitten, että meillekin on talvivauva tulossa. Ehkä, pitää vielä miettiä.
Commander ja papunen 9+3