Moi.
Musta tuntui kans alussa etten oikein voi tuota tyttöä hoitoon viedä.On niin äitin tyttö ja minussa niin kiinni. Teen kahta vuoroa ja sekin tuntui pahalta etten näe enään tyttöä klo 13 jälkeen kun hoitoon olen vienyt. Vasta taas seuraavana aamuna näen uudelleen. Mutta mutta, huomannut olen että tyttö tosiaan viihtyy hoidossa ja on joukon nuorin muut lapset on vajaa 4v,2v ja vajaa 2v. Ja hoitavat tyttöä tosi paljon on kuulemma heidän vauva.
Ja nyt kun tyttö ollu sairaana niin muut jo kyselly milloin jennina vauva tulee. Kyllä siihen joppana pian tottuu että lapsi on hoidossa vaikka alussa vaikeeta onkin.:hug:
Meillä tyttö tullu vielä läheisemmäksi minun kans nyt kun on hoidossa ollu. Kotona kun ollaan niin ei silmistään pois päästä. Aina mun mukana. Pesee pyykit mun kans ja nyt jopa muka ite laittoi kerran pyykkejä koneeseen ja luukun kiinni... Ja vieläpä koitti nappiakin painaa jotta lähtisi kone käyntii. :heart:
Meillä nyt päätetty tosissaan että kävelemään opitaan vaikka väkisin. Kokoajan yrittää ja yrittää jopa juosta välillä. Kai se sitten kohta viipottaa menemään ja kunnolla.
Muistelin tuossa että silloin odotusaikana joku puhui olevansa kajaanista... Vai muistelenko väärin.. Oliko se Leenu tai joku muu??? Ajattelin vain että su täytyisi suunnistaa sinnepäin kun on tuolla esikoisella peli siellä.