Itse otin viikolla 8, kun varhaisultran tehnyt lääkäri suositteli, koska kuulun astman takia riskiryhmään. Tällä hetkellä THL:n linjan mukaan raskaus ei ole este rokotteelle. Rokotteen on saanut globaalisti miljoonia raskaana olevia ja heistä on kerätty dataa, jonka perusteella rokote ei lisää keskenmenoriskiä tai riskiä muihin raskauskomplikaatioihin. Sr puolestaan tiedetään, että korona voi olla haitallinen raskausaikana ja raskausajan madaltunut immuniteetti lisää riskiä tartunnalle.Onko täällä ollut vielä puhetta koronarokotteesta? Oletteko jo ottaneet tai aiotteko ottaa? Itse on tiedä vielä...
Mulle lääkäri sanoi ettei ole annettu linjausta siitä pitäisikö rokote ottaa vai ei. Kuitenkin sanoivat että jos ei kuulu riskiryhmään niin usein uusien rokotteiden osalta suositellaan välttämään niiden ottoa ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana jolloin alkion kehitys on herkässä vaiheessa. Tämän vuoksi itse lykkään rokotteen ottamista vähintään tämän ekan kolmanneksen yli.Onko täällä ollut vielä puhetta koronarokotteesta? Oletteko jo ottaneet tai aiotteko ottaa? Itse on tiedä vielä...
en ota otam vasta synnytyksen jälkeen tai imetyksen lopetettua!Onko täällä ollut vielä puhetta koronarokotteesta? Oletteko jo ottaneet tai aiotteko ottaa? Itse on tiedä vielä...
Mullahan hujahti eka annos ovulaation tienoilla, toka tulossa elokuun lopulla. On sen verran pitkä yritys takana, ettei sitä mietitty enää sen kummemmin, oli jo vähän luovuttu toiveista luomuraskauden suhteen. Nyt kun toinen annos on tulossa niin kyllähän se vähän mietityttää, mutta otan sen varmastikin aikataulun mukaan silti. Teen töitä nuorten parissa pääkaupunkiseudulla ja riski sairastua on todellinen. Lisäksi monelta taholta olen kuullut miten rankka korona voi olla raskaana olevalle, puhumattakaan jos korona osuisi synnytyksen tienoille ja sairaalassa jouduttaisiin eristykseen tmv.Onko täällä ollut vielä puhetta koronarokotteesta? Oletteko jo ottaneet tai aiotteko ottaa? Itse on tiedä vielä...
Mukaan mahtuu kyllä vielä! Toiveena aktiivinen osallistuminen eikä pelkästään taustailu. Voit laittaa mulle yksäriä, jossa kerrot nimen ja kuvaat fabo-profiilikuvaasi.Moikka, vieläkö salaiseen fb-ryhmään mahtuu mukaan?
Kyllä sieltä myös muita loppukuusta jakautuvia löytyy. Mukaan vaan!Täällä on pahoinvointi nostanut päätään viimeisen viikon aikana. Onneksi välillä on myös helpompia päiviä. Silti mua on alkanut jännittää, että onko masussa kaikki hyvin kun en ole saanut vielä dopplerilla kuulumaan sydänääniä. 2/3 syntyneistä lapsista oon tässä vaiheessa kuullut jo. Keväinen keskenmeno hiipii mieleen väistämättä.. Täytyy jatkaa yrittämistä ja toivoa parasta. Neuvola oli tällä viikolla ja aika np-ultraan tulee postissa toivottavasti mahdollisimman pian. Tänään 9+3.
Mä oon miettinyt tota fb-ryhmää kans, mutta onko siellä ketään muita loppukuulle odottavia? En haluaisi piinailla yksinäni jos muut synnyttää jo alkukuusta
saitko kutsun face ryhmään jo?Moikka, vieläkö salaiseen fb-ryhmään mahtuu mukaan?
Itseasiassa ollaan toivottukin lisää loppukuun odottajia fb-ryhmään!Täällä on pahoinvointi nostanut päätään viimeisen viikon aikana. Onneksi välillä on myös helpompia päiviä. Silti mua on alkanut jännittää, että onko masussa kaikki hyvin kun en ole saanut vielä dopplerilla kuulumaan sydänääniä. 2/3 syntyneistä lapsista oon tässä vaiheessa kuullut jo. Keväinen keskenmeno hiipii mieleen väistämättä.. Täytyy jatkaa yrittämistä ja toivoa parasta. Neuvola oli tällä viikolla ja aika np-ultraan tulee postissa toivottavasti mahdollisimman pian. Tänään 9+3.
Mä oon miettinyt tota fb-ryhmää kans, mutta onko siellä ketään muita loppukuulle odottavia? En haluaisi piinailla yksinäni jos muut synnyttää jo alkukuusta
saitko kutsun face ryhmään jo?
En oo saanut yksäriä tästä.saitko kutsun face ryhmään jo?
Laita mulle profiilikuvasta tuntomerkit ja nimesi niin lisään!En oo saanut yksäriä tästä.
Mä laitan sulle kohta viestiäKyllä sieltä myös muita loppukuusta jakautuvia löytyy. Mukaan vaan!
Täällä on pahoinvointi nostanut päätään viimeisen viikon aikana. Onneksi välillä on myös helpompia päiviä. Silti mua on alkanut jännittää, että onko masussa kaikki hyvin kun en ole saanut vielä dopplerilla kuulumaan sydänääniä. 2/3 syntyneistä lapsista oon tässä vaiheessa kuullut jo. Keväinen keskenmeno hiipii mieleen väistämättä.. Täytyy jatkaa yrittämistä ja toivoa parasta. Neuvola oli tällä viikolla ja aika np-ultraan tulee postissa toivottavasti mahdollisimman pian. Tänään 9+3.
pääsitkö ?Heippa! Täälläkin aivan loppukuun odottaja ilmoittautuu!la olis 28.2.
tänään oli neuvola joten nyt uskaltaa täälläkin kirjoitella kun varmistu että kaikki on hyvin laitoin @sofialiina yksityisviestiä jos vielä fb ryhmään mahtuis? toinen lapsi olis tulossa
Joo pääsin!pääsitkö ?