CG: Eipä kai tuossa lattialla pitämisessä ole mitään suosituksia, itse olen sitä mieltä, että mitä nopeammin ja mitä enemmän, niin hyötyä saattaapi olla motorisesti. Ajatellen siis kääntymisiä jne. Tiedä sitten onko oikeasti
Meillä ei vielä ole typy ollut lattialla, kun on olkkariremppa meneillään, mut sit kun on valmista (todennäköisesti parin päivän päästä), niin sit pääsee lattiallekin köllimään.
Nukkumisesta.. Tyttö nukkuu yöt pinnasängyssä. Pari kertaa olen ihan aamusta ottanut viereen, jos heräilee ennen esikoista. Tyytyväisenä kyllä nukkuu omassa sängyssään ja pitää oikein puuta koputtaa, kun ei tarvii yöllä nousta kuin kerran syöttämään 4-6 aikaan=)
Oon koko aamun ja päivän yrittänyt tavoittaa pappia, ristiäisaika on kyllä varattu, mutta papin kanssa ei oo sovittu mistään mitään, mut enpä ole saanut kiinni :/ Oli sillä vastaaja puhelimessa, mutta en viestiä jättänyt, ärsyttää höpötellä vastaajaan.
Tiipeli: En oo leiponut mitään miehen työpaikalle, mut ajattelin, et jos ristiäisistä jää yli jotain, niin mies saa sit viedä niitä sinne.
Mitäköhän muuta mulla oli mielessä.. Ainiin,
oksenteleeko teidän vauvat? Nyt en tarkoita mitään pieniä puklailuja vaan ihan kaaressa tulevaa oksennusta. Meillä tuo tyttö syö välillä niin nopeaan, että oksentaa ylimääräisen kaaressa ja sitä tulee nenästäkin. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kauheen usein, mut säikäyttää kyllä aina. Sit kun en välillä tiedä, että itkeskeleekö muuten vain vai nälkäänsä ja saatan sit antaa maitoa, vaikkei nälkä olisikaan ja sitten ne tulee ulos..
Mahavaivoista, mitä suosittelette antamaan? Kauheesti ei tytöllä masuvaivoja ole, mutta välillä näyttää olevan, ajattelin alkuun vaihtaa tuttelin naniin, koska on kuulema vatsaystävällisempää..
tolnaato ja typy 3vkoa