Terve kaikille!
Aluka: onnittelut uusille vauvautuneille. :flower:
Kummeista oli puhetta. Neidille tulee kolme kummia, mun veli sylikummiks ja lapsuudenkaveri miehineen toisiks. Tuntuu ett ainaki tuo kummivalinta osuu ihan nappiin. On niin huippuja tyyppejä kaikki. Ristiäiset on anopin luona ja miehen sisko tekee särvimet sinne. Osaa sen homman ihan huipusti. Mun taidoilla siel olis tarjoiltu palaneita pakastepullia
Tyttö päästää mut kyl tosi helpolla öisin. Toissa yönä herättiin yhen kerran syömään ja viime yönä pari. Tosin annan korviketta yöllä hiukka normaalia isomman määrän, ett se ainaki vaikuttaa asiaan. Nyt vaan alkaa korvikkeesta luopuminen ku oon saanu tissit imetyskuntoon ahkeralla pumppaamisella ja jatkuvalla imetyksellä. Tosin eessä on pitkä urakka ku määrät kuitenki on jo melko hurjia.
Muistaakos joku ett paljo oli korvikeraja ett annetaan d-vitamiinitippoja 3 viiden sijasta?
Sit viel imetyksestä, ett onko kukaan testannu imetysapulaitetta millä korvike annetaan? Millasia kokemuksia? Mulle on varmaan joku pakkomielle tää imetys, ku en millään haluis "vaan"imettää osittain. Olis pitäny olla tänki asian kans järkevä, eikä suunnitella, ett mähän kykenen imettää ilman ongelmia. No eikähän tää tästä lutviudu parhaaseen mahdolliseen jamaan =)
Sit nukkumisesta. Tyttö nukkuu mun vieressä, ku yöllä niin helppo syöttää viekussa, vaik joudunki nousee imetyksen jälkeen lämmittää maitoo. Mies ku vihjas, ett voishan sitä opettaa omaanki sänkyyn, mut en jaksa yöllä alkaa nostelee.
Sit vielä ehkä arkaki aihe ku
tupakka. Onko tääl muita jotka on polttanu ennen raskautta(tai voihan joku olla sen aikanaki) mut lähinnä lopettaneet, ett ootteko pysyny erossa kääryleistä? Mä lopetin sillon ku tulin raksaaks ja nyt mukamas toisinaan tekee mieli. Uskon ett sit ku otan ilojuomaa ni halut mahtaa olla mielettömät. Onnek mies on uhannu suuttua pahemman kerran jos retkahdan, ni se pitää ajatukset pois.
Eka viikko ku mies on tytön syntymän jälkeen töissä ja jännitin tätä ihan turhaan. Nautin täysin siemuksin tytön kans oleilusta. Nyt vaan pitäis saada joku suurin piirteinen rytmi näihin päiviin.
Juu, nyt taas tuli pitkä teksti. Kerranki hyvä aika kirjottaa ku tytteli nukkuu tuos vieressä sohvalla(nukkuu muuten paljo paremmin ku telkkari päällä).
Minttis ja prinsessa 3vk3pv(kylläpä aika juoksee)