HELMIÄISET 2007

Lumi:juu,on tosi ankeaa ku noin pieni on sairas.Lääkärikin käski olla koko ajan varpaillaan ja kehotti heti yöllä lähtemään lääkäriin jos vähääkään henki ahistaa.Imettämistä pitää myös seurata ku pulauttelee liman mukana maitoa isojakin läjiä niin on kuivumisen vaara.
Päästään onneksi suoraan osastolle jos vielä sairastelee...
Tosi kivaa olla yksin lasten kanssa yöt kun miehellä yövuorot.Kuppaan vaan tässä kun en saa nukuttua jos en seuraa tuota pikkusta.
niin,pikkuneiti on nyt 2vkoa5pvää vanha =)

Onnea kaikille uusille vauvailijoille!!!!
:heart:
 
Heippa!

Pääsinpä taas tänne vihdoin piipahtamaan...

Onnittelut niille, jotka on oman nyyttinsä saaneet :flower:

Ristiäisistä... Meillä on ko. juhla aprillipäivänä. Tiistaina menen papin kanssa jutskaamaan. Kummeja on kaksi, serkkuni sekä pikkusiskoni. Mies eikä kukaan sen sukulaisista kuulu kirkkoon, niin sieltä puolelta ei ketään kummia saada. Tarjoiluista en tiedä mitään.

Sain huuto.netistä huudettua kantoliinan, alkaa hartiat väsyä pojan kanniskeluun, kun ei se vieläkään viihdy muualla kun sylissä. Josko liina sitten kelpaisi.

Nyt anoppi tuli...

Zalmiakki ja Väinö 3vk ja 2pvä
 
minttukissa: Mites siellä voidaan? Toivottavasti jo paremmin =)

Tänne ei niin mitään ihmeellistä. Neiti rupee olemaan jo pitempiä aikoja ja useammin hereillä. Ja yöt menee hyvin.

Taisin tuolla odotuspuolella joskus sanoakin, että anoppi leikkas esikoisen hiukset ilman lupaa (eikä ollut eka kerta) kynityn kanan näköseks ja siitä sanottiin sille kovaan sävyyn. No poitsu oli vkonlopun siellä hoidossa ja prkl niitä hiuksia oli taas leikattu \|O Ja viime kerrasta oli n. kuukausi. Mulla menee oikeesti järki, kun on sanottu että ei saa leikata ja varsinkin nyt, kun ootettiin, että hiukset kasvaa, et ne saa anopin nirhailujen jäljiltä leikattua siistiks, ei mee näköjään kaaliin... Onneks kuitenkin kerettiin ottaa just 2vee valokuvat. Taidan sanoo anopille, et poitsu ei kyllä tuu hoitoon enää, jos ei mene jakeluun, että ei koske siihen tukkaan, ku ei kerta osaa leikata!!!!!!!!!!!

Valivali.. :ashamed:

tolnaato ja typy tasan 4vkoa =)
 
tiipeli
Huomenia!

Vihdoinkin sai nukku pitkään! Isoomat pojat lähti aamusella töihin ja päiväkotiin ja me jäätiin pikkupojanjöllikän kanssa vetelee sikeitä. Se sai kerrankin nukkua viekussa. Ihan siksi, kun nukahdin yöllä kesken syötön :ashamed: Mutta nukuttipa hyvin molempia :D Pari päivää on mennyt sylitellessä, noin klo 15-21 vauva on halunnut olla vain ja ainoastaan sylissä! Jos on laskenut jonnekin nukkumaan sen, kun on ensin nukahtanut syliin, niin eipä oo mennyt kuin muutama minuutti, niin kuuluu "LÄÄÄ!". Onneksi oli viikonloppu, niin mieskin on saanut pidellä vauvaa ja mä oon päässy pihalle esikon kanssa. Syöttäminenkin sujuu hienosti pullosta, jos mä en oo paikan päällä. Oon ottanut talteen heruvia maitoja ja oon myös lypsäny. Ihan kamalasti sitä maitoa tuleekin...luin tunnin verran tylsää yhteiskunta- ja perhepolitiikan kirjaa niin sinä aikana tuli 50ml maidonkerääjiin ihan vain herumalla. Ja silloin kun imettää niin silloin sitä vasta tuleekin, ei tarvi paljoa siis pumppailla pakkaseen. Mietin jo, alkaisinko luovuttamaan maitoa, mutta enpä taida niin ahkera olla. Vaikka ihan hyvin siitä saisi ekstraa tän mahtavan suuren minimiäitiyspäivärahan lisäksi... :p

Mikä ihmeen addiktio sillä tolnaaton anopilla on pojan hiuksiin??? :eek: Toisaalta ei voi kyllä muuta kuin nauraa, sori! :LOL: Mulla taas menee hermot äitiini. Ne kävi eilen kattomassa vauvaa (toivat kukkapuskan, ei siis mitään vauvalle. En kyl odottanutkaan, kun eivät tuoneet esikollekaan..) ja ensimmäinen, mitä äiti sanoi mulle oli "onpa sillä vielä iso maha!" ja räkästä naurua päälle!!! \|O \|O \|O Arvatkaa vaan, tekikö mieli ajaa saman tien se pihalle! Isä siihen yritti, että kyllä se siitä pienenee. No, vahinko oli jo tapahtunut ja tokasin äitille, että eikös sillä mennyt V U O S I A kun sai viimeisetkin raskauskilot karistettua. Ja perään olisi tehnyt mieli sanoa (nyt harmittaa kun en sanonut), että nekin taisi lähteä viinan voimalla! Mä olin just vähän aiemmin sanonu miehelle, että nyt on onneksi alkanut paino pudota ja että taidan melkein mahtua normi t-paitaankin, niin tosi kiva kun yks tulee laukomaan tollasta! Oli nimittäin niin, että paino eo meinannut alkaa laskemaan lainkaan, päin vastoin, turvotus vain lisääntyi synnytyksen jälkeen ja verenpaineet pysyi edelleen korkeella. Sairaalasta sanottiin, että raskausmyrkytys voi tulla jopa 3viikkoa synnytyksen jälkeen!! Enpä ollut ikinä moista kuullut! Ainahan sitä sanotaan, että synnytys parantaa myrkytyksen eli raskauden loppuminen. Mutta siis onneksi nyt on alkanut turvotukset ja paino laskemaan. Lähtöpainoon on vielä vajaa 9kiloa, yhteensä taisi tulla 17kg. Että kevätkelejä odotellessa....pääsisi reippailemaan ja rattailemaan!

Tästä tulee romaani (täytyy yrittää muitsaa kopsata, kun nää sivut tökkii aina!), mutta vielä... tuolle vauvalle on tullutl jotain ryhelmää peppuun. Oon aivan avuton sen kanssa, esikolla on ollut aina hyvä iho. Voiko noin pienelle laittaa sinkkivoidetta? Tai en tiiä, näyttää sellaiselta, ettei taida edes auttaa. No, huomenna on neuvola. Täällä ei tehdä kotikäyntejä, joten mun täytyy jotenkin yrittää selviytyä käynnistä vauvan ja esikon kanssa. Esikko menisi muuten päiväkotiin, mutta mun pitäisi hakea se sieltä heti neuvolan jälkeen, enkä tiiä miten saan sen autoon, kun vauvaa täytyy roudata mukana. Sillä kun on tapana karata päiväkodin pihalla leikkimään. Joten taitaa olla helmpompi ottaa mukaan.

Nonni, nyt en kiusaa teitä enempää näillä tyhjänpäiväisillä jutuillani vaan juon tuon kylmän kahvin loppuun ja menen petaamaan pedin. Kohta tuleekin vieraita :)

Aurinkoista loskakeliä itse kullekin!

Tiipeli
 

PÄIVIÄ HELMIÄISET!!!!

Täällä ollaan ekaa päivää kahden noiden poikien kanssa kotona. Avokilla eka työpäivä isyysloman jälkeen.

Pikkasen meinaa kiirettä pitää. Esikon sain tossa puoli yhden aikaan nukkumaan ja nyt toi PikkuKakkonen jo tuolta huikkii.

Pidän tässä pikkusen herkutteluhetkeä ja lähden sit itekkin lepäämään... Hyvää tää kuningatarjätski... :p Ja äsken söin 2 kotiuunin omenaviineriä... Eipä ainakaan pääse noi kilot tippumaan... :LOL:

9 kiloa mulla olis jäljellä... Raskausaikana painoa tuli n.17kg.

Mutta lopettelen nyt et kerkeen sinne lepäilemään...

Mammuli ja PikkuKakkonen... ens yönä jo 3vko
 
Tervetuloa joukkoon aurinkoinen äityli ja Sadetta =)

No eipä muuten tiipeli ollut kivasti sanottu sun äidiltäs :/

Ihanaa, ollut omaa aikaa pari tuntia, molemmat muksut vedellyt yhtä aikaa päiväunia, esikoinenkin vedellyt jo 2 tuntia :eek: Tais mennä viikonloppuhoidossa rytmit vähän sekasin, ne kun on laittanut kuulema pojan puol 8 aikaan molempina iltoina nukkumaan (normaalisti menee puol 10 tai 10) ja herätys (siis ihan herätysherätys) 7 aikaan :headwall: Kotona nukkuu sinne asti kun nukuttaa.

No, taas saan kärsiä anopista, tulee tuomaan kastemekkoa kohta..
 
Moikka moi!

Uusille tervetuloa!

Mitäs tänne? Mä oon ihan poikki! Esikoinen oli mun kans vapaapäivällä päiväkodista ja oon ihan sippi! Käytiin lääkärisä ja sain vihdoin aluille astmtestit esikoiselle. Ihanaa, toi yskä ja muut oireet on kiusannu niin kauan et olis kiva vihdoin saada se diagnoosi! Mulla on itellä alustava astmadiagnoosi ja lähes kaikilla lähisukulaisilla on astma.

voi että, kenen anoppi oli se parturihullu, tolnaatonko? kyllä mulla menis käpy jos joku leikkais ilman lupaa mun lapsen tukan :kieh: onko hänellä itellä lemmikkiä tms? otat kato hoitoon ja parturoit kaljuksi... sit ihmettelet että "miksi sä nyt hermostuit"?... :x

miksi mun kilot ei karise?????????? oon ihan valtava, haluisin jo omiin vaatteisiin!
 
Tulin lukaseen pikaseen teidän kuulumiset... käytiin tänään isyys tunnustamassa ja ei kyselly pahoja kysymyksiä vaikka niin ajattelin... tai kysyttiinhän se että onko tullu useeman ukon kanssa touhuttua :kieh:

Huomenna pitäs viedä tyttö eskariin bussilla...saas nähdä ehditäänkö bussiinkaan ja unohdanko kaikki tavarat kotiin ku minä oon kyllä niin hajamielinen kun en muista milloin ois tullu nukkuttuu enemmän ku viis tuntii yössä niin vaikuttaa sitte toho muistiin jo aika pahasti :whistle:

ja tervetuloo helmiäisiin te "vanhat" maalismasukit :wave: minust ette pääse eroon täälläkään :kieh: :LOL:

tänään ollu kiire ja taas pittää mennä :wave:
 
Heippati! :wave:
Himputti.. Meillä on itse kukin täälä tulossa kipeeksi. Mulla tuli yön aikana nuha, likalla nousi taas yöllä kuume (ollut jo pe asti) ja tänään huomasin että silmä rääppii pahasti! :/ No kunhan tässä nyt ei enempää tulis kipeeksi niin selviäisi kunnialla miehen syntäreistä viikonloppuna.
Vauvasta tulee päivä päivältä "persompi" äidin tissille.. En voi olla puolta tuntia pidempään pois kotoa kun hän jo kaipaa, vaikka syöttäisin juuri ennen lähtöäni. Toisaalta on ihanaa olla niin korvaamaton, mutta pelottaa ajatus siitä että kun pitäisi mennä hoitoon ja syödä tuttipullosta, niin mitäs sitten!
Tolnaatolle voimia anopin kovapäisyyden kanssa! Mulla oli vähän samaa vikaa esikoisen isän kanssa, mutta sain hänet lopulta pitkän jäkättämisen :whistle: jälkeen tajuamaan asian ja nyt hän antaa joko minun leikata taikka vie parturiin! :)
Inhottava olo tämän nenän kanssa kun kokoajan aivastuttaa ja käkiää..
Mikäköhän sinä muuten on että tuon 4 vuotiaan pitää kokoajan komentaa ja huutaa pienempäänsä? Alkaa jo vähän tympiin.. Noh, 2 vuoden päästä mulla on täälä jo 3 kiljukaulaa.. :eek:
Huh, nämä läskit alkaa kyllä tympimään mua! Vielä olis 7 kiloo silkkaa läskiä jäljellä. Yäk! Niin ja tämä löysä nahka.. Mitäs sillekkin teet?? Antaa roikkua vaan?? :x Olis niin ihanaa saada se oma kiinteä vartalo takasin, mutta tarvii senkin eteen tehdä taas hommia. Että teille kenellä on vielä ylimääräisiä kiloja jäljellä, niin älkää huoliko, niitä on täälä kanssa!
Hups.. Tuli vähän valitusta.. Antakee anteeksi! Vähän pitää välillä johonkin purkaa kun ei aina viittis miestäkään rassata.
Mutta nyt tarvii mennä herätteleen vaavia välillä syömään ettei mee nukkumiseksi koko päivä.
Jutta ja poika 1kk 1pvä

muox: yksi nimi oli väärin. Niin ja päivitin meidän pikkuherran kuvankin tässä.. Kuva otettu eilen 1kk päivänä. :) <br><br>
 
TERVETULOA UUDET JA ONNITTELUT VAUVAN SAANEILLE,JOITA EN OLE HUMIOINUT :flower:
Kaikille pikku potilaille paranemisia!
Väsyneille äiteille jaksamisia :hug:
Täällä alkaa myös öiden rikkonaisuus vaikuttaan olotilaan.Päivisin on tissillä ja sylissä mieluiten.No kunhan noihin öihin tulis jonkinlainen tolkku,niin jaksais paremmin.
Löysä nahka tarvis täälläkin saada pois.No kohta sitä saa alkaa treenata,niin eiköhän sitä tulostakin ala näkyä.
Tolnaato jaksamisia anopin suhteen,ei varmastikaan kiva tilanne.
Niin ja kenenkäs äiti oli ilkeesti tokaissut: :hug:
nyt kutsu tuli pois koneelta :wave:
 

Pikana:

Päivitän listan huomena ku tyty nukkuu päikkäreit, jos sit vaik ehtis kirjottaan jtn muutaki. Ollu kaikkee vähemmän kivaa tääl ni e o koneelle päässy.. :(


Kaikille vauvakkaille OIKEIN PALJON ONNEA!! :flower: :heart: :flower:


Mama73 & pikkuneiti pähkinä (jo 6vkoa2pvää)
 
Täällä karseet kolme päivää takana, ollaan kärvistelty noroviruksen kourissa. :'( :'( Lauantain sairastin minä ja olo on edelleen heikko, sunnuntaiaamusta lähtien isäntä kieritteli tuskissaan ja oksenteli. Pisteenä iin päälle koko viime yön oksensi tuo esikoinen tauotta. Silmän räpäystäkään ei tullut nukuttua viime yönä ja koko meidän sänky oli oksennuksessa. Eiköhän tästä kuitenkin elävien kirjoihin taas vähitellen palata. Meidän pikkumies taisi kuitenkin onneksi välttyä taudilta, sairaalareissuhan se olisi noin pienelle.

Perjantaina käytiin 1kk:n neuvolassa. Pituutta pojalle tullut lisää 6cm, eli nyt 55cm ja painokin jo lähes 4kg. Ihan silmissä kasvaa tämä kaveri ja posket pyöristyy vauhdilla. Ihmehän se olisi, jos ei tuolla jatkuvalla tankkaamisella tämä tissitakiainen kasvaisi, aina ruokaa vailla. Vaan mikäpä se on syödessä, kun maito suihkuaa suuhun, kun vaan suu auki odottaa. =)

Nytpä taidan lähteä jatkamaan pyykin pesua, sattuneista syistä sitä kun riittää viime yön jäljiltä..

Terveisin
Maalaismamma ja pikkumies 1kk1pv (jo)
 
Jutta harmaana
Mammuli: Laita teidän pojasta kuva profiiliin!? Alko kiinnostamaan kun noin sanoit! :D
Meillä on pikkumies nyt nukkunut 2 tuntia onnellisena omassa sängyssänsä. Ihanaa kun on saanut sitä omaa aikaa edes vähän!!
Laitoin miehelle ja itselleni iltapalaksi pientä purtavaa kynttilän valossa kun hän täyttää tänään vuosia enkä saa lahjaa annettua ennen perjantaita! Toivottavasti korvaa edes vähän..
Mutta nyt konetta sammutteleen. Öitä! :wave:
 
Bamsemamma harmaana
Olen koittanut lueskella teidän kirjotuksia,mutta en kertakaikkiaan pysy teidän perässä! :ashamed:
Sen olen huomannut,että muillakin väsymystä sekä vauva sylivauva, mutta muilla koliikkivauvaa? Täällä jälleen kerran kannellaan itkevää pojua päivästä toiseen ja odotellaan millos se "normaali" elämä taas jatkuu!! Tosin tuttuahan tämä, sattuu olemaan jo neljäs koliikkivauva ja lapsia siis neljä! :whistle:
Jos jollain hyviä niksejä tuohon koliikkiin niin tänne vain! Onhan tuosta edellisestä koliikkivauvasta jo 3,5vuotta aikaa niin kerennyt jo unohtaa laikki jipot.. :eek:
Nyt itte olen kokonaan maidottomalla ruoalla sekä koitan välttää ruisleipää(no sitäpä ei tällä hetkellä olekaan pakkasessa,saadaan taas kun vieraita tuleepi suomesta) sitten vehnäjauhot on myös pannassa,sekä tomaatit,omenat ym.. vaikeaa keksiä ittelle syömistä, mutta pojan takia teen mitä vain, jotta hänellä olisi parempi olla! Sitten vauvalle alotettiin maitohappokuuri, toivotaan, että nyt alkaisi edes vähän helpottaan!

Muutenkin tuota univelkaa kiitettävästi, että muita vastoinkäymisiä ei nyt tarvis olla, mutta kyllä tästä sisulla eteenpäin pusketaan! :D

Maitoa tulee täällä myös muille asti, mutta en liiemmin ole jaksanut pumpata, vain jos rinnat aivan täynnä ja kipeät, poju kun pitää huolen,että maito ei niihin vanhene, yöllä tankkaa kahden tunnin välein.

Mutta nyt nukkumaan kun kirppu vihdoin nukahti syliin! Päivän punttitreeni tehty! (kannellessa vauvaa ympäri taloa) :LOL:

niin neuvolassa ei olla vielä käyty kun täällä ensimmäinen on 6:n viikon iässä.

-Bamsemamma sekä koliikkivaavi(kaikesta huolimatta rakas sellainen :heart: ) kuukaus ja kaks päivää :)

(en tiedä kuinka sekava sepostus tuli yhdellä kädellä kirjottaessa ja silmien luppaessa ) :whistle:
 
koittaappa muistaa mitä piti kirjoitella... :D

Tolnaato:Kiitos kysymästä,Täällä nyt ihan hyvä vointinen tyttö.Vielä on dokka dukosa (öisin) mutta hyvin auttaa keittosuolatipat niin saa nenun auki.
Sullahan on loisto anoppi :headwall: kyllä mä varmaan sanoisin jo NIIN kunnolla siitä hiustenleikkuusta...tosi ääliömäistä toimintaa!!! \|O

Maalaismamma:paranemisia sinne teille :hug: ei varmasti hääviä ole!!

jutta 83:Mä myös sairastellut tosi pahan flunssan...ei kovin hääviä ole kuumeessa ja krääsässä hoitaa pientä vauvaa ja siihen vielä muut ipanat päälle :whistle: Ihana kuva :heart:

Bamsemamma:Serkullani on moooonta koliikkivauvaa takana ja niillä oli auttanut vyöhyketerapia siihen vaivaan.Itsellä myös yksi 4kuukautta putkeen huutanut ja toinen hiukan lievempi tapaus takana niin tiedän kuinka raskasta on pienen itkijän kanssa.Tosiaan yhtä rakkaita ne pienet kiikaajat ovat vaikka voimat vievät aika hyvin... :heart:

Mama73:Toivottavasti ei mitään kovin ikävää ole sattunut :hug:

Tervetuloa joukkoon Aurinkoinen äiti ja sadetta!! =)

:wave: Minttukissa ja peikkorinsessa tasan 3vkoa :heart:
 

Meillä on poitsu 4-vee kamalassa räkätaudissa. Kuumetta 38.2 ja hirveä yskä. Isäntä tietysti iltavuorossa, ja oli eilen aikamoinen miettiminen, missä järjestyksessä mitäkin tekee. Luka sotki ja sähläsi, Ilana huusi, Benjamin yksi ja räki ja ulisi ja itki...

Miten te nykymittapuun mukaiset suurperheelliset selvitätte tämmöiset erikoistilanteet, kuten esim. lapset kipeinä ja mies töissä illat pitkät?

Meidän Ilana täyttää tänään 6 viikkoa. Huisia.
 
paranemis :hug: kaikille sairastajille...

Bambsemamma.... kerro vähän teidän päivästä, että millainen se on... ite epäilen, että meidän pojulla on koliikkia kun huutoa kesti eilenkin pelkästään illasta yli kolme tuntii ja päivän huudot sitte päälle ja missään asennossa poju ei tykkää olla sen kummemmin...sylissäki huutaa vaan :/ mä oon jo vähä lamaantunu siihen huutoon kun se kerta siihen meidän iltaan vaan kuuluu... kaikki konstit oon yrittäny paitsi toi vyöhyketerapia ku on niin tyyris :( jotkut vaan sanoo, että tuskin se mittään koliikkia on... eli vähättelee koko hommaa...tuis itte tänne joka ilta kuunteleen sitä kauheeta huutoo niin vois ääni muuttuu kellossa :kieh: joten jos jaksat niin kerro miten teillä tuo koliikki ilmenee... onko tietty aika jolloin huutaa enemmän vai miten se menee...oisin niin kiitollinen :heart: meillä kans maitohappobakteerit käytössä...

aamulla heräsin siihen kun poju ähelsi ilmaa pihalle perästään tunnin verran :D
 
Katjuska78:Meillä oli illasta aina kovaa huutoa se 4h ja sitten siihen päälle koko päivän tyytymättömyys ja sylittely yötä myöten.Ei siis nukkunut edes yöllä ja jos nukkui niin vaunujen täytyi olla liikkeessä kokoajan.Oli kyllä erittäin vaativa vauva kaikin puolin ja nyt reilu 6v eteenpäin on edelleenkin tosi "vaativainen" neiti!!
mä olisin vienyt heti vyöhyketerapeutille jos olisin tiennyt siitä.olin tosi epätoivonen sen huutamisen kanssa ja se olo kun ei voi auttaa toista mitenkään kun hän vaan huutaa naama punasena... :/
Kävimme jopa yöllä autoajelulla koska autossa hän oli hiljaa ja nukkui.Myös pesukoneen/imurin hurina rauhoitti neitiä :D
Tsemppiä ja voimia :hug:

Milana:Meillä oli juuri tuo räkätauti ja isäntä töissä iltavuorossa.... :\| itse myös olin kuumeessa joten aika rankkaa oli.Vauvan ja 6v.+ 3v. kanssa.Ei auta muu kuin ajatella että tätä kestää vain tämän hetken...
Jakseluja :hug:
 
maalaismammalle paljon jaksuja ja parantavaa tuulahdusta!
Milanalle voimia ja potilaille pikaista paranemista!
bamsemama haluaisin tosiaan kans tietoo koliikista!
Mulla ei ole muut olleet,mutta tätä neljättä epäilen.
Niin ja muiltakin kellä on ollut koliikkivauvoja tietoa otetaan vastaan.
Nyt vaihtaan vaippaa.
 

Heippa! Toinen päivä yksin lasten kanssa kotona kun mies palasi töihin.. Ihan hyvin on mennyt, välillä olen vain vähän pihalla kun pitäisi kahteen-kolmeen paikkaan revetä, mutta ehkä tässä oppii organisoimaan paremmin. :) Vähän sektiohaava on vielä kipeä, mutta on se parempi kuin viime viikolla. Yritän ottaa vähän kevyemmin..

Tervetuloa uudet minunkin puolesta ja onnea vauvoista!! :) :flower:
Voimia Katjuska, Bamsemamma ja muut joilla vaativat vauvat, meillä esikoinen oli myös (minttukissan kuvaus kuulosti hyvin tutulta! autoajelut, pesukoneet yms..) joten sympatia- :hug: täältä! Tämä toinen on selkeästi tyytyväisempi, rauhoittuu syliin ja nukkuu, toki osaa myös itkeäkin, mutta se ei ole niin tappavaa kuin esikoisen kanssa.. Huvitti muuten neuvolassa käydessä kun th kirjoitti että "rauhallinen ja tyytyväinen poika", esikoiselle kirjoitti joka kerta että "temperamenttinen tyttö" kun toinen kirkui vain pää punaisena.. :D
tolnaato, sullapa "mukava" anoppi.. :/ Mun anopilla on pakkomielle vaipan vaihtoon/pepun haisteluun. Sille on jouduttu ihan sanomaankin ettei vaippaa oikeasti tartte vaihtaa tunnin välein.. :whistle:

Mitäs muuta.. Onko teidän vauvoilla nenässä räkää? Me on jouduttu ottaan suolatipat käyttöön, kun toisen nenä on jatkuvasti tukossa.. Mietin että onkohan meillä liian kylmä, joudun suojaamaan rintojakin kun kylmä tekee kipeää.. Nyt kutsutaan, päivänjatkoja!!
 

Yhteistyössä