Huomenia!
Mahtiskeli näyttäisi olevan!
Painutaan siis pian Elviksen kanssa pihalle lukemaan tenttiin
Elvis nukkui taas koko yön putkeen, 9h. Tisuteltiin aamusella ja jatketiin vielä vähän unia. Äsken se leikki jumppalelulla ja jutteli kovasti, nyt painui taas pehkuihin. Elvis onkin alkanut parin viime päivän aikana kovasti juttelee, eilen kiljas niin kovasti, että oikein säikähti. Ja pääkin on alkanut useemmin nousta ylös, kun masullaan makoilee. Ei vaan oikein uskalla pitää lattialla silloin kun vanhempi poika on kotona. Tälleen aamupäivällä tarvii varoa vain koiraa...
Millä muuten annatte D-vitamiinit? Suoraan pullosta vai? Mä oon antanu suoraan pullosta, molemmille pojille on omat pullonsa. Mut ei siis mitään hajua, montako tippaa sinne menee...
Ilana: Hyvä kun selvisi maitoallergia, ei tarvii enää turhasta huolehtia, kun tietää syyn
aadaselena: mun pitäs alottaa (taas kerran) laihduttamaan, se kun on tyssännyt kokonaan. Mies ehdotti kans karppausta, mutta mistä löytää hiilaritonta jäätelöä????
Nimim. aamupalan jälkkäriksi kuningatarjätskiä :ashamed: Paino tosiaan käväs 800g vaille lähtöpainon, mut tais nousta vähän. Ei oo huvittanu käydä salilla ja uimassa kun aina vaan yksin pitää menneä. Tahtois treenikaverin!! Yritän parin viikon päästä, kun treenivuorot vaihtuuu fiksumpiin, palautua takaisin entiseen seuraani kamppailulajien pariin. Siellä on kavereita
Et semmottiisa. Muuta en muista mitä piti sanomani. Aijuu...ootteko käyneet vauvojenne kanssa vauva/perhekerhoissa? Mä yritän tällä viikolla mennä ekaa kertaa...ehtii vielä just ja just ennen kesälomia. Ja värikylpymuskariin ilmotin alustavasti Elviksen ens syksylle (jos vain ei menen päällekäin mun koulupäivien kanssa). SIitä se lähtee..musiikkiura!
Niin ja vielä...
sai: tutkimussuunitelman sain ajoissa valmiiksi ja huomenna olenkin aloittamassa haastattelemaan ihmisiä opinnäytetyötäni varten. Mun äiti lupautui tulemaan pariksi tunniksi Elvistä hoitamaan
Ei ole
ikinä hoitanut meiän esikoista eikä ketään mun isoveljen lapsista eli todella harvinaista!
No, nymmä kopsaan tän tekstin ja kokeilen, josko tää lähtis paremmalla menestylsellä kuin eilen. Aurinkoa!! :flower:
Tiipeli & Elvis n.2,5kk
alkaahan ne asiat pikkuhiljaa muistumaan mieleen...
Katjuskalle tsemiä hääjuhlan järkkäämiseen! Ja öihin myös (kuten myös muille, joiden pikkaset valvottaa). :hug: <br><br>